Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:11:30 GMT 2
Narttu osasi odottaa iskua ja naurahtaen hyppäsi nopeasti sivuun seisten paikoillaan. Hyökkääminen tapahtuisi vasta myöhemmin. "koita edes kovemmin!" Susikoira huudahti naurahtaen ja virnisti näytellen hampaitaan varautuen seuraavaan iskuun vaikka sitä ei ulkoisesti näkynyt.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:14:56 GMT 2
Koira irvisti, mutta komensi itseään rauhoittumaan. "Itse taas olet liian raukamainen hyökkäämään takaisin" Sanoi tämä ovelasti. Samalla Teba valmistautui niin fyysisesti kuin henkisestikin mahdollkiseen hyökkäykseen. #Lyhyt#
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:18:52 GMT 2
"En vain ole niin tyhmä kuin sinä että hyökkäisin" Nattu sanoi kavalasti ärsyttäen urosta ja syöksähti sitten ilmaan voimalla mutta kääntyi sivuun. Se oli tarkoitus että uros keskittyisi väistämään ja täten herpaantuisi muusta. Se olivain testi. Viki laskeutuin vähän kauemmas ja virnisti.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:20:48 GMT 2
Koira väisti vaistomaisesti, sattumalta siihen suuntaan mihin toinen laskeutui. Teba jatkoi väistön aikaan saaman liikkeen voimaa käyttäen sitä hyödyksi hyökkäyksessä, tähdäten tällä kertaa selkään.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:24:36 GMT 2
Narttu sai toisen hampaat selkäänsä muttei hievahtanut tai irvistellyt. Se nauroi ja seisoi. Mielipuoli. Silmät alkoivat palaa. "Ja tuonko olisi tarkoitus SATTUA?" Susikoira nauroi kuin mielipuoli. Saattoi alkaa pelottaa.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:35:52 GMT 2
"Ehkä ei ollutkaan" Sanoi tämä hullun kuuloisesti. Voi olla, että ne molemmat hiukan sekosi. Teba ainakin. Se puri hampaitaan toisen selkään niin kovaa kuin jaksoi, ja tunsi ikenissään ja leuallaan toisen valuvan veren. Se maistui pahalta. Yhtä pahalta kuin sen raukan, jonka tämä oli tappanut. Tulinen raivo sai tämän otteeseensa. Koira irrotti otteensa toisesta ja hyökkäsi äkkiä uudestaan tähdäten tällä kertaa kaulaan.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:39:02 GMT 2
Narttu oli rauhallisesti ja antoi uroksen purra kaulaansa. "Siinäpä puret jos mieli tekee. Eihän minulla ole mitään menetettävää" Susikoira sanoi tyynesti ja istui rauhallisesti odottamaan. Ei mitään menetettävää. Ne lauseetsoivat Vikin päässä.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:42:36 GMT 2
Teba puri kovempaa. Lämmin veri virtasi haavasta. Tosin, oli osunut liian reunaa. Valtimo oli keskemmällä. Teba irroittautui ja loikkasi kauemmas. Koira huohotti raskaasti, mutta silmät kiiluivat yhä hulluina.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:46:37 GMT 2
Narttu huokaisi kivusta kun toinen päästi irti. "Joko on minun vuoroni?" Susikoira kysyi verisenä ja uupuneena huohottaen. Se oli sattunut vaikkei mitään ollut näkynyt. "No, parempi olla minun vuoroni" Kido huohotti ja hyppäsi ilmaan kohti toista ja kääntyi ihan uroksen lähellä sivuun ja yritti sieltä hypätä toisen niskaan kiinni.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:51:15 GMT 2
Koira virnisti. "Minä en tiennytkään, että tappeluissa on nykyään vuorojako" Irvaili tämä. Sitten se väisti äkkiä valeiskun ja sai hampaat niskaansa. Teba inahti yhtäpaljon kivusta kuin raivostakin. Tämä ulvahti raivoisasti ja heittäytyi selälleen maahan yrittäen vetää toisen mukanaan.
|
|