|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 16:14:15 GMT 2
No mie asun Kainuussa, tarkemmin Sotkamossa. Saatatte tietää Sotkamon ihan vain Vuokatin rinteistä, kun niiden takia ihmiset yleensäkin tulevat tänne päin. :--D Meidän äiti on muuten asunu täällä jo yli 20 vuotta, eikä se oo KOSKAAN käyny laskettelemassa. edit // Kirjotin muuten taas taitavasti väliin. >
|
|
|
Post by Fugou on Mar 10, 2011 16:14:35 GMT 2
Haha jep, mun pitäs vielä tuonne marraskuuhun oottaa että pääsee kiertämään Lappeenrannan huimia baareja : DD Vaikka onhan täällä pari mestaa jonne pääsee (ainakin kuulemma) suht helposti alaikäsenäkin, mutta mie en oo vielä lähtenyt ees yrittämään... Ite veikkaan että sitten kun tuo 18 pamahtaa mittariin niin käyn varmaan silloin tällöin baarissa, mutta muuten sit ostankin juomani kaupasta mikäli alkoholinhimo pääsee yllättämään, tulee niiiiin paljon halvemmaksi sellain 8'D / Sotkamossa! Kappas vaan, miun yks tosi hyvä nettikaveri asuu sielläpäin, Asta nimeltään! Kuulostaako tutulta?
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:16:42 GMT 2
Hiswa; Juu, myöki ollaan Vuokatissa kerran käyty :'''D
Fugou; Kyl joihiki pääsee alaikäsenä, ite en ikinä kehannu mennä yrittää ko oon nii babyface XD Baareissa on himo kallista! Divassa oli halpaa kaljaa mut se oli nii.. paaaska paikka itestäni ni en käyny ko pari kertaa siel :'''D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 16:18:57 GMT 2
Ei ole totta! *pyörii lattialla*
No tiettyhän mie Astan tunnen. Oltiin hyviäkin kavereita ala-asteella, kun Asta asui tässä saman kadun päässä. :--D Sitten kun Asta muutti joskus kutosella kauemmas ja vaihto koulua, niin ei oo oikein tullu pidettyä yhteyttä. On mulla kyllä sen mese varmaan vielä...
edit// Oon kyllä maailman taitavin väliinkirjottaja. :>
|
|
|
Post by Fugou on Mar 10, 2011 16:19:17 GMT 2
Joo, mieki tuosta Divasta kuulin aikoinaan aika paljon juttua että kuulemma oli semmonen teinimesta :----------DD Mitä siinä muuten nykyään on tilalla ees, vai onko siinä vielä mitään?
/ Voi herranjestas, ei tää voi olla mahdollista :''D Ihan hullu tämä sosiaalinen verkosto 8'D
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:21:13 GMT 2
Yeah, se oli kunnon "teinihelvetti" :'''D En tiiä yhtään onks siinä vielä mitään XD
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 16:21:58 GMT 2
No on hullua niin. Ihan helvetin outoa. : DDD
Ja oon vielä 99,9% varma että kyseessä on sama henkilö, kun Asta nimi ei ole mitenkään kovin yleinen ainakaan täällä päin. Itseasiassa, en tiedä ketään muuta sillä nimellä. xD
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 16:30:41 GMT 2
Maailma on pieni xD
Kohta vois käyä syömässä jtn :3
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 18:11:02 GMT 2
Muailma piäni paikka ooonn~
Taidanpas katsoa muutaman jakson Monkia nyt kun olen syönyt ja täynnä. 83
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 18:38:08 GMT 2
Kaikilla muilla on jtn tekemistä mut mie vaa lahnaan himassa :'''D Noh, taian käyä pelaamaa..
|
|