|
Post by tonakai on May 31, 2008 10:11:21 GMT 2
Reiji
Reiji ilahtui nähdessään miten iloiselta Takami näytti. Harmaaturkkisen pennun häntä heilui iloisesti ja sen kuonolla oli lempeä hymy. Takami kysyi mitä he tekisivät. Raitaturkki kurtisti mietteliäänä kulmiaan ja yritti keksiä jotakin. " Noo.. jos vaikka leikitään jotakin? Se olisi kivaa! " Reiji sanoi ja sen häntä heilahti taas.
" Yritä saada minut kiinni! " Raitaturkkinen pentu huudahti ja pyrähti nopeasti karkuun. Reiji rakasti juoksemista ja nytkin sen taivaansiniset silmät loistivat ilosta.
|
|
|
Post by minna on May 31, 2008 19:25:57 GMT 2
Takami
Pentu ilahtui, kun raitaturkki haluaa leikkiä tämän kanssa. ''Joo. Koitan ottaa sinut kiinni.'' Tämä huudahtti riemuissaan, ja juoksee ystävänsä perään. Harmaa pentu juoksee tosi riemuissaan, ja yrittää saada Reijin kiinni. Hän sitten hän meni puiden taakse, ja yrittää saada sitten pennun kiinni. Sitten hän syöksyi puiden takaa, sai Reijin kiinni. ''Sain sinut. Nyt on sinun vuorosi ottaa minut kiinni.'' Nuori uros sanoi, ja lähtee juoksemaan karkuun. ''Tämä on kyllä hauska leikki. Kukaan ei ole ennen leikkinyt kanssani, paitsi kun kiva ystäväni.'' Takami ajatteli, ja juoksee iloissaan karkuu.
|
|
|
Post by tonakai on May 31, 2008 23:42:56 GMT 2
//Tuossa oli kyllä autohitti, mutta samapa tuo~
Reiji
Reiji todellakin nautti juoksemisesta, se oli aina rakastanut sitä. Pentu juoksi kevein ja lennokkain askelin, ottaen välillä suurempia loikkia päästäkseen nopeammin karkuun. Takami juoksi kuitenkin puiden taakse ja syöksyi niiden takaa, saaden samalla raitaturkin kiinni. " Äh, jäin jo kiinni. " Reiji huikkasi ohimennen ja juoksi harmaaturkkisen ystävänsä perään.
Takami vaikutti iloiselta ja Reijikin hymyili iloisesti juostessaan. Raitaturkkinen pentu kiri Takamia kiinni ja hyppäsi puunrunkoa vasten ja ponnisti siitä pennun eteen. Reiji virnisti iloisesti ja heilautti häntäänsä.
|
|
|
Post by minna on Jun 2, 2008 16:50:31 GMT 2
//No sori paljon. Mulla loppui pelin vastaus kesken, kun Mido kokojan kesketytti minut. Sori jos mun pelin vastaus oli liian lyhyt.//
Takami
Pentu juoksee karkuun, ja hänellä samalla häntä iloisesti heiluu. ''Etpäs saa kiinni!'' Hän huusi, ja yrittää päästä karkuun. Pikkuinen katsoi välillä taivaalle, ja nauttii kesän aurinkon paisteesta. Pilviä ei paljon taivaalla näy, ja eivät lupaisi sadetta. ''Olisi kyllä tosi ihanaa, jos tämä ilma olisi joka päivä, ja eikä seda pilaisi sitä.'' Nuori uros ajatteli, ja hänellä häntä totisesti iloisesti. Takami välillä pysähtyyy, ja katsoo että saako Reiji hänet kiinni.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 4, 2008 19:53:50 GMT 2
Reiji
Virne häipyi raitaturkin kasvoilta sen tajutessa ettei ollutkaan vielä saanut Takamia kiinni. Pennun harmaaturkkinen ystävä oli jo pyrähtänyt pois hänen edestään ja juoksi nyt taas karkuun. Tuhahtaen ja suurta häntäänsä heilauttaen Reiji ryntäsi uudelleen ystävänsä perään. Tällä kertaa pennun askeleet olivat nopeampia, koska se halusi saada Takamin kiinni.
" Kyllä saan, odota vain! " Raitaturkki huudahti Takamin perään ja nopeutti juoksuaskeleitaan. Takami katseli taivaalle ja Reiji otti suuren loikan. Sen tassu ojentui kohti Takamin selkää, valmiina tönäisemään sitä kiinnisaamisen merkiksi. " Ei kannattaisi vilkuilla muualle, saan sinut kiinni. " Raitaturkki sanoi iloisesti ja virnisti taas.
//Sie päätät saako Reiji Takamin kiinni~
|
|
|
Post by minna on Jun 5, 2008 15:36:00 GMT 2
//Okei, jos annat sen luvan.//
Takami
Pentu juoksi vielä hetken, kunnes hän huomasi raitaturkin yrittäisessä saada hänet kiinni. ''O ou. Hän melkein on saamassa minut kiinni.'' Hän sanoi, ja yrittää juosta karkuun. Harmaa pentu oli aikomassa juokemassa karkuun, mutta Reiji hyppäsi hänen päälle, ja sai hänet kiinni. ''No olit aika nopea, ja sait minut kiinni. Mennäänkö syömään jotain, kun minulla on nälkä.?'' Nuori uros kysyi, ja nousi ylös. Sitten hän huomasi fasanin nimisen linnun, yrittää saalistaa sen. Hän hyppäsi lintua kohti, mutta fasani huomasi hänet, ja lähtee lentämällä karkuun. ''Voi vitsit, se pääsi karkuun. Miksi minä en onnistu samaan sitä kiinni?'' Pikkuinen koira ajatteli, ja meni vähän mököksi. Takami meni maahan makamaan, ja on vähän vihainen, kun hän ei saannut fasania kiiinni.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 5, 2008 16:06:56 GMT 2
Reiji
Reiji hymyili voitonriemuisesti kun oli saanut Takamin kiinni. Hippaleikit olivat raitaturkkisen pennun mielestä todella mukavia ja sen tuuhea häntä viuhui iloisesti. " Hihii, mennään vain. Minullakin on jo nälkä. " Reiji vastasi ja alkoi katsella ympärilleen. Pennun katse löysi fasaanin, jonka Takamikin huomasi. Harmaaturkkinen pentu loikkasi lintua kohti mutta se pääsi lentäen karkuun. Takami vaikutti suuttuneelta kun ei saanut fasaania kiinni ja meni makaamaan maahan. " Hei, älä nyt heti luovuta. Fasaanit eivät jaksa lentää pitkiä matkoja ja ne väsyvät nopeasti. " Reiji huikkasi ystävälleen ja lähti juoksemaan sinne suuntaan mihin fasaani oli lentänyt. Raitaturkkinen ei ollut tottunut antamaan periksi eikä se aikonut päästää saalista karkuun.
Fasaani oli ihan lähellä. Se kipitteli maassa ja nokki sieltä jotakin. Reiji painautui maata vasten ja lähti hitaasti vaanimaan lintua. Fasaani huomasi lähetyvän pennun ja yritti taas karkuun. Reiji lähti nopeasti perään, hyppäsi ja sai otteen lentoon yrittävästä fasaanista. Raitaturkki puri nopeasti linnun niskaan, ettei sen tarvisi kärsiä kauan. " Takami, minä sain sen! Tule syömään! " Reiji huudahti Takamille ja hymyili iloisesti.
|
|
|
Post by minna on Jun 10, 2008 16:54:32 GMT 2
Takami
Pentu nousi heti ylös, kun toinen pentu kutsui hänet syömään. ''Okei minä tulen, ja kiitos että autoit minua ottamaan sen kiinni.'' Hän sanoi, ja hänellä heiluu häntä iloisesti. ''Nappasiko hän tuo linnun minun takiaani?'' Harmaa koira ajatteli, ja ryhtyi heti syömään. Hän antoi puolet fasanista omalle ystävälle. ''Saat puolet tästä linnusta, kun autoit minua pyydästämään sen.'' Takami sanoi, ja hymyili lempeästi.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 10, 2008 17:14:52 GMT 2
Reiji
Takami nousi ylös ja käveli Reijin luokse. Reiji katsoi hamaaturkkia iloisesti hymyillen ja heilautti tuuheaa häntäänsä. " Ole hyvä vain. Mutta minä en auttanut sinua saamaan sitä kiinni, sain sen kiinni ihan yksin. " Reiji sanoi ja virnisti. Takami alkoi syödä ja antoi puolet saaliista Reijille.
" Ei kannata antaa heti periksi, sinäkin olisit voinut saada tämän kiinni jos olisit yrittänyt. " Reiji sanoi ja tökkäsi kuollutta fasaania vaaleanharmaalla käpälällään. Enempää pentu ei puhunut, vaan alkoi syömään. Se tarttui terävillä hampaillaan fasaaniin ja repi siitä pienijä paloja irti. " Hyvää, eikö olekin? " Reiji kysyi suu täynnä fasaania ja hymyili Takamille.
|
|
|
Post by minna on Jun 12, 2008 17:04:13 GMT 2
Takami
Pentu lopetti syömisen, ja katsoi omaa ystävää. ''Juu hyvää tämä on. Pidätkö sinä siitä?'' Hän kysyi perään, ja hänellä vähän häntä iloisesti heiluu. Ilma on rauhallinen, ja aurinko mukavasti ja lämpimästi paistaa. ''Ilma on niin hyvä, että sade ei saisi pilata sitä nyt.'' Nuori uros ajatteli, ja jatkaa samalla fasanin syömistä. Sitten hän muisti, kun Reiji sanoi, että ei kanttaisi heti perikisi, vaan olisi yrittämällä saanut sen faasanin kiinni. ''Hei kuule. Kiitti, kun sanoit ihanasti että ei saa noin helposti antaa periksi, vaan olisin yrittänyt uudestaan, ja ottanut tämän linnun kiinni.'' Takami sanoi, ja katsoi omaa ystävää lempeästi silmiin, ja samalla hymyili.
|
|