Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Nov 26, 2010 13:51:42 GMT 2
Morten: Wtf? Et taida olla ihan terve... Clytemnestra: Senkin värisiä.... on? *näkee sinisejä elefantteja*
Oletko pitkävihainen?
Morten: Riippuu kuka loukkasi ja miten. Clytemnestra: *naurua*
|
|
|
Post by Tika on Nov 28, 2010 20:41:13 GMT 2
Kane: "En mielestäni." Repa: "Riippuu siitä, että miten syvästi minua on loukattu. Esimerkiksi eräälle menralle tulen olemaan aina vihainen, jopa raivoissani..." *synkkää mutinaa* Syren: "En tietenkään! Eihän siitä olisi mitään hauskaa."
Ihastutko helposti? Kane: "En ole ihastunut vielä kertaakaan elämäni aikani." Repa: "Ööh, no tuota" *blush* Syren: "Öööh, enpä kai?"
|
|
|
Post by Hiswa on Dec 5, 2010 16:44:39 GMT 2
Keir: "No en oikeastaan. Nartut on yleensä aika tyhmiä." Dien: "En minä ole paljon edes ajatellut tälläisiä... Mutta, kaipa minä ihan helposti ihastun jos narttu on viehättävä ja hyvännäköinen. Hyvä luonne on aina plussa." Kasimir: "Todella mielenkiintoinen kysymys. *pepsodent grin* Entäs sinä?" Hukka: "En yleensä ajattele tuollaisia.. Muttah, kaipa minä aika helposti. Ihastuminen on helppoa jos vastapuoli on mukava."
Tappeletko mielelläsi?
Keir: "Ihan mielelläni, varsinkin Kidoja vastaan." Dien: "No, leikkitappelut on hauskoja ja kavereiden kanssa tulee joskus vähän oteltua. Mutta en minä semmoisista elämän ja kuoleman tappeluista oikein välitä.." Kasimir: "Senhän sinä tahtoisit tietää. >:3" Hukka: "En tappele. En pidä väkivallasta muutenkaan kovinkaan paljon."
|
|
|
Post by Tika on Dec 5, 2010 17:28:23 GMT 2
Kane: "En. Osaan kyllä tapella, mutta ei huvita." Repa: "Tyhmä kysymys. En varmasti. Miksi kukaan tappelisi mielellään?" Syren: "O___o En minä koskaan tappele. Hauskempaa on leikkiä!"
Mikä on mielestäsi paras asia koko maailmassa? Kane: "Perhe, rakkaat." Repa: "En minä vaan tiedä. Ei tämä saari ainakaan, siitä voit olla varma..." Syren: "No koko maailma tietenkin o3o"
|
|
Aya
Ihan uusi
Kisuke lover
Kisuke lover ~
|
Post by Aya on Dec 6, 2010 15:25:49 GMT 2
Tama: "Ööh..*mutinaa* ...Ruoka?"
Pidätkö omistajastasi?
"Hmm.. en osaa sanoa... miksi pitäisin jos hän teki minusta luikun ja ihan kamalan luuserin? Toivottavasti hän ei kuullut tuota....."
|
|
|
Post by Tika on Dec 7, 2010 18:19:42 GMT 2
Kane: "Ei minulla ole omistajaa, ei koskaan ollutkaan." Repa: "En omista omistajaa. Ihmiset ovat hyvin outoja." Syren: "Öh?"
Onko maailma pyöreä?
Kane: "... On?" Repa: "O___o Eikös se ole litteä?" Syren: "Enpä ole miettinyt."
|
|
Aya
Ihan uusi
Kisuke lover
Kisuke lover ~
|
Post by Aya on Dec 8, 2010 17:51:45 GMT 2
//Omistajalla meinaan luojaa, joka hahmon teki // Tama: "Hmm.. on sitä kai tultu mietityksi, mutta en muista kumpaan päädyin..." Haluaisitko joskus pentuja?Tama: *punastusta* "Ehkäpä joskus..."
|
|
|
Post by Tika on Dec 9, 2010 15:21:33 GMT 2
//Ai, olen vähä hidas ku en tajunnu xD//
Kane: "Öh, noo jaaa." Repa: ".... Enpä." Syren: "O___o Olen kyllä itsekin vielä ihan pentu, että noh."
Suurin pelkosi?
Kane: "Tärkeiden olentojen menettäminen?" Repa: "Kuoleminen ehkä. Tai hylätyksi tuleminen." Syren: "Varmaan se, että jäisin ihan yksin maailmaan. Huii."
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 19:15:46 GMT 2
Keir: "... *mutimuti*... Veli... *mutimuti.* Hukka: "Luultavasti ystävien kuolema." Dien: "Pelkään kuolemaa aika paljon, ei se oo mitenkään kiva aihe." Kasimir: "Hah, eihän minulla ole mitään pelkoja!"
Mikä on lempitapasi viettää aikaa?
Keir: "Tykkään olla yksin." Dien: "Kavereiden kanssa oleskelu, luultavasti." Hukka: "Pidän syvällisistä keskusteluista ja pitkistä kävelyistä kuunvalossa." (XD) Kasimir: "Arvaa."
|
|
June
Lähipiireissä
|
Post by June on Mar 11, 2011 13:12:17 GMT 2
Diana :: "Mietihän sitä."
Oletko nopea? Diana :: *mutinaa* kehtaakin kysyä.. OLEN. Eikö se näy jo päälle päin?!"
|
|