|
Post by Tika on Jan 14, 2010 21:33:53 GMT 2
Repa
Aurinko oli vasta nousemassa, se loi aamun kirkkaita säteitä sileään hiekkaan ja kimmelsi meren aalloilla. Ilma oli tyyntä, melkein tunkkaista. Kosteutta oli ilmassa runsaasti, johtuen talvesta ja aikaisesta ajankohdasta.
Repa luimisteli itsekseen. Susi istui hiljaa paikallaan keskellä hietikkoa, tarpeeksi kaukana merestä, niin että aallot eivät yltäneet laumattomaan asti. Tuon turkki oli vielä kostea, uimisen jäljiltä. Uros huokaisi hiukan ja kallisti päätään tuijotellen hajamielisesti merelle eriparisilla silmillään. Susi oli aivan hukassa, se oli vasta ajelehtinut paikalle, eikä tiennyt lainkaan mitä tekisi. Vaikka toisaalta juuri tätähän Repa oli halunnut. Päästä tutkimaan maailmaa. Niinpä susi veti iloisen ilmeen naamalleen ja päätti reipastua ja tehdä jotain järkevää.
[[On kyllä taidot ihan ruosteessa, mutta kaippa tästä jotain tullee :D Re siis tänne vaan hahmonsa kanssa~]]
|
|
|
Post by rechiba on Jan 14, 2010 21:47:15 GMT 2
Miriel
Siniselmäinen naaras tassutteli rannalla. Märkä hiekka painui kuopaksi Mirielin tassujen alla. Naaras istahti vähän matkan päähän vesirajasta ja sulki silmänsä. Miriel päästi syvän huokauksen suustaan. " Painostava ilma.... " Naaras puheli itsekseen.
Yhtäkkiä tuuli toi mukanaan oudon hajun.
" Hmh? " Naaras lähti hajua kohti ja näki vähänmatkan päässä tumman hahmon. Mirielin niskakarvan nousivat pystyyn. " M-menralainen?! Ei... ei ole... Naaras rentoutti itsensä ja lähti hölkkäämään vierasta kohti nuuskien samalla hajua. " Hamm! Se on uros! " Miriel kiherteli ja punastui hieman.
|
|
|
Post by Tika on Jan 14, 2010 21:55:04 GMT 2
Repa
Susi mietti juuri parhaita vaihtoehtoja "järkevälle tekemiselle", kun se kuuli jotain. Repa höristi hiukan korviaan ja käänsi hämmentyneenä päätään puolelta toiselle. Se oli kuulevinaan vaimeita askelia. Laumaton bongasi lopulta koiraeläimen, jonka tassuista ääni selkeästi lähti, ja joka lähestyi. Suden hymy leveni älyttömäksi virnistykseksi, joka varmasti näytti aika hölmöltä, mutta Repa ei välittänyt. Se oli vain huojentunut, kun ei ollutkaan yksin tällä saarella. Toisen - toinen oli muuten narttu, hajusta päätellen - lähestyessä Repa odotti kärsivällisesti. Kun kerran toinen oli jo matkalla, niin mitäpä turhaan itse nousemaan. "Hei!" huikkasi tämä toiselle jo ennenkuin toinen oli lähelläkään.
|
|
|
Post by rechiba on Jan 14, 2010 22:04:27 GMT 2
Miriel
Kidolainen näki kaukaa että muukalaisesta suorastaan säteili positiivista energiaa. Miriel kuuli kuinka toinen tervehti häntä. Mirielin hymy vain leveni aina korviin asti. Miriel huomasin pian juoksevansa ja olikin kohta vieraan vierellä. " Heih. " Miriel sanoi läähättäen. Juokseminen ei näemmä kannata näin kostealla ilmalla. Mirien mittaili vierasta katseellaan; " Kieltämättä hyvän näköinen... " Miriel pudisteli pervoudet päästään. " K-kukas sinä olet? Et näytä tutulta.. Ah! Ja minä olen Miriel - Kidojen laumasta. "
|
|
|
Post by Tika on Jan 14, 2010 22:10:55 GMT 2
Repa
Susi heilautti häntäänsä, kun toinen lähti jo juoksemaankin. Taisi olla aivan yhtä innokas tapaamaan tämän kuin Repa oli tapaamaan tuon... Ja sitten tämä tuleva uusi tuttavuus pysähtyikin jo laumattoman viereen. "Ei ihmekään jos en näytä tutulta, saavuin nimittäin ihan äskettäin tänne... Voit kutsua minua Repaksi", höpötti susi innokkaasti, saadakseen nämä ärsyttävät muodollisuudet pois tieltä. "Mmm, mikäs lauma se Kido on?" kysäisi uros vielä sitten uteliaasti ja silmäili toista. Repa itse ei ollut koskaan kuulunut mihinkään laumaan, ja hetken ajatus kirpaisi hiukan. Mutta se meni pian ohi, kun ajatteli laumattomuuden etuja; ei tarvinnut noudattaa mitään rajoja.
|
|
|
Post by rechiba on Jan 14, 2010 22:17:04 GMT 2
Miriel
Vieras höpötteli mukavaan tahtiin, tämä vaikutti mukavalta. " Ah, joo. Kido on toinen laumoista tällä saarella.. " Meriel ei tiennyt miten selittää. " Öhm.. Mistä päin sinä olet jos et Kidoistakaan tiedä..? Tiedätkös sitten Menrat? " Naaras kyseli ja pyöritteli etutassuaan hiekassa. " Et kyllä vaikuta menralaiselta.. " Naaras lisäsi ja heti sen jälkeen mietti olisiko tuota pitänyt sanoa? Naaras kuitenkin nosti katseensa urokseen ja heilutti häntäänsä. " Hih. Mukava tyyppi - ja on hän niin komea! "
|
|
|
Post by Tika on Jan 14, 2010 22:21:13 GMT 2
Repa
"Toinen laumoista? Ovatko nämä Menrat sitten se toinen lauma?" kyseli Repa ja virnisti sitten itselleen. Sehän alkoi kuulostaa joltain ylipirteältä pennulta, jota se ei toki ollut, vaikka nuori olikin. "En toki ole menralainen. Tulin vasta uimalla tälle saarelle, enkä ole ennen kuullutkaan noista laumoista", tuhisi poijka ja kallisti hiukan päätään. "Mutta kun kerran olen jäämässä tänne, niin kuulisin mielelläni lisääkin näistä laumoista", sanoi uros kohteliaasti hiukan kysyvään sävyyn. Eihän sitä koskaan tiennyt, jos toinen ei haluaisikaan höpötellä turhia tämän kanssa.
|
|
|
Post by rechiba on Jan 14, 2010 22:33:36 GMT 2
Miriel
Jahas. Repaksi kutsuttu uros oli siis uusi tulokas! Miriel katsahti taivalle ja huokaisi syvään. " Noh.. Minä olen Kidoista ja tämä Menra lauma...... No.. He ovat.. Um... " Naaras ei tiennyt miten muotoilisi lauseen. " Kidot ja Menrat ovat sodissa. " Naaras posautti. Turhaa kait sitä oli salata keneltäkään? " Menralaiset ovat hieman.. Tiedäthän... Raakoja? " Miriel sanoi ja katsahti Repaan. Miriel katsoi taas urosta sillä silmällä. Voiskohan vieras liittyä Kidoon? Olihan Mirielkin liittynyt! tai no.. Hänen äitinsä oli Kido, mutta Miriel ei ollut niin välittänyt laumasta ja oli vain hiljattain lipunut joukkoon. Kait se lasketaan liittymiseksi? Äh, mitä hän tätä aivotyötä teki? Kaitpa Repa saisi tulla laumaan koska ei johtajaakaan ollut.
// Mie meen nukkumaa ny peekele D8< //
|
|
|
Post by Tika on Jan 14, 2010 22:49:37 GMT 2
[[Nuh, to be continued >D]]
Repa
Uros odotti uteliaasti, että toinen saisi asiansa sanottua, kun tuntui olevan hankalaa. "Oh. Ai, sepäs kurjaa", sanoi tämä kun toinen lopulta sai asiansa kerrottua. Poika ei oikeastaan tiennyt miten suhtautua, koska eihän tämä mihinkään laumaan kuulunut, eikä oikeastaan halunnutkaan kuulua. Vaikka saattoivathan tälläiset laumojen väliset sodat vaikuttaa laumattomiinkin, mistä sitä tiesi... "Mutta miksi ihmeessä Menrat ja Kidot sotivat?" päätti Repa kysyä, jotta saisi edes jotain selkoa asioihin.
|
|
|
Post by rechiba on Jan 15, 2010 22:43:18 GMT 2
Miriel
Naaras ymmärsi miksi vieras oli ymmällään. Kukapa tälläistä ymmärtäisi! Niinpä! Äh, ei tästä mitään tule... " No... Se on pitkä juttu... " Miriel kierteli. " Kukaan ei varmaan edes enää tiedä miksi Kidot ja Menrat ovat sodissa.. Ihan... Uh... " Miriel kohotti harmaan kirsunsa taivaalle ja vetäisi kosteaa ilmaa keuhkoihinsa. Ilma oli muuttunut niin kosteaksi että sen saattoi tuntea kielellään.
Pisara. Toinen. Sade.
Välähdys. Jyrinää.
Naaras räväytti silmänsä auki. " Aaah! Ukkonen! " Miriel uikahti ja ponnahti pystyyn häntä koipiensa välissä. " T-tule! " Naaras tarttui vierasta niskasta ja veti tämän metsään. Taas taivas salamoi ja jyrähteli. Se oli lähellä. Tosi lähellä.
// Apuaaaaaaaa DDDDDDDDDDDDDD8 mä vetäsin sitten ohan hatusta ton myrskyn XD Toivottavasti ei haittaa?? ^^' //
|
|