|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:01:21 GMT 2
Mie voisin koht tiputtaa itteni tästä..
Noni :''D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 16:01:41 GMT 2
Aaah, mie kun rakastan historiaa. Oon aina rakastanu, jopa vitosella kun se alotettiin. Vaikka mulla oli ala-asteella seiska historia, se oli silti mun lempiaine kuviksen lisäksi. XD
Oon outo.
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:02:28 GMT 2
No ei toi miusta kovin outoo oo :'''D Suomen historia ei kiinnostanu sillo vitosluokalla, mutta kutosella miulla oli hissa 10 :''''D Sitte se on pysytelly 7-9 haarukas :''D
|
|
|
Post by Fugou on Mar 10, 2011 16:03:36 GMT 2
Nojoo, oli kyllä! Se opettaja kyllä on semmonen natsi toisinaan että oksat pois sämpylästä, veikkaan että ihan tahalteen pistänyt vaan kaksi kysymystä kun on vittuuntunut siihen etten ollut oikeana koepäivänä paikalla :'D Ei ois yhtään ihme.
Hissa on ihan kivaa, yläasteella se kuulu miun lempiaineisiinkin jopa. Nykyään lempiaineiden virkaa toimittavatkin sitten psykologia, filosofia, elämänkatsomustieto, äikkä ja ruotsi, josta viimosena mainittua vielä yläasteella inhosin : DD
Vai Maiju, kyllähän mie sen ainakin ulkonäöltä tiiän! Muistaakseen sen kanssa oon joskus kesällä Myllysaaressa pari sanaa vaihtanutkin tms.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 16:03:57 GMT 2
Joo mutta taidan tipputtaa itseni tästä nytten, kun on muuta tekemistä. :''D Jatkoja vain!
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 16:04:25 GMT 2
Meillä ei kyllä tainnu mitään suomen historiaa olla ala-asteella. Nimittäin, jos oikein muistan niin meillä oli vaan jotain rooman historiaa ja maailmanhistorian päälinjoja jne. o__o Tai sitten oon jo päässy unohtamaan ne. Mut en mie ala-asteen historiasta muista mitään muuta kuin jotkut saakelin pylvästutkielmat missä piti kirjottaa että oliko pylväksen tyyli roomalainen vai joonilainen. 8''D
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:06:13 GMT 2
Fugou; Ah, tää on niin pieni kaupunki.. :'''D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 16:07:58 GMT 2
Jaa, te sanotte että Lappeenranta on pieni kaupunki?
Arvatkaa mitä minä sanon tästä paikasta missä mie asun. Joka ei muuten oo ees kaupunki vaan kylä. Täällä IHAN kaikki tuntee kaikki. Aina jos sanon vaikka jostain tyypistä joka on samassa koulussa, niin mun äiti heti kysyy; "Eikös se ole sen *insert name* tyttö?" Mun vanhemmat oikeesti tuntee varmaan kaikkien mun tuttujen ja kavereiden vanhemmat. XD
|
|
|
Post by Fugou on Mar 10, 2011 16:10:41 GMT 2
Hiswa, meillä oli hissa 3 kurssissa koetehtävänä, että piti piirtää roomalainen, joonilainen ja doorilainen pylväs :'D
No jep, Lappeenranta on kyllä pieni mesta! Sinänsä kyllä tykkään asua täällä, vaikka välillä ärsyttää kun tuntee joka toisen vastaantulijan kaupungilla ja jutut lähtee kiertämään hirmu nopeesti ja arghh. Ja no, talvisin tuntuu ettei täällä oo juuri mitään elämää, mutta kesäisin on vaikka mitä puuhaa (vallit kutsuvat, kröhöm) 8'D
/ Hiswa muuten, missäpäin sie asut, jossai vähän pohjoisemmassako?
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:10:55 GMT 2
Ah, Lappeenrannassa on vaan nii pienet piirit että tuntuu että tuntee melkeen kaikki :'''D Nonii XD
//Fugou, vallit kutsuu XD Tosin mie pääsen nytte baareihiki.. Mutta päätin silti serkun kanssa että käyään ainaki kerra valleilla XD
|
|