|
Post by Kreuzbein on Mar 10, 2011 15:49:31 GMT 2
just näin (Y) opettaja on niin laadukas ja Vartijatonhan on opettajastani kuullu paljon hyvää.. no mulla tää laumajuttu riippuu lähinnä vaan, et millaset laumat on. Ja... nii, en tiiä jotenki laumattomat on helpompia kun ei tartte miettii et miten lauman tasapaino järkkyy jos se tekee jotaa extemporea ja sillee.
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 15:50:21 GMT 2
Nii.. Laumalaisista tulee helposti stereotypisiä laumalaisia, varsiki jos on hyvä vs. paha laumat :'''D
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 15:51:49 GMT 2
Olen kyllä ja oikein paljon. :''D
Komppaan molempia. Laumalaisista tulee aina kauheita massahahmoja kun on "pakko" olla "hyvä" tai "paha". Laumattomat ovat helpompia.~
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 15:53:48 GMT 2
Hummm, nojaa. Mun mielestä laumattomat vaan ovat joskus sellaisia, että ne eivät oikein vie paljolti mitään juonta eteenpäin tai jotain... Arhummm, nojaa. 8'D
En vaan oo kehdannu oikein tuota alkuperäistä lauma vs lauma ideaa vielä hylätä, kun sellaisia perus lauma vs lauma roolipelejeä on jotenkin ollut hieman vaikea löytää nykyään. Kun aina on jotain seitsämän eri laumaa ja niillä kaikilla omat uskonnot tai jotain omituista. XD Tai sitten mie oon vaan sokea ja haluaisin pitää kiinni "perinteistä". Lol.
|
|
|
Post by Kreuzbein on Mar 10, 2011 15:54:23 GMT 2
nii - ja tuskin kovin moni haluaa, että hahmo noudattaa stereotypioita ja ylivahvoja kliseitä laumoissa. näin minä asian ainaki aattelen tai jotain : d
//ei laumoissa mitään pahaa oo, mut siis... eihä sille ihmiset vaa minkään voi, jos ei kliseiset lauma vs lauma, hyvä vs paha-idea oikeen nappaa :__D
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 15:55:42 GMT 2
Nojaa, sehä niis juonellisis ropeissa on ongelma :'''D
Hm. Piti sanoo vielä jtn mut unohtu~
|
|
|
Post by Fugou on Mar 10, 2011 15:55:44 GMT 2
fang, onko toi siun serkku minkäniminen tai minkänäköinen? Jos en tunne niin oon varmaan ainakin sen joskus nähnyt täällä, hihii~
Voi perse, mie varmaan nukahdan kohta tähän koneen ääreen. Äsken sain sen yhteiskuntaopinkokeen tehtyä ja jäin vielä tänne koululle oottamaan että saan kyydin kotiin, nukkunu 3 tuntia viimeyönä ja ollut koululla 8 asti niin ei oikein jaksa lähtee täältä kävelemäänkään. Ärsyttää vaan kun siinä kokeessa oli vaan 2 kysymystä ja kummastakin piti kirjottaa, yleensä on ollut enemmän vaihtoehtoja ja just noi oli semmoset aiheet mistä en kunnolla tiennyt, "Euroopan keskuspankin rahapolitiikka", mitä helvettiä oikeesti >8( Noh toisesta aiheesta, mikä käsitteli Suomen ulkomaankauppaa sain sentään vähän enemmän kirjoitettua, mut no. Yks koe sinne tai tänne. o/
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 15:58:04 GMT 2
Höh, vähän ilkeäntuntuinen yhteiskuntaopin koe. D: Meilläkin on normaalisti useita aiheita mistä saa aina sitten valita.
Tykkääkö kukaan muuten täällä historiasta? Vai oonko ainoa? :---DD
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 15:58:20 GMT 2
Fugou; Ööm, sen nimi on Maiju jajajaja.. En osaa kuvailla sen ulkonäköö XD Jos muistat ketää sielt penkkareista ni sillä oli semmone kaasunaamarimikälie :''D Ohhoh, uskon et väsyttää o__O Yeah, toivottavast menee suht hyvi ees! Hiswa; Tykkäsin enne hissasta, nyt en xD
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 16:00:47 GMT 2
Kröääääh tipahdin vähän ko jäin koomaamaan :'''D
Historiaa inhoan...
|
|