|
Post by Hiswa on Mar 8, 2011 23:52:10 GMT 2
Ammmmmhoömmm. En siis todellakaan kuvitellut, että se ois näin vaikeeta valita yks kuukauden pelaaja. 8''D
Muttajoo. Kohta ilmestyypi kuukauden pelaaja linkki tuonne alas, siihen "Last updated topic"-linkin alle.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 0:00:48 GMT 2
Yeaaah. :'D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 0:03:35 GMT 2
Nooh, nyt se on sitten tehty. 8'DD Joten onnea Tikalle.
Minun pitäisi varmaan tästä pikkuhiljaa painua pehkuihin... Huomenna pitäisi jaksaa nimittäin parturiinkin mennä ja herätä ihan perusaikaan siinä kymmenen maissa. Hömmm. No kaipa minä vielä jonkin aikaa tässä voin olla. >3
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 0:15:14 GMT 2
Onnea vain Tikalle! :''D
Fak, miten sä nii myöhään saat nukkua? Minu pitäs herätä puol kahdeksan... Jos jaksan, ellen skippaa huomista (tai no tän päivästä) koulupäivää, niinko tän päiväsen : DDDD
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 0:15:49 GMT 2
Onnea Tikalle miunkin puolesta!
Miulla alkaa koulu huomenna vasta puoli 12 niin voin rauhassa datailla vielä jonkin aikaa... Pitäisi kyllä melkein lukea yhteiskuntaoppia kun ois koe torstaina, mut nääh, luen sit huomenna oikein urakalla~
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 0:17:14 GMT 2
Oikea asenne : D Minä ny en sais kuitenkaan nukuttua nii turhaan menisin vielä. :'D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 0:20:49 GMT 2
Noku mullon hiihtoloma. Asun täällä korvessa, jossa on aina viimesenä kaikki tälläset lomat että turistit pääsee laskettelemaan kun kaikki on vielä töissä ja koulussa. :''DD
En minäkään yleensä jaksa lukea mihinkään kokeisiin ennen sitä viimeistä päivää. \o
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 0:22:40 GMT 2
Aijaa no se muuttaa asiaa :''''''D
Köääähhrrr pitäskö mun opetella ees lukemaan kokeisiin? Tosin amiksella ei oo niin tarkkaa :''D Toisaalta vois mennä nukkumaan nii en olis iha niin raato... *punnitsee vakavasti nukkumisen ja dataamisen väliltä*
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 0:25:15 GMT 2
Mä oon lukiossa ollu jo yli puoli vuotta, mutta silti mä luen kokeisiin samalla tavalla kuin yläasteella. Luen vaan kerran kappaleet ja muutaman kerran muistiinpanot. On yhä nimittäin sellanen pää minulla, että kun kerran tunnilla asian oon tajunnu, niin muistan sen yleensä kokeessakin hyvin kuhan oon eka vaan vähän palautellu mieleen. 8''D Helppoa olla minä. Not rlly.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 0:27:17 GMT 2
Sinä onnekas! Minulle taa rautakangella takoa päähän eikä uppoo siltikään, minä ahkera opiskelija! :''''D
Mut painun sittenkin nukkumaan, jos nukahtasin ennen ko herätyskello soi! : D
|
|