Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:53:21 GMT 2
Narttu urahti iskiessään hampaansa urokseen. Mutta ei päästänyt irti vaan kaatui toisen mukana pitäen silti tiukasti kiinni koiran niskasta. "Miten Kido laumassa voi olla näin paha yksilö?" Viki kysyi ääneen.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:55:39 GMT 2
"Mikä edes on Kido lauma" Sihahti tämä vingahtaen kivusta. Koira yritti kierähtää ympäri niin, että toisen ote irtoaisi. "En tiedä mistä puhut" Sähähti tämä.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:58:15 GMT 2
Nartun ote irtosi ja tämä hyppäsi kauemmas. "Sinä olet Kido laumasta! Eli samasta kuin minä!" Susikoira huudahti ja 'sylkäisi' verta suustaan. Toisen, uroksen verta. Se oli lämmintä muttei hyvää. Víctima ei tykännyt veren mausta.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 21:02:30 GMT 2
Tämä tuijotti toista. "No jaha. Kiva kun viitsit kertoa. Jos olisit alun alkujaankin vastannut kysymykseeni tästä saaresta, tätä ei olisi tapahtunut" Murahti tämä hiukan anteeksi pyytävään sävyyn vilkaistuaan toisen haavoja syyllisyyden tuntoisena.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 21:07:46 GMT 2
"Hah, en oikein usko. Mutta ihan sama. Ei tuo poikennut minua ennen kohdelluista asioista. Ainut joka on todella kohdellut minua hyvin on Santeri jonka ystävyyttä en koskaan vaihtaisi yhtään mihinkään" Narttu sanoi. "Jätetäänkö taistelu pois ja puhutaan?" Susikoira kysyi rauhoittuen.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 21:11:44 GMT 2
"No... Okei" Huokaisi tämä. "Anteeksi kun hyökkäsin kimppuusi.. Minä- Minun veljeni kuoli vastikään ja.. MInä -tuota- sekosin silloin kait jotenkin ja tapoin viestin tuojan. Se muutti käsitykseni kaikkiin koiraeläimiin" Sanoi tämä surkeasti ja nyyhkäisi. Kova maski valui alas kuin tahmea hunaja.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 21:15:37 GMT 2
"Eläs nyt, kyllä se siitä. Ei minullakaan ollut mikään paras elämä" Narttu sanoi. Se yritti saada hymä naamalleen ja onnistuikin jotenkuten. Sitten susikoira lysähti. Veren puute saattoi aiheuttaa sen. "Eh, ei.... kannata.... huolehtia..." Kido sanoi ja lysähti kasaan. Tämä pyörtyi.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 21:22:49 GMT 2
"Viki" Huudahti tämä kauhuissaan. Koira katseli vauhkona ympärilleen. Tämä juoksi lähimmän puun luo ja kiskoi siitä isoimman oksan jonka sai irti ja jossa oli eniten lehtiä. Tämä juoksi oksa suussaan Vikin luo. Teba repi lehtiä irti ja asetteli niitä toisen haavojen päälle. Sitten tämä juoksi mereen kastelemaan loput lehdet. Koira juoksi takaisin Vikin luo. Lokit rääkyivät lähistöllä seuraten tilannetta. Tämä asetteli merivedestä märät lehdet vielä toisten lehtien päälle. Vesi liimasi lehdet kiinni toisen ihoon. "Voi älä kuole jooko" Sanoi tämä huolissaan.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 21:26:24 GMT 2
#Meri vesi kirvelee xDDD#
Narttu kuuli vielä hetken uroksen sanat ja tunsi veren valumisen tyrehtyvän pikku hiljaa. Meni vartti jos toinenkin kun susikoira viimein heräsi. "Mikä maa, mikä aika?" Viki naurahti väsyneesti ja pää sekaisin. "Kiitos" Kido sanoi kurottuen kohti Tebaa ja nuolaisten tätä poskesta. Sitten Saarloosinpuolikas lysähti taas hengittäen raskaasta maahan.
|
|
|
Post by teba on Sept 10, 2007 17:17:39 GMT 2
"O-ole hyvä" Änkytti tämä ja siirtyi toisen nuolaisun jälkeen vähän kauemmas. Koira oli punastunut turkkinsa alla. Tämä keräsi rohkeutta ja nuolaisi äkkiä takaisin. Tämä virnisti vinosti.
#Lyhyt#
|
|