|
Post by tonakai on Apr 5, 2008 15:32:54 GMT 2
//Tänne siis Minna Takamin kanssa~ 8)
Reiji
Pieni raitaturkkinen pentu hyppelehti pitkin järven rantaa. Välillä pentu loikki rannalla ja välillä se kävi loiskuttelemassa rantavedessä. Pentu, jonka nimi oli Reiji, oli nyt hyvällä tuulella. Aiemmin se oli nimittäin jutellut mukavan Menraan kuuluvan uroksen kanssa. Sitä ennen pentu oli ollut masentunut, mutta nyt se oli taas pirteä kuten yleensä.
Reiji pysähti hengästyneenä ja katseli ympärilleen järven rannalla. Siitä tuntui että joku oli tulossa. Pentu päätti olla varuillaan, koska se ei ollut nyt oman laumansa alueella.
|
|
|
Post by minna on Apr 5, 2008 15:57:11 GMT 2
Takami
Pentu oli juuri kävelyllä, kun hänelle tuli matkalla jano. Hän huomasi järven, ja juoksi sinne heti. Sitten hän huomasi toisen koiran, jonka hyppelehtii järven rantaa pitikin. Hän vähän pelotti, jos jossakin olisi lähistöllä toisia koiria. Nuori uros käveli varovasti järven luokse, ja joi sieltä vähän vettä. ''Kuka toi toinen koira on? Hän näyttää vähän pelottavalta.'' Hän ajatteli, ja katsoi sutta vähän peloissaan. ''Hei minun nimeni on Takami, ja mikä sinun nimesi on?'' Takami kysyi, ja katsoi sutta vähän peloissaan.
|
|
|
Post by tonakai on Apr 5, 2008 16:06:06 GMT 2
Reiji
Reiji kääntyi säikähtäneenä katsomaan äänen suuntaan. Sen asento oli kyyristynyt ja se oli valmina hyökkäämään, jos siihen olisi tarvetta. Reiji näki edessään harmaavalkoisen pennun jolla oli oranssi panta kaulassa. Pentu ei vaikuttanut ollenkaan vihamieliseltä, joten Reiji uskalsi seisoa normaalisti.
"Hei vain Takami. Minun nimeni on Reiji." pentu vastasi ja sen kuonolla oli pieni hymy. Pentu yritti näyttää ystävälliseltä, koska Takami vaikutti vähän pelästyneeltä. "Minä olen Menran laumasta. Mihin laumaan sinä kuulut?" Reiji kysi ja astui muutaman varman askeleen eteenpäin. Reiji toivoi että koira ei olisi Kidosta, koska se vihasi Kidoja yli kaiken.
|
|
|
Post by minna on Apr 5, 2008 17:09:57 GMT 2
Takami
Pentua vähän pelotti, kun toinen oli aikomassa hyökätä hänen kimppuunsa. Pennulla meni korvat alas, ja samalla häntä meni koipien väliin. Nuori uros katsoi toista pentua, kun tämä esitti itsensä, ja tämä sanoi kuuluvansa koira- laumaan. ''Ei minulla ole laumaa, ja olen yksinäinen. Minulla ei ole myöskään yhtään ainutta ystävää. Nuori pentu vastasi. ''Aikooko hän pelotella minua? Hän näyttää minusta tosi pelottavalta.'' Takami ajatteli, ja häntä pelottaa Reijiä tutisten peloissaan.
|
|
|
Post by tonakai on Apr 5, 2008 17:55:41 GMT 2
Reiji
Reiji melkeinpä loukkaantui kun näki miten pelokkaalta Takami näytti. 'Olenko minä muka niin pelottavan näköinen..?!' pentu ajatteli ja tuhahti hiljaa itsekseen.
Takamin seuraava kommentti sai Reijin kuitenkin hiljaiseksi. "Vai niin.. yksinäinen laumaton siis." pentu sanoi ja katsoi Takamia varovasti hymyillen. Yksinäinen eikä yhtäkään ystävää.. Reiji ymmärsi Takamia hyvin. Reiji oli myös yksinäinen ja se tiesi miten kauhealta se tuntui. "Takami hei, ei sinun tarvi pelätä minua. En minä aio tehdä mitään pahaa." pentu sanoi ja katsoi harmaaturkkista pentua silmiin.
|
|
|
Post by minna on Apr 7, 2008 14:03:51 GMT 2
Takami
Pentua vähäsen pelotti, mutta sitten hän rauhoittui kun tämä sanoi että tämä ei aio tehdä mitään pahaa hänelle. Pentu meni istumaan, ja katsoi toista pentua huolestuneena. ''Ehkä hän puhuu totta, mutta varon ettei täällä ole muita koiria.'' Nuori uros ajatteli, ja katsoi toista koiraa vähän hymyilen. ''Voidaanko me olla ystäviä,jos et tee minulle mitään pahaa?'' Nuori uros kysyi, ja katsoi koiraa varoen. Takami kuitenkin rauhoittui hänen sanoistaan, ja häntä vähän heilui hymyilen.
|
|
|
Post by tonakai on Apr 7, 2008 14:49:54 GMT 2
Reiji
Reiji ilahtui kun huomasi että Takami ei enään niin hirveästi säikkynyt häntä. Hieman varuillaan harmaaturkkinen näytti silti olevan. Olihan se ihan normaalia.
"Kyllä me voidaan olla ystäviä!" pentu sanoi ilahtuneena kuullessaan Takamin kysymyksen. Sen kuonolla oli leveä hymy ja sen kasvoilla muutenkin iloinen ilme. Reiji halusi saada ystäviä enemmän kuin mitään muuta, vaikka se ei sitä mielellään muille myöntänytkään. Takami oli laumaton joten Reiji olisi mielellään pennun ystävä.
Sen sanottuaan Reiji istui vähän aikaa hiljaa ja katseli taivasta. 'Niin sininen..' se ajatteli ja huokaisi. Sitten se käänsi katseensa taas Takamiin. "Hei muuten.. sinä olit aiemmin niin peloissasi.. näytänkö minä oikeasti pelottavalta?" pentu kysyi huolestuneena ja katsoi Takamia taivaansinisillä silmillään.
|
|
|
Post by minna on Apr 7, 2008 15:40:10 GMT 2
Takami
Pennulla häntä heilua, tämä haluaa olla hänen ystävänsä. Niin hänellä rupesi häntä iloisesti heilumaan. Pentu katsoi toista pentua silmiin, ja huokaisi hymyilen. ''Hänen silmänsä ovat aika kauniit. Se ovat ihan samanlaiset, kuin sininen taivas.'' Hän ajatteli, ja katsoi koiraa lempeästi hymyilen. ''Kyllä minä vähäsen pelkäsin sinua, mutta oletkin rauhallinen ja mukava kaveri. En minä enää pelkää sinua. Lähdetäänkö yhdessä uimaan?'' Takami kysyi, ja käveli joen rantaa kohti Välillä hän katsoi Reijiä, ja mietti että tuleeko hän mukaan uimaan.
|
|
|
Post by tonakai on Apr 7, 2008 20:03:18 GMT 2
Reiji
Reiji vastasi Takamin hymyyn. "No hyvä. En nimittäin halua olla liian pelottavalta.." pentu vastasi ja virnisti iloisesti.
"Mikäs siinä, mennään vain." pentu jatkoi kun Takami kysyi menisivätkö he uimaan. Raitaturkki loikki rantaveteen ja vesi loiskui sen ympäriltä. Pentu kahlasi hetken selvittääkseen miten lämmintä vesi oli. Rantavesi ei tuntunut kylmältä, mutta pentu tiesi että syvemmällä vesi olisi viileämpää. "Tämä ei ole ollenkaan kylmää." Reiji sanoi ja hymili taas Takamille. Reijin todella tuuhea ja pitkä häntä heilahteli iloisesti puolelta toiselle.
|
|
|
Post by minna on Apr 9, 2008 16:29:31 GMT 2
Takami
Pentu katsoi iloisena, kun toinen pentu ui iloisesti järvessä. Hän hyppäsi sitten hän peräänsä, ja nautti lämpimästä vedestä. Pieni koira ui järvelle, ja samalla katsoo välillä toista koiraa. ''Eikös tämä ole aika lämmin?'' Hän kysyi, katsoi sutta lempeästi hymyilen. ''Hän on kyllä aika mukava tyyppi, ja hän on todella rauhallinen kaveri.'' Takami ajatteli, ja ui tyytyväisenä järvessä, ja hänen mielestä ilma on ihan tyyni.
|
|