|
Post by Kreuzbein on Mar 9, 2011 16:42:06 GMT 2
oho olin kyllä ahkera kun jaksoin eilen katsoa viekustakin että läpi meni - vaikka toista vähän odotinkin - mutta kummasti se rekisteröityminen foorumille vähän jäi... o/ kampaajat on kyllä iha perseestä, näin siveästi suomenkielellä ilmaistuna. etenkään, jos eivät osaa työtään yhtään.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 16:50:09 GMT 2
Todella ahkeraa, kuten aina!
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 17:47:48 GMT 2
Miulla on tainnut sattua tuuri sen kampaajan kohdalla jolla käyn, joka kerta lopputulos on miellyttänyt ja hinnatkin ovat todella halpoja~ Varmaan voisi varata huomenna kampaaja-ajan, tai sitten pistää vaikka viikonloppuna itse tuota punasta väriä päähän. Hummhm, saa nähdä.
/ Niin ja tervetuloa pelaajaporukkaamme, Kreuzbein :3
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 18:04:45 GMT 2
Itsevärjäys kannattaa aina. :''D
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 18:07:31 GMT 2
Se voi olla, mut mä vaan en oikein näihin parturikampaajan taitoihini menis luottamaan :'D
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 18:13:13 GMT 2
En minäkää, sen takia aina värjäänkin itse. :'D
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 18:15:10 GMT 2
Siis mie just nimenomaan tarkotin etten omiin taitoihini luota, ilmaisin sen vähän hölmösti kyllä tuossa, mutta joo 8'D Oon vaan pari hassua kertaa värjänny hiuksiani itse... kai.
Perkele, mein koiranpentu oli livahtanut miun huoneeseen ja levitellyt miun tekokuiturastoja pitkin ja poikin lattiaa >8( Pitäisi jaksaa noukkia nuo kohta ylös tuolta.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 18:18:06 GMT 2
..Oho, osaan lukea :''''''D
Seillasia hauvavauvat kyllä tuppaa olemaan! Meilläkin vauvakoira tuhoaa kaikenlaista. :'D
|
|
|
Post by Fugou on Mar 9, 2011 18:21:26 GMT 2
Jep, kyllähän ne vähän riiviöitä on! Onkos teillä minkärotuinen haukku? :3
|
|
|
Post by arctichusky on Mar 9, 2011 18:26:27 GMT 2
Sillon kun meidän koira oli pentu se ei tuhonnut mitään, ei huonokaluja eikä muutakaan. Nykyisin se tuhoaa jokaisen sukan, lapasen ja pehmolelun jonka saa hampaittensa väliin. Se on lapinporokoita ( klik) ja täyttää nyt keväällä kolme vuotta. ^^
|
|