|
Post by minna on Aug 6, 2010 8:21:32 GMT 2
Takami: ''No...en minä ehkä syö. Yasuki: ''Riippuu ehkä tilanteesta. Miriam: ''En kyllä omenia syö, paitsi riippuu ehkä tilanteesta.
Haluaisitko juttu seuraa vai olla yksin? Takami: ''Välillä haluan seuraa, ja välillä haluan olla yksin Yasuki: ''Seuraa olis ihan kiva.'' Miriam: no... Olis kivaa olla jonkun seurassa.''
|
|
|
Post by elsku on Aug 31, 2010 12:04:46 GMT 2
Ladrón: "Seura kelpaa ihan milloin tahansa!"
Oletko rohkea? Ladrón: "En aina"
|
|
|
Post by minna on Sept 1, 2010 14:50:06 GMT 2
Takami: ''No riippuu tilanteesta olenko rohkea'' Yasuki: En osaa sanoa olenko rohkea. Mirman: ''En ole taistelu typpiä en ole rohkea.
Pidätkö uimisesta? Takami: ''Joo tosi paljon'' Yasuki: ''Uiminen on tosi kivaa'' Miriam: ''Välillä ehkä uin, mut on se ihan kiva''
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 2, 2010 13:32:52 GMT 2
Dien: "Onhan se ihan kivaa ajanvietettä." Keir: "Uimisesta? Pffft. Vesi on märkää." Hukka: "Oi kyllä, nautin siitä erityisen paljon."
Pitäisikö Kidon ja Menran aloittaa sota ja selvittää erimielisyydet tappelemalla? Dien: "No en nyt sodasta tiedä, mutta oishan se ihan kivaa hakata muutama Kidolainen tyyppi sen varjolla että luulevat mua Menralaiseksi. *hekotusta*" Keir: "Pitäisi. Samalla nuo epäsikiöt Kidolaiset voisi hävittää tältä saarelta elinympäristöä pilaamasta." Hukka: "Sota? Ehei! Ei tässä mitään väkivaltaa tarvitse käyttää. Kyllä ne Menralaisetkin kohta homaavat, ettei meidän ole pakko olla niin vihamielisiä toisiamme kohtaan. Minä kyllä selvitän tämän tilanteen ellei johtajaa löydy..."
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Nov 3, 2010 18:01:41 GMT 2
Morten: "Hmm.... Olisihan se ihan hyvä. Pääsisi eroon muutamasta turhasta Kidosta, ne ansaitsevat turpiinsa."
Heräät aamulla, ja olet puolet normaalia pienempi, miten reagoit? Morten: "MITÄH? Olen... Näin pieni... Nyt taatusti saan kuulla tästä kaikilta.... ARGH."
|
|
zorian
Ihan uusi
Zenja :> <3
|
Post by zorian on Nov 22, 2010 10:47:28 GMT 2
Zenja: Yllättyisin tietenkin, mutta ottaisin senkin vastaan eräänlaisena uutena kokemuksena.
Mitä tekisit jos pahimmat pelkosi toteutuisivat? Zenja: Järkyttyisin tottakai, mutta yrittäisin parhaani mukaan selvitä, tietenkin murtuisin yksin ollessani, mutta saan voimaa laumastani joten..
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 22, 2010 11:06:02 GMT 2
Keir: "..." Hukka: "Luultavasti surisin hyvin paljon, mutta yrittäisin pysyä rauhallisena ja toimia silti oikein." Dien: "Ah, en minä tiedä! Panikoisin luultavasti." Kasimir: "Hahah, hauska vitsi. Eihän minulla ole mitään pelkoja!"
Mitä mieltä olet roturasismista? Keir: "Koirat ja koirasudet ovat ihan turhia. Saisivat potkaista tyhjää kaikki minun puolestani." Dien: "Mielestäni on hieman väärin hylkiä jotakuta hänen vanhempiensa rodun takia.. Eihän kukaan päätä sitä mihin rotuun syntyy." Hukka: "Se on todella väärin. En hyväksy, enkä todellakaan kannata." Kasimir: "*Virnistys* Enhän minä tietenkään mitään sellaista kannata, enhän?"
|
|
|
Post by Tika on Nov 22, 2010 14:03:56 GMT 2
Syren: "Eihän sellainen ole oikein. MUR." *>8(* Repa: "Ei se ainakaan reilua ole, kaikille pitäisi antaa mahdollisuus, eikä tuomita heti suoralta kädeltä..." Kane: "MINÄ. NIIN. VIHAAN. SITÄ. Ei siinä ole mitään järkeä, miksi ihmeessä pitäisi erotella sudet ja koirat toisistaan, en näe siinä mitään ideaa. Mehän olemme kaikki samanlaisia kuitenkin, ihme sentään! En lainkaan voi käsittää roturasisteja."
Mikä saa sinut iloiseksi?
Syren: "Kaikki. Useimmiten toiset koiraeläimet." Repa: "No se nyt riippuu. Ei kovin monikaan asia nykyisin." Kane: "Hmm, veljeni näkeminen ainakin."
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Nov 22, 2010 15:52:56 GMT 2
Morten: Yksinkertaiset asiat, vaikka jäniksen jahtaaminen.... Clytemnestra: *virn*
Miten et missään nimessä haluaisi kuolla?
Morten: ...niin että....minut ihan tapettaisi. Clytemnestra: Hmh? Kuolla... *päänkallistus*.. hukkua...
|
|
|
Post by Tika on Nov 23, 2010 11:07:08 GMT 2
Syren: "Tyhmä kysymys. En halua kuolla millään tavalla." Repa: "En ainakaan toisen olennon tappamana." Kane: "En haluaisi kuolla menralaisten armoilla." Uskotko sinä keltaisiin elefantteihin?Syren: "Mitä, onko sellaisiakin? SIISTIÄ" * * Repa: "... Ehkä sun pitäisi tutkituttaa pääsi." Kane: "..."
|
|