|
Post by minna on Mar 19, 2009 10:16:42 GMT 2
Yasuki
Uros alkoi vähän meittimään, että mitä voisi vastata hänen kysymykseen. Mutta tätä vähän järkyttyi, kun hän ei ole ikinä kuullunut ihania sanoja ystävistä. ''Hän on aivan.. Uskomaton.'' Sekarotuinen ajatteli mielessään, ja hymyili lempeästi Sucikalle. Keltainen koira mietti vielä jonkin aikaa, kun mitä voisi sanoa ystävälleen. Sitten hän keksi jotain, ja vastasi sitten. ''Olet kiltti, ystävällinen ja hassu.'' Takami sanoi, ja häntä heilui iloisesti.
|
|
|
Post by moonlight on Mar 19, 2009 16:25:52 GMT 2
Sucika
Sucika hymyili kuullessaan, mitä mieltä Yasuki oli hänestä. "Hän on aika kiltti ja ystävällinen minulle ja välillä ihmettelee kysymyksiäni. aaah... minulla on aikamoinen nälkä, ainiin söin viimeksi eilen päivällä. Millonkohan se on syönyt? Äh, ei sillä ole vielä mitään väliä. Nyt taitaa olla aika kertoa, että olen kadottanut suuntavaistoni väliaikaisesti." ajatteli Sucika mielessään. Aurinko oli ylittänyt korkeimman kohdan ja oli keskipäivä. Aurinko paistoi kuumimmillaan, eikä ollut pienintäkään tuulen virettä. Ilma oli siis tuskallisen kuuma ja sen takia Sucikaa ei huvittanut juosta ruuan perästä koska se verottaisi voimia vielä enemmän. "Taistelin aamulla erästä laumatonta vastaan ja sen takia kysyin missä päin on Kidon lauman alue. Kadotin suuntavaistoni enkä siksi ole ihna varma misäs päin on kidon alue. Joten jos tiedät missä päin se on niin voisitko kertoa, että voin jatkaa matkaani ilman viilennettyä." Sanoi Sucika Yasukille ja samalla kävellen puun alle makaamaan.
|
|
|
Post by minna on Mar 23, 2009 17:08:40 GMT 2
Yasuki
Uros vähän ihmetteli, että mitä hän tarkoitti. ''Miksi haluat taistella sitä laumatonta koiraa vastaan?'' Hän kysyi, ja meni maahan istumaan. Hän katsoi taivaalle, ja hämärmä saapuu pikku hiljaa, ja aurinko samalla alkaa lakea mailleen. ''Alkaa pian olla myöhä.'' Sekarotuinen ajatteli mielessään, ja huolestui kun hänen ystävä aikoo taistella laumatonta koiraa vastaan, ja hän tahtoo etsiä Kidon laumaa. ''Oletko ihan varma, että haluat tietää missä se Kidon lauma aule on?'' Yasuki kysyi, ja hänen ilme huolestui entistä enemmän.
|
|
|
Post by moonlight on Apr 15, 2009 14:21:54 GMT 2
Sucika
"Äh... Miten minä sen selitän?" mietti Sucika mielessään. "Hän ei halunnut kenenkään häiritsevän hänen uniaan, kun hän oli nukkumassa. Mistäs minä olisin tiennyt missä se nukkui ja siihen aikaan aamusta." hän sanoi ja nousi istumaan. Aurinko alkoi laskeutua ja hämärä laskeutui myös metsän ylle. "On kohta ilta, pimeä alkaa tulla, en tiedä jatkanko enää kauhean kauas." hän ajatteli huolissaan. "Tai, ei sinun ole pakko kertoa missä on kidon alue, pärjään itsekin. Ajattelin silloin kun kysyin tietä, ajattelin olla ystävällinen tai edes kohtelis, mutta taidan sitten jatkaa matkaani vaikka pimeä tuleekin.
|
|
|
Post by minna on Apr 16, 2009 17:45:40 GMT 2
Yasuki
Uros katsoi omaa ystävää, ja vähän ihmetteli mitä hän puhuu. ''Mitä tuolla tarkoitti? En vaan ymmärrä.'' Tämä ajatteli mielessään, ja katseli vähän taivaalle. Taivas on vielä myöhä yö, ja taivaalla näkyi samalla tähdet, ja kaunis kuu. ''Miksi hän tahtoo etsiä Kidon lauman? Mahtaako hän liittyä siihen jotenkin? En vaan ymmärrä, että vaan miksi.'' Keltainen koira ajatteli taas mielessään, ja huolestui jos hänen ystävänsä lähtee, ja hän myös hylkää tämän koiran. ''Etkö voisi ensin levätä, ennen kun etsit Kidon lauman?'' Yasuki kysyi, ja on vähän samalla huolestunut ystävästään.
|
|
|
Post by moonlight on Apr 17, 2009 13:06:32 GMT 2
Sucika
Sucika säpsähti vähän kun Yasuki kysyi tuollaisen kysymyksen. Hän käänti päätään vähän sivummalle ja korvat kallistuivat vähän taaksepäin arkuuden takia. "Tietysti voisin levätä, tunnemmehan me toisemme jotenkin. Sinä siis hyväksyisit minut seuraksesi yön yli?" Sanoi Sucika. Hän oli istunut kokoajan hyvin topakkana, mutta nyt hän istahti rennosti ja näytti ehkä vähän ystävällisemmältä. "Minun taitaa olla aika selittää vähän asioita. Ensinnäkin taisin ilmaista aika epäselvästi että, minä kuulun Kidon laumaan ja sen takia haluaisin löytää sen alueelle takaisin. Selventiköhän tuo vähän?" sanoi Sucika ja katsoi Yasukia niin ystävällisesti kuin osasi.
|
|
|
Post by minna on Apr 17, 2009 17:19:00 GMT 2
Yasuki
Uros kyllä ymmärsi, että mitä hän tarkoitti, ja ymmärsi että Susika kuului Kidon laumaan. ''Voit toki jäädä minun seurakseni, ja se ei minua haittaa.'' Keltainen koira sanoi, ja hymyili lempeästi ystävälleen. Sitten Susika kysyi tältä jotain, ja tämä ei ehkä ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. ''Kyllä minä ehkä ymmärrän mitä tarkoitat, mutta olenko minä sinun mielestäsi hyvä seuralainen?'' sekarotuinen kysyi ystävällisesti. ''Toivoittavasti hän ei suuta tuosta kysymysksetä.'' Yasuki ajatteli mielessään, ja vähän huolestui, jos hänen ystävänsä lähtee pian pois.
|
|
|
Post by moonlight on Apr 18, 2009 13:30:07 GMT 2
Sucika
"olet hyvää seuraa, niin kauan kun et harkitse liittymistä menran laumaan. He tappoivat äitini ja siksi vihaan kaikkia niitä jotka ovat menran laumassa, mutta sinä... Sinä olet hyvvä seuraa, minä luotan sinuun." sanoi Sucika ja katsoi Yasukia. "En voisi uskoakaan että hän pettäisi minut ja haastaisi tappeluun. Luotan häneen todella paljon, mutta toivottavasti en liian paljon, mutta en näytä sitä että epäilen välillä." mietti Sucika ja asettui maahan makaamaan. Linnut olivat lopettaneet laulun ja pöllö oli aloittanut. Kuu alkoi nuosta taivaalle ja näin valaista metsän pohjaa. Taivas oli pilvetön ja tähdet näkyivät hyvin. Sucikan silmät loistivat pimeässä kuin kaksi lamppua. Hän katsoi kuuta joka näkyi metsän yläpuolella, hän sulki silmänsä vähäksi aikaa ja hänen silmäkulmaansa ilmestyi pienenpieni kyynel, hänen äitisä muistoksi. "käydäänkö lepäämään, vai jutellaanko vielä, minä olen vielä aika pirteä." sanoi Sucika Yasukille niin että hän ymmärti sen kysymykseksi.
|
|
|
Post by minna on Apr 18, 2009 16:39:19 GMT 2
Yasuki
Uros hymyili lempeästi, kun Sucika vastasi tämän kysymykseen. Tämä tykkäsi myös, kun kuu loistaa mukavasti taivaalta, ja tähdet tiukkivat kirkaasti. ''Ihanan rauhallinen yö-taivas, ja kumpa tämä ei loppuisi koskaan.'' Sekarotuinen ajatteli meilessään, ja katsoi samalla taivaalle. Heinäsirkkojen ääni kuuluu yöllä, ja ne kivasti sirkuttuvat. Keltainen koira kääntyi sitten katsomaan ystävää, ja vähän hymyili lempeästi, ja tätä alkoi sitten vähän väsyttämään. ''Mennään nukkumaan, kun olen vähän väsynnyt.'' Yasuki sanoi, ja vähän haukuttuli äänekästi, ja venytteli etu tassujaan.
|
|
|
Post by moonlight on Apr 19, 2009 10:38:51 GMT 2
Sucika
"Hyvä on." sanoi Sucika ja painoi päänsä jalkojen väliin ja jäi odottamaan etta uni saapuisi. Vielä hän kuuli heinäsirkkojen sirkuttavan, ennen kuin vaipui uneen. Yöllä hän näki unen, jossa hänen äitinsä kuoli ja sanoi ne viimeiset sanansa pojalleen. Aamu alkoi sarastaa, oli viileää ja heinien päälle oli kertynyt kastetta ja pienet pisarat kimmelsivät aamu auringon ensisätessä. "Näin taas en unen, milloin pääsen eroon niistä joka öisistä painajaisista. En varmaan koskaan, mutta kai sen ymmärtää." sanoi Sucika hiljaa, niin että vieressä nukkuva Yasuki ei sitä kuulisi. Hän nuosi ylös ja venytteli, se tuntui Sucikasta hyvältä. "Tänään tulee kaunis päivä" hän ajatteli mielessään. Hän asteli joelle, joka virtasi iloisesti. Vesi oli kristallin kirkasta ja näin aamuisin aika kylmääkin. Siitä oli hyvä juoda, kun rannat olivat aika jyrkät, vaikka joen syvyys keskelläkään ei ollut kuin ehkä yhden metrin.
|
|