|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 0:28:00 GMT 2
Taidanpas minäkin painua pehkuihin.
Öitä siis~ (8
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 0:42:04 GMT 2
Öitä vaan tyypit~ Mä jään tänne vielä tsumbailemaan itsekseni joksikin aikaa 8)
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 11:12:14 GMT 2
Huomentapäivää immeiset~
Onkos kaikilla koulua tänään? Puh, mie tylsistyn täällä yksinäni. x3
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 12:51:34 GMT 2
Täällä suunnassa on ainakin koulua, tosin nyt on hyppytunti ja sitten enään yksi tunti 8) Eli ei ollenkaan paha päivä.
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 13:03:40 GMT 2
Hyppytunnit on mukavia. Tosin parhaimmillaan ne on aamulla ja viimesellä tunnilla, kesken päivän oleva hyppytunnit on aika ärsyttäviä välillä. :'D
Miun pitäisi varmaan tästä kohta alkaa sinne parturiin käppäillä. En vieläkään tosin ole oikein päättänyt, että mitä teen hiuksilleni. Varmaan värjään tummemmaksi taas ja ehkä jotain raitoja...
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 13:07:12 GMT 2
Totta, nytkin on vähän hölmöön aikaan tää hyppy kun oli yksi tunti tätä ennen ja hypyn jälkeen vielä toinen, helmpompi ois jos ois alkanu tunti edellisen tunnin jälkeen ja ois sit päässy kotiin, mutta no.
Miunkin pitäisi varmaan kohta ruveta taas kampaaja-aikaa varailemaan, rupee nimittäin tää punainen taas haalistumaan aika lailla D8 Muutenkin juurikasvua pukkaa jo, vaikka ei siitä oo ees pitkä aika ku viimeksi värjäsin.
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 14:45:37 GMT 2
Voi saatanan saatana. -____- En kyllä ikinä astu tuonne helvetin parturiin edes jalallanikaan. Ensin ne oli ottanu mulle väärän ajan, pelkän leikkuun värjäyksen ja leikkuun sijasta, ja sit se leikkas nää mun hiukset ihan päin persettä.
Voi helvetti kun vituttaa.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 14:48:03 GMT 2
Minä en oo ikinä käyny parturissa... Minulla isosisko joka osaa leikata, josta tuliki mielee et pitäs värjätä noi turkoosit taas uusiks. :'''D Nii ja moi hetkeksi.*hilluu kirjaston koneella sillä välin kun odotta äitiä*
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 15:07:17 GMT 2
Huhmmmh. No, eipä tämä sittenkään ehkä ole niin kauhean näköinen. Parturin surkeat kampauksen laittamistaidot vaan hämäsivät. Kun vähän suoristusraudalla ja vahalla muotoili niin täähän on hyvä. >:3 Mut väri on vielä paska, ostan varmaan tänään hiusväriä ja värjään ite. Kurrr.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 16:40:57 GMT 2
Millaset ne hiukset sitte on?
|
|