Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
You're doing it wrong[D3v:parsastus]
|
Post by Tucci on Feb 7, 2011 22:44:49 GMT 2
En muista yhtään mitään :--D Jos sopii niin otetaan vaan uusiks kokonaan tosta kohdasta mikä tuolla nyt on tallella?
Äiti oli jotain failannut koirien ulkoiluttamisessa ja molemmat (aikuiset uroskoiramme, ei tuo minun penskani) olivat paskoneet tiloihinsa niin lattioille kuin matoille. Minä tietysti vastaheränneenä astuin yhteen läjään niin että litisi. Sen jälkeen meni tunti kaiken siivoilemiseen kun vielä itsekin kaadoin aamiaismehut pitkin pöytiä ja sitä rataa. Jäi kyllä äärimmäisen huono fiilis tosta kaikesta, voin sanoa.
|
|
|
Post by Fugou on Feb 8, 2011 11:47:26 GMT 2
Aaokei, no sopiihan se. n___n
No voi että, vai semmone aamu ollut siellä! Uskon ettei oo mitkää parhaat fiilikset tuosta jäänyt, huh. Toivottavasti päivä sujui paremmin kuin aamu~
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 10, 2011 12:43:31 GMT 2
Eeep, täällähän on hiljaista taas vaihteeksi. o.o
Hmmm. On kyllä melkoinen jakso tässä edessä, äidinkieltä, historiaa, uskontoa, kemiaa ja biologiaa. Kaikki tälläisiä aika raskaita lukuaineita, paitsi äidinkieli ei ehkä niinkään. Mutta anyway. :P
Nyt tässä hyppytunnilla olen ja 15 vaille kaksi alkaa kemian tunti. Huu, pitkästä aikaa kemiaa. :3
|
|
|
Post by Tika on Feb 10, 2011 16:39:23 GMT 2
NO on kai ku siekää et vastaa peleihin senki mössö! Ja miksi sie et ees mesessä oo koskaan enää läsnä O___o ETKAI SIE OO MENNY HANKKIMAAN ELÄMÄÄ? x)
Yeaaah, uusi jakso alkoi <3 Ja ihani aieita suurin osa! Musiikkiteknologiaa, pianovapari, biologiaa, englantia (!<3), äikkää... Ja sitte on myös matikkaa ja fysiikkaa, eikä nekään sentään mitään kaikista kauheimpia ole x)
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 10, 2011 21:25:35 GMT 2
Pelasin WoWia. XD Ja jos mulla on mesessä statuksena varattu, niin se luultavasti on tähän asti tarkottanu etten vaan oo avannu mese-ikkunoita viimeseen 20 minuuttiin. x)
Humhummm.
|
|
|
Post by Fugou on Feb 12, 2011 22:25:07 GMT 2
WÄÄÄÄ! Miksi, oi miksi Mikko Zettebergin piti tippua ;_____; Se oli ihan paras ja ihana ja ää, miun mielestä sen ois pitäny voittaa~
Mitenkäs ihmisten viikonloppu on sujunu? Miulla alko viikonloppu varsin huonosti, erottiin jätkän kanssa, mutta onneks kaverit on piristäny aika paljon, olin yötä yhdellä kaverillani eilen ja helpotti kyllä kovasti fiiliksiä. Oli kiva höpötellä yömyöhään ja katella leffoja ym. mukavaa n____n
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 13, 2011 1:03:08 GMT 2
Niinpä, minun mielestä sen Mr. Mallorcan ois pitänyt tippua ennemminkin. Zetterberg oli just hyvä. :-DDD
Ihan hyvin täälläkin viikonloppu on sujunut. Mitäs tässä nyt olen hieman pelaillut WoWia ja katsellut telkkaria ja lukenut ficcejä. Nytkin on tosin hieman tylsää. :'D
Mutta mitäs, katsoikos kukaan täällä Suomen Euroviisu finaaleita? Paradise Oskar voitti kappaleella Da Da Dam. Olikin minun mielestä paras niistä kolmesta superfinalisteista (ja ihana kappale!). En tosin katsonut sitä finaalia kokonaan, vain siitä asti kun enää oli ne kolme jäljellä, joten en sitten tiedä millaisia ehdokkaita oli aiemmin. x)
|
|
|
Post by Fugou on Feb 13, 2011 15:25:41 GMT 2
No jep! Mie en ymmärrä tota Munamiehen saamaa suosiota, tai siis kun. Onhan se ihan hauska hahmo sinänsä jjjoo-o, mutta ne sen jutut on jotenkin jääneet jumittamaan paikoilleen. Paras noista jatkoon päässeistä on kyllä Timo Harjakainen, vaikka kyllä senkin ois miun mielestä pitäny Zettebergille kakkoseks jäädä.
Joo, täälläkin hieman tylsää at the moment, muut perheenjäsenet on jossain teillä tietämättömillä ja mie datailen vaan paremman puutteessa. Onneks saan olla nyt tässä mein vanhalla pöytäkoneella kun tässä on tosi hyvät kaiuttimet, ihana kuunnella musiikkia näillä~ Lifelover soi kovaa ja korkeelta, ah nam.
Ai niin kappas kehveliä, nythän on noi Euroviisurumbat taas käynnissä! Ite en oo yhtään seuraillut, ei oo mitään hajua ollu ees noista esiintyjistä tai mistään :----------DD
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
You're doing it wrong[D3v:parsastus]
|
Post by Tucci on Feb 13, 2011 21:44:56 GMT 2
Höh minäkin olin ihan varma että Zetterberg pääsis jatkoon, rankka pettymys : (( Onneksi Harjakainen vielä pelissä.
Jahuu kirjoitusrumbat käynnissä. Onneksi äikän tekstitaito nyt kahlattu läpi ja huomenna ruotsin kuuntelukin joo. Nyt koitan roolia joo. Joo.
Minäkään en viisuja seuraillut, katson yleensä vaan itse sen kansainvälisen finaalin.
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 14, 2011 11:47:13 GMT 2
Minun mielestäni Munamies on aika söötti (en vieläkään ymmärrä miten se tekee sen kimeän äänen XD), mutta myös Harjakainen on aika himputin hieno hahmo! Ja Aku näyttelee sitä niin hyvin. :'D Meidän äiti vihaa Harjakaista. >D
Hummhummm, tänään on kokeidenpalautukset. Pelottaa ihan. D:
|
|