|
Post by midorikawa on Aug 1, 2008 11:30:00 GMT 2
Kino: ''On varmaan yksi tai kaksi, mutta tahtoisin enemmän.'' Kageshu: ''On minulla varmaan yksi..'' Tuska: ''En tarvitse ystäviä.'' Yôkuro: ''Sanon saman kuin ensimmäinen, siis harmaa akita.'' ^^
Oletko mielestäsi söpö? Kino: ''... En uskoisi..'' Kageshu: ''...'' -__- Tuska: *myrts* Yôkuro: ''En minä tiedä.. Olenko?'' *kääntää päätään*
|
|
|
Post by tonakai on Aug 1, 2008 11:33:49 GMT 2
Reiji: " Pyh! Ei minun tarvitse olla söpö.. " *haluaisi kuitenkin olla* Susano'o: " En missään nimessä. " Ringo: " Hmm? Ei Ringo ole söpö. " *hymy*
Missä olet nyt?
Reiji: " Järvellä! " Susano'o: " Metsässä.. " Ringo: " Ringo ei tiedä. "
|
|
|
Post by midorikawa on Aug 2, 2008 17:02:36 GMT 2
Kino: ''...'' Kageshu: ''.. En missään..'' *katsoo Midoa vihaisena, kun ei ole päässyt peliin* Tuska: ''Mitä väliä..'' Yôkuro: ''En minäkään..'' Mistä pidät eniten maailmassa?Kino: ''... perheestäni, ystävistäni.'' Kageshu: ''En ole varma.'' Tuska: ''...Mitä väliä.'' Yôkuro: ''Hmm.. Ystävät, perhe?'' *heiluttaa häntää*
|
|
|
Post by tonakai on Aug 5, 2008 21:27:54 GMT 2
Reiji: " Öh.. No.. Vaikka.. Takamista! Hän ymmärtää minua. " Susano'o: "..he eivät enää ole tässä maailmassa.. " Ringo: " Ringo pitää kaikesta ja kaikista! ^_^ " *heiluttaa häntäänsä*
Oletko itsepäinen? Reiji: "Hmph.. No olen. " Susano'o: " Olen.. " Ringo: " Itsepäinen..? n_n "
|
|
|
Post by midorikawa on Aug 6, 2008 14:07:01 GMT 2
Kino: ''Hmm.. ehkä hieman.'' Kageshu: ''En tiedä. En varmaankaan.'' Tuska: ''Onko väliä?'' Yôkuro: ''Yôkuroko itsepäinen?'' *ihmeissään*
Onko sinulla perhettä? Kino: ''... En muista.. '' Kageshu: ''Tapoin perheeni.'' Tuska: ''Ei ja muistaakseni ei ole koskaan ollutkaan.'' Yôkuro: ''Onhan minulla, mutta kaukana..'' *masentui*
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Aug 6, 2008 16:17:01 GMT 2
Grady: Ei enään... Pohjantähti: Tavallaan, ja tavallaan ei.
Miten reagoisit jos yhtäkkiä Kidot ja Menrat yhdistyisivätkin? Grady: Oô Tuskin.. Ainakaan niin kauan kun olen johtaja vielä... Pohjantähti: Samapa tuo...
|
|
|
Post by tonakai on Aug 7, 2008 17:09:21 GMT 2
Reiji: *räjähtää* " Se..! Se ei tule koskaan tapahtumaan! Ne nössöt saavat nyhjätä omassa laumassaan! " Susano'o: " .. Ihan miten vain. " Ringo: " Oi, se olisi varmasti hyvä asia! Kaikki olisivat ystäviä keskenään. " *hymy*
Mikä on lempivärisi? Reiji: " Ööh.. Sininen? " Susano'o: " En ole ajatellut.. " Ringo: " Pinkki. " ^_^
|
|
|
Post by midorikawa on Aug 7, 2008 17:24:21 GMT 2
Kino: ''En ole ajatellut..'' Kageshu: ''Varmaan joku tumma väri.'' Tuska: ''Verenpunainen tai oranssi.'' Yôkuro: ''Kaikki ovat lempivärejäni!'' ^^
Minkälaisen poika/tyttöystävän haluaisit? Kino: ''Jonkun rehellisen, ystävällisen, kohteliaan.. '' *pälä pälä* Kageshu: ''Ei aijo hankkia.'' Tuska: ''Mihin minä sellaista tarvitsen..?'' *myrts* Yôkuro: ''....?'' *kääntää päätään*
|
|
|
Post by tonakai on Aug 25, 2008 16:41:19 GMT 2
Reiji: " Rohkea, upea, mahtava, vahva.. " Susano'o: " .... " Ringo: " Hmm..? n__n "
Mikä eläin haluaisit olla? Reiji: " Leijona! " Susano'o: " En mikään muu kuin koira.. " Ringo: " Ringo tahtoisi olla pupu! Pupu! *loikkii ympäriinsä*
|
|
|
Post by midorikawa on Aug 30, 2008 19:01:43 GMT 2
Kino: ''Ihan koira kelpaa.'' Kageshu: ''Jonkin sortin suuri peto kelpaa. Tiikeri ehkä?'' Tuska: ''Onko sillä väliä?'' *katsoo pelottavasti* Yôkuro: ''Minäkin! Minäkin! Pupu! Pupu! *pomppii Ringon perään* Onko tämä kivaa?Kino: ''Ihan kivaahan tämä on.'' n_n Kageshu: ''No olisi ainakin parempi, jos tässä olisi järkevät kysymykset.'' Tuska: ''Ei sitten mitään järkeä!'' Yôkuro: ''Kivaa! Kivaa!''
|
|