|
Post by Fugou on Feb 15, 2011 0:00:19 GMT 2
Onneksi miun ei tarvi vielä tänä vuonna ressata noista kirjoituksista, että vasta ensi vuonna sitten... Hirvittää kyllä jo etukäteen, mutta eiköhän nekin saa sitten läpi kahlattua tavalla tai toisella.
Tässä väsään juuri kuvistyötä, tarkotuksena ois tehdä bränditutkimusta. Alunperin aattelin tehdä Harley Davidsonista, mutta päädyin sitten kuitenkin tekemään Slayerista. En kyllä oo ihan varma, voiko sitä luokitella brändiksi, mutta no, ihan sama, en rupea kyllä enään tätä vaihtamaankaan~
Hmm, pitää varmaan huomenna käydä tekemässä vähän levyostoksia, tänään nimittäin lempibändiltäni julkaistiin uusi levy! Jos Levymusiikin kautta pistäis tilaukseen, siellä ei kuitenkaan niitä levyjä hyllyssä ole kun on sen verran tuntematon bändi kyseessä. Ärsyttää kun menee siihen tilauksentekoonkin sit erikseen vielä rahaa, mut ei kai tässä muukaan auta ;o
|
|
|
Post by Tika on Feb 15, 2011 10:03:15 GMT 2
Uhh. Putous? .____. Vihaaaan sitä ohjelmaa ihan älyvapaa.
Viikonloppu? Ehkäpä en mene siihen.
Pelien jumittaminen? Joo no näin se vain on. Sorry guys, koittakaa kestää.
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 15, 2011 16:13:07 GMT 2
Aaah, Lucie, how your words WOUND me! *over dramatic like always*
Äläs höpsi Tiksu, ei ketään varmaan ylimalkaisesti haittaa jos vähän jumittaa peli. Itse allekirjoittanutkin (ja minä olen vielä tämän paikan admin, hear me smash!) jumittaa pelejään erityisen paljon, joten ei täällä kovin voi ketään tuomita siitä. XD
|
|
|
Post by Fugou on Feb 18, 2011 16:42:52 GMT 2
Mie aina aattelin et Putous ois ihan paska enne ku katoin pari jaksoa, yllätti kyllä että pidinkin siitä niin paljon :--------DD
Hummm, mitäs ihmiset puuhaa nyt viikonloppuna? Miun ois tarkotus nähdä kavereita ainaski ja sit varmaan koulujuttuja vois koittaa tehä. Lol, melkeen kaikki mei lukion kakkoset tanssi tänää vanhat ja lähtee jatkoille, ei kyllä harmita toi tanssien väliin jättäminen mut jatkoille ois voinu tehdä mieli mennäkin 8'D
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 19, 2011 23:55:43 GMT 2
Täälläpä on taas ihanan hiljaista. x)
Fugou, enpäs minä ainakaan tässä oikein mitään ihmeellisempää tee. Olen tehnyt läksyjä, katsonut telkkaria ja lukenut mangaa ja surffaillut netissä ja tehnyt kaikkea turhaa koko päivän. :'DD
Onnea muuten Tikalle, sie oot jo 18~
|
|
|
Post by Fugou on Feb 20, 2011 2:33:05 GMT 2
Okeii. Ite olin sekä eilen että tänään istumassa iltaa yhden Joonan luona, oli ihan jees meininki vaikkei mitään erikoista tapahtunutkaan. Muutamilla taisi kyllä olla astetta rajumpi meininki kun joutuivat menemään kesken kaiken vessaan oksentelemaan, onneksi miulla ei ollut tommosta, hyh :x
Ja onnea Tikalle miunkin puolesta! 8)
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
You're doing it wrong[D3v:parsastus]
|
Post by Tucci on Feb 20, 2011 11:20:00 GMT 2
Minultakin onnea Tikalle jälkikäteisesti!
Mulla oli penkkarit ja abiristeily ja huisin kivaa oli kaikki : D Rekassakaan ei jäätynyt kun asusteeseen kuului pitkä parta ja peruukki jotka lämmittivät vaan.
|
|
|
Post by Hiswa on Feb 21, 2011 21:56:18 GMT 2
Hahaa, Tucci, pukeuduitkos joksikin erityiseksi hahmoksi, vai oliko parta ja peruukki vain random päähänpisto erikoisena asusteena? :D
Itse missasin sekä tanssit että penkkarit kun olin sairaana. Noh, tuskin jäin mistään kovin erikoisesta paitsi kun tanssit olen nähnyt melkein joka vuosi ala-asteelta lähtien muutenkin. :P
|
|
|
Post by Fugou on Feb 25, 2011 10:57:09 GMT 2
Pitää varmaan itekin pukeutua sitten penkkareihin jotenkin lämpimästi. Kelailin että vois pukeutua pedobeariks, mut veikkaan, ettei kaikki välttämättä oikein arvostas sitä. x)
Jee, miulla alko jo loma! Äsken oli viimonen tunti, jäin tänne koulun koneelle vaan datailemaan kun en vielä jaksa täältä mihinkään liikkua. Oon kyllä oottanut lomaa hirveesti, varsinkin kun ensi viikolla ois lähtö Helsinkiin Enochian Crescentin keikkaa kattomaan~
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
You're doing it wrong[D3v:parsastus]
|
Post by Tucci on Feb 26, 2011 16:06:14 GMT 2
Olin Gandalf! Velhonlakki ja hurja kaapu siihen päälle joo. Miinuksena se että rekkaannousu oli aika vaikeaa sen kaavun kanssa. Ekalla kerralla meinasin olla nenälläni siellä lavalla kun viimesellä portaalla astuinkin kaapuun (vaikka yritin toki kääriä käsiini sen)
Minullakin loma, vaikkei se kyllä paljoa merkkaa abina lukulomalla muutenkin hilluessa. :'D Kaveri pyys koirakylpylään messiin mutta äh kun kyydit ei käyneet yhteen. : ( Pitää keksiä jotain muuta aktiviteettia siis.
|
|