Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jul 28, 2008 0:07:31 GMT 2
Elikkäs, laitan tähän kysymyksen ja Shiman hahmosi vastaavat siihen :3 . Sitten laitat toisen kysymyksen johon seuraava vastaa jne. Esim. Mitä tekisit, jos olisit vaihtanut väriä yön aikana?Joku: OMG *pyörtyy* Jokutoinen: "Ei kai paha... Mukava tämä uusi väritys." -------------------------------------- Mitä tekisit, jos aamulla selkääsi olisi kasvanut kauniit siivet, muttet olisi kuollut?
|
|
|
Post by midorikawa on Jul 28, 2008 13:51:55 GMT 2
//Eräässä ropessa hahmojen piti vastata molempiin kysymyksiin ja minusta se on kivempaa. Joten tuskin haittaa jos laitan niin..?//
Kino: *ihmeissään* Kageshu: Varmaan ihmettelisin vähän aikaa, mutta lähtisin varmaan kokeilemaan niitä sen jälkeen. Tuska: Mitä väliä.. Yôkuro: Ooh! *chibisilmät*
Pidätkö pennuista? Kino: Ovathan ne söpöjä. n_n Kageshu: En valittavista ja vikisivistä.. Tuska: En.. Yôkuro: Juuh, ehkä, kyllä.. Hei, hetkinen!
|
|
|
Post by tonakai on Jul 29, 2008 19:09:31 GMT 2
Reiji: " Pyh..! Olen itsekin pentu. Jaa.. " Susan'o: "..pidän.. " Ringo: " Kyllä, kyllä! " *herttainen hymy*
Osaatko taistella?
Reiji: " O-s-a-a-n! " Susano'o: " Tarvittaessa.. " Ringo: " Ringo ei taistele. "
|
|
|
Post by midorikawa on Jul 30, 2008 13:05:42 GMT 2
Kino: ''Osaan kait.'' Kagershu: *katsoo edellistä* Tuska: ''En taistele vaan tapan!'' Yôkuro: ''En pidä tappeluista..''
Onko menneisyytesi raaka? Kino: ''En uskoisi.'' Kageshu: ''Tapoin vanhempani, joten on se varmaan.'' Tuska: ''Kysytkin..'' Yôkuro: *alkaa vollottaa* ''Isä kuoli..!''
|
|
|
Post by sakuravuh on Jul 31, 2008 11:39:27 GMT 2
Edmund: ''Näin kuoleman silmieni edessä..'' Karashi: ''Tapoin vain entisen laumani johtajan neuvonantajan.'' Geera: ''Menralaiset tappoivat äitini, veljeni, sisareni ja isä kuoli luodeista.''
Vihaatko Menroja? Edmund: ''Enpä ole tavannut.'' Karashi: ''Ei kiinnosta.'' Geera:''Ne tappoivat perheeni. Tottakai!''
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jul 31, 2008 17:06:29 GMT 2
Grady: Vihaan, ainakin osaa. Ei pentuja tai vanhuksia voi vihata. Pohjantähti: En vihaa, osaa kyllä... Itse kun Menra olen. Miten reagoisit, jos aamulla olisit vaihtanut sukupuolta?Grady: Tämä on vain unta, ei tälläinen ole mahdollista?! Pohjantähti: Ei kai tämä niin paha ole...
|
|
|
Post by midorikawa on Aug 1, 2008 10:41:54 GMT 2
Kino: ''Mitä!?'' Kageshu: ''...!'' Tuska: ''Voi prkl!'' Yôkuro: ''Wääh! En minä halua olla tyttö!''
Kumpi ja kampi tappeli. Kumpi voitti? Kino: ''Täh..? .... Tämä on on kumminkin joku vitsi, eikös..?'' -__-' Kageshu: ''...'' Tuska: *myrts* ''Ei tässä ole mitään järkeä..'' Yôkuro: ''En minä tiedä! Kumpi?'' *heiluttaa häntää*
|
|
|
Post by tonakai on Aug 1, 2008 11:12:34 GMT 2
Reiji: " Kumpi! Ei kun kampi! ..hääh..?! Yritetäänkö minua nyt huijata..!? " Susano'o: " ..miten vain. " Ringo: " Molemmat. " *hymy*
Haluaisitko olla ihminen?
Reiji: " Hmmm.. No en. " Susano'o: " En.. " Ringo: " Ooh, Ringo ei tiedä. "
|
|
|
Post by midorikawa on Aug 1, 2008 11:22:49 GMT 2
Kino: ''Öö.. en tiedä..'' Kageshu: ''Hmm..? Mikä ihminen on?'' Tuska: ''En.. haluan tappaa ihmiset.'' Yôkuro: ''Voisihan sitä kokeilla.'' *happy*
Oletko tyhmä? Kino: ''Häh.. En oikein usko..'' -__- Kageshu: ''Kaikki ovat joskus tyhmiä.'' Tuska: ''Näissä kysymyksissä ei ole mitään järkeä!!'' *raivostui* Yôkuro: *katsoo edellistä kummissaan* ''Öö.. Siis mikä kysymys nyt olikaan..?'' ^^''
|
|
|
Post by tonakai on Aug 1, 2008 11:25:05 GMT 2
Reiji: " EN! " *suuttui* Susano'o: " Sen saa jokainen itse päätellä.. " Ringo: " Tyhmä..? " *hymyilee viattomasti*
Onko sinulla paljon ystäviä?
Reiji: " Yksi.. " Susano'o: " En minä ansaitse ystäviä.. Ei ole.. " Ringo: " Ei.. "
|
|