|
Post by Hiswa on Jan 26, 2011 10:17:40 GMT 2
Päiviä immeiset~
Kohta pitäisi psyken tunnille raahautua toiselle puolelle koulua. Nuhwss. En ole vieläkään tehnyt sitä psykologian itsenäistä työtä missä pitää tehdä tiivistelmä niistä kolmesta kappaleesta jotka käsittelee jotain behaviorismia ja tämmöstä. Se pitää palauttaa viimestään perjantaina. Ooopsie. 8DD
|
|
|
Post by Fugou on Jan 26, 2011 15:10:29 GMT 2
Joo, en miekään sit saanu sitä äikänjuttua kirjoteltua, tosin eipä tuo haittaa kun jäin tänään kotiin niin voin palautella sen sitten huomenna~
Huh koeviikko alkaa ensi viikolla ja pitäisi lukea kokeisiin viikonloppuna, mutta oon menossa miehen luokse Kuopioon ni taitaa jäädä vähän vähäsemmälle.
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jan 26, 2011 21:39:48 GMT 2
Koji on nyt tyytyväinen itseensä Osaan soittaa kellopelillä Phantom of the Operan alkusoiton XD Jotain ees musan tunneil opin..
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 26, 2011 23:07:09 GMT 2
Haa, hyvä Koj~ Mä osaan soittaa sen pianolla jotenkuten. Vannoutunut fani kun olen. Hitsi, mä tahdon lukion jälkeen vuodeksi tai kahdeksi Limingan taidekouluun~ Olisi ihan samperin ihanaa.
|
|
|
Post by Tika on Jan 26, 2011 23:45:44 GMT 2
... MINUN RAKAS MUISTITIKKU ON HÄVINNYT D8 Ja siinä oli mun uskonnon esitelmä, perkele pitää tehdä se uudestaaan >_____<
Perhana mulla on iha täynnä kalenteri ensviikoksi O__o On autokoulua, ajotunteja, optikkoaika (mie saan piilarit <3), parturi, wanhojen harjoitukset... Ja kokeisiinki pitäs jossain välissä lukea D8 Yhh.
Mäki tahon sinne Limingaan <3 SUN KANSSA. <3
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 27, 2011 10:15:48 GMT 2
Aawws Tika, miten sie voit pitää piilareita? D: Liminkaaaan Liminkaan yayay~ Sitten siellä samassa asunnossa ja sekoillaan yötä päivää. xD
Olipas hyödytön ilmaisutaidon tunti. Ei ehditty kuvata yhtään pätkää, meni koko tunti uutisten aiheita kirjoittaessa ja powerpointilla väkrätessä. Sniff, joudutaan tulee ens tiistaina vielä kouluun jatkaa kuvauksia, ja muuten ois ollu vapaapäivä. ;____;
|
|
|
Post by Fugou on Jan 27, 2011 18:49:05 GMT 2
No mulla oli koko koulupäivä melko hyödytön kokonaisuudessaan: myöhästyin bussista ja menin sitten seuraavalla, oisin kyllä kerinnyt kuviksentunnille mut päätin sitten jäädä sieltä kuitenkin pois. Olin sitten vaan äikäntunnin, eikä sielläkään oikein mitään hyödyllistä tehty. Jee.
... Paitsi, että sain mie sen vastaustekstin sentään palautettua! Veikkaan, että ei tuu kummosia pisteitä, mut pääasia et se on nyt alta pois.
Hmm, mietin tässä juuri et pitäsköhä tehä toinen hahmo tuon Kraftin lisäksi... Aattelin et jos sille tekis siskon tänne, sellasen paljon temperamenttisemman ja ronskimman tapauksen, joka ois luonteeltaan semmonen "poikatyttö" ja ulkonäöltään muutenkin hyvin urosmainen :3
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 27, 2011 23:05:00 GMT 2
Hooo, tee vain toinen hahmo, tuo kuulostaa hyvältä~ Itseasiassa minun sarjakuvani päähenkilö on juuri tuollainen poikatyttö, ja kun sen alkuperäinen nimi on Samantha, niin se käskee kaikkia kutsumaan sitä Samiksi. Heh. x3 ... Täällön taas vaihteeksi kuollutta. o3o
|
|
|
Post by Fugou on Jan 27, 2011 23:40:35 GMT 2
Hihii joo, itseasiassa mie rupesin vähän jo noita tietojakin kirjoittamaan. Sen nimeksi tulee Wolke :3 Aattelin että se vois lisäksi olla Menrassa, niin toisi sopivasti jännitettä sen ja Kraftin välille jos ne joskus vaikka tapaisivat tai jotain. Paitsi että saako kahta hahmoa muuten edes pitää samassa pelissä samanaikaisesti? ;o
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 28, 2011 12:51:09 GMT 2
Humm, siitäpäs ei tosiaankaan ole missään kirjoitettu, mutta tietenkin saa monta samaa hahmoa pitää samassa pelissä. :'D Mutta ihan hyvä olisi jos olisi toinenkin pelaaja siellä sitten mukana, ettei mene yksinpeliksi, heh. xD
Jee, mä sain tehtyä ruotsin läksyt ennen tuntia. Ownaan kaikki. \o/
|
|