Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jan 28, 2011 16:00:30 GMT 2
Hohohoh, viimeinen hissan tunti ja ei ope pitänyt koko jaksossa tuntikokeita - vaikka uhkasi Koska muutamia tunteja meiltä oli jäänyt pois.
|
|
Lankku
Ihan uusi
Niin hyv?? puuta
|
Post by Lankku on Jan 28, 2011 19:17:51 GMT 2
Mine itken verta kun en ehdi koneelle yhtään Anteeksi laiminlyöntini Inu shimaa kohtaan, oi toveri pelaajat *bow*
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 6, 2011 13:30:40 GMT 2
... Voi ihanaa, taas proboardsin yksi drive oli paskana ja menetettiin koko tämän kuun viestit. b__b
This sucks. *headdesk*
|
|
|
Post by Tika on Feb 6, 2011 13:40:16 GMT 2
Ärrmurrr, on tämä proboards kyllä niiiiiin hauska joskus -___- Yh. Tiistaina ruotsin koe, ehheh D8 EN haluaah. Ruotsi on turhan vaiketaa x__x
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 6, 2011 13:43:38 GMT 2
Onneksi ei kuitenkaan mennyt enempää kuin viikko, ajattele jos olisi mennyt koko tämä alkuvuosi. Siellä proboardsin support-foorumilla nimittäin aluksi vähän pelottelivat, että saattaisi olla viimeisin back-up tallennus tehty viimeksi joulukuun lopussa. :'DD
Derp derp, mulla on tiistaina ruotsin koe kans. Pitäisi lukea, mutta meikä täällä netissä vaan surffailee.
|
|
|
Post by Fugou on Feb 6, 2011 15:20:13 GMT 2
Harmillista tämä proboardsin sekoilu, mutta onneksi ei tosiaan ollut tätä kuuta kulunut kun alle viikko ;o Muuten ois voinu hieman enemmän kyrsiä.
Ruotsi on just kivaa 8'D Tosin en miekään sitä mitenkään mahdottoman hyvin osaa, mut kuitenkin~ Jag älskar svenska! Pitäisi iteki ruotsin kokeet ja muut sopia jollekin päivälle uusiksi, kun just koeviikolla sattui nää sairaalareissut ym.
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 6, 2011 19:00:42 GMT 2
Tosiaankin, kun viime kesänä meni yli kuukauden ajalta viestejä, se vasta sitten ottikin pannuun, kun melkein 2 sivua hyvää peliä hävisi minulta ja Tikalta. x)
Hmmm, tänään näkyy telkkarista Robin Hood ooppera, ja miun serkku on siinä Robin Hoodin roolissa~ >8DD
|
|
|
Post by Fugou on Feb 7, 2011 16:51:32 GMT 2
Nojoo, mie uskon!
Oho, vähänkö kiva! En kyllä kattonut sitä eilen, mutta kuitenkin 8') Mie oon nukkunu taas vaihteeks koko päivän ja vieläki melko kipee olo, saa nähdä jos jäisi vielä huomiseksikin parantelemaan.
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
You're doing it wrong[D3v:parsastus]
|
Post by Tucci on Feb 7, 2011 17:00:00 GMT 2
Höh proboards : ( Hajua kuinka laajasta ongelmasta niillä oli kyse? Tämä sentään ainut tuolla tavalla häiriöinyt foorumi niistä missä minä käyn, huh.
Mmh nälkä. Oli kyllä kamalin aamu vähään aikaan hyi. Viisastuneena olen sen jälkeen kyhjöttänyt koko päivän huoneessani.
|
|
|
Post by Fugou on Feb 7, 2011 17:24:50 GMT 2
Tucci muuten, muistatko suurinpiirtein mitä kirjottelin viimeks tuonne meijän peliin että pystytkö siihen vastailemaan? Tyhmää tosiaan ku hävis noi viestit mur :c
Noh, mites siulla nii kamala aamu on ollut? Ei täälläkään kyllä mikään huippupäivä oo ollu, meinaa nimittäin tylsistyttää kovasti tää jatkuva kotona lagaaminen, pöh.
|
|