Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 6, 2007 20:44:51 GMT 2
Viki ui jo peräti puolimatkassa menran muun alueen ja pienehkön saaren välissä. Meni tovi, jos toinenkin kunnes vihdoin pääsi narttu läkähtyneenä suolavedessä uineena mahdottoman laihana rannalle ravistellen sileää kiiltävää turkkiaan. "Huh *lääh*, se oli aika rankkaa *huoh*, missä vaiheessa kuntoni on tälläiseksi mennyt?" Susikoira mietti ja huokaisi mennen kiireesti, laahustaen puun alle varjoon. Paeten kamalaa polttavaa auringon valoa. Läähättäen ja leväten tuo sitten kyykki siellä puun alla märkänä selvitellen hampaillaan turkkiaan. Nuolemaan se ei sitä rupeaisi. Siinähän oli suolavettä! Víctima ravisteli turkkiaan muutamaan otteeseen ja istuskeli sen jälkeen jo hieman pörröisemmän turkin kanssa puun alla. Risti korvassa heilahteli miltein olemattomassa tuulen vireessä joka vain hieman kuivatti ja viilensi. Narttu katseli taivasta ja merta. Täällä oli hyvä paikka tähyillä itse Inu Shiman saarta.
|
|
|
Post by teba on Sept 6, 2007 20:58:48 GMT 2
Koira makoili vettä valuvana ihan vesirajassa. Silmistä valuivat suolaveden keskellä kyyneleet. 'Minä olen tappanut jonkun, ja jos tarve on teen sen uudestaan' Mietti tämä shokissa. Teba vain makasi ja kuunteli aaltojen rauhallista loiketta. Tämä kuvitteli vieläkin maistavansa veren, mutta eihän se ollut mahdollista. Harmaa oli niellyt paljon merivettä matkalla. Koiraa alkoi yhtäkkiä yskittämään ja se yski kovasti. Paljon vettä valui ulos tämän suusta. Istumaan noussut koira lysähti takaisin makaamaan. Se ei huomannut lainkaan toista läsnäolijaa. Tämä tuijotteli lasittunein silmin merelle. Oikealla näkyi olevan toinenkin saari. Siihen tämä ei kiinnittänyt mitään huomiota. Katseli vain lokkeja. Liekkö kuullutkaan mitään. Vähitellen tämä alkoi rauhoittumaan.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 14:36:51 GMT 2
Narttu nousi ylös varovasti ja mahdollisimman hiljaa kun suurehko uros lysähti hiekalle. Korvat painuivat tiukasti niskaa vasten ja susikoira lähti mahdollisimman hiljaa ja varovasti urosta kohti oka katseli lokkeja ja merelle. "H-hei" Kido sanoi varovasti ja korvat nousivat hitaasti melkein pystyyn. Sitten ne nousivat pystyyn. Víctima oli varuillaan vaikkei sitä ulkoisesti näkynytkään. "Oletko kunnossa? Tarvitsetko apua?" Narttu kysyi varovasti mutta ystävällisesti. Taisi olla omaa laumaa tuokin. Se olikin vain hyvä asia. Ei ollenkaan pahaksi.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 19:31:55 GMT 2
Koira nousi hitaasti ja varovasti istumaan kuullessaan toisen äänen. Tämä kääntyi katsomaan toista. Tassut tärisivät hiukan. "No hei vaan sinullekin" Sanoi tämä murhanhimoisella äänellä. Vihreät silmät tarkkasivat toista kuonosta hännänpäähän. "En todellakaan tartte apua" Sanoi tämä jäätävästi ja porasi katseensa tiukasti toisen silmiin. Jos toinen sanoisi pienenkin väärän sanan saattaisi tämä olla hetkessä kurkussa kiinni. Oli nyt sellaisessa mielentilassa. "Olen varmaan maailman parhaassa kunnossa" Ärähti tämä edelleenkin jäätävästi. Jalat tosin tärisivät hiukan. Teba kirosi itseään.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 19:44:08 GMT 2
"No rauhotu mies hyvä, en minä sinua tappamaan tullut!" Narttu huudahti ja oli valmiina väistämään jos toinen päättäisi kimppuun käydä. "Elä rupea ärhentelee. Ihan hyvää hyvyyttäni tässä puhun" Susikoira lepytteli rauhallasesti.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 19:47:04 GMT 2
"Joopajoo... Niinhän ne kaikki sanoo" Sanoi koira. Sen silmät paloivat hiukan hullun näköisinä, mutta se ei hyökännyt. "Kukas olet!" Sanoi tämä sitten jäätävästi ennemmin käskynä kuin kysymyksenä. "Ja mitä tiedät tästä paikasta" Jatkoi tämä jäätävän rauhallisesti.
#Lyhyt#
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 19:58:54 GMT 2
"Olen Víctima, sano Viki, vaikka eihän se sinulle kuuluu" Narttu sanoi jäätävästi. Mitä se urokselle kuului. "Kuka itse olet? Ja voit itse tutkia tämän saaren. En minä ole mikään paikasta kertoja!" Susikoira pisti vastaan tiukasti.
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:01:09 GMT 2
"Ei todellakaan kuulu sinulle minun nimeni. Kuule kultsu, sinähän kerrot minulle mikä paikka tämä on kun minä nyt niin kauniisti pyydän" Murisi tämä jäätävästi ja nousi seisomaan. Koira otti uhkaavan askeleen kohti Vikiä. "Eli alas selittää" Ärähti tämä ja veti korvansa luimuun. Koira näytti kiiltäviä hampaitaan.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 20:03:32 GMT 2
Jaa kultsu? "Nyt meni liian pitkälle. Jos tuo on kauniisti pyydetty niin jätän väliin" Narttu ärähti ja näytteli teräviä hampaitaan. Ne kyllä satuttaisivat. "Minä en tee mitään mitä en halua!"
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:06:37 GMT 2
"Selvä sitten. Annoin vaihtoehdot. Sinä joko olisit kertonut, mutta nyt sinä itket ja kerrot!" Ärähti tämä ja hyppäsi äkkiä Vikiä kohti tähdäten johonkin kaulan ja rinnan alueelle terävät hampaat loistaen. 'Mokoma törppö... Nyt minä sille näytän' Koiran silmät alkoivat kiilua vaarallisesti. Se oli taas hiukan sekoamassa, vaikka oli vasta selvittänyt päänsä. Tappeleminen tuntui saavan tämän aina tälläiseen 'hulluus'-tilaan.
|
|