|
Post by yuria on Feb 16, 2008 16:28:37 GMT 2
// Noniin, jos Minna tulis tänne hahmoineen, niin olisin iloinen. ^^ //
Oli hyvä sää. Aurinko paistoi melkein pilvettömältä taivaalta. Vain pari valkoista laivaa oli tulossa sinisellä taivasmerellä aurinkoa kohti. Kaikessa tuossa autuudessa istuskeli yksinäinen naaras. Se katseli järven pintaa. Sen ainoa silmä tarkkaili lähellä rantaa uivia kaloja. Se ei kuitenkaan aikonut kalastaa. Ei sen ollut nyt nälkä.
Naaras oli koirasusi. Se oli kookas laumaton, joka kantoi nimeä Sinituuli. Arpi peitti sen oikean silmän, joten se pystyi ihastelemaan tätä maisemaa vain yhdellä silmällä. Se ei kuitenkaan haitannut. Se oli jo tottunut.
Se oli tavannut pari päivää sten toisenkin koiran. Seura ei olut koskaan pahitteeksi. Sinituuli mietti mitä tuleman päälle tulisi. Se laskeutui maahan, ihan rannalle. Toisen etutassun pään koirasusi upotti veteen. Vesi oli lämmintä. Sinituuli ajatteli, olisiko tämä nytkään yksin?
|
|
|
Post by minna on Feb 16, 2008 16:55:48 GMT 2
Takami
Takami on juuri kävelyllä ja on ihan iloinen, koska on kaunis ilma. ''Onpa tänään tosi kaunis ilma. Kunpa tämä ilma olisi joka päivä.'' Pentu ajatteli. Pentu pysähtyi ja huomasi koirasuden. Hän meni sen luokse. ''Hei. Minun nimeni on Takami. Miksi sinä olet täällä ihan yksin?'' Pentu kysyi. Hän istui koirasuden viereen ja katsoi huolestuneena. Järvi on ihan tyyni ja rauhallinen. Aurinko paistaa ihannasti ja taivas oli pilvitön. Pentu meni järven luo ja joi vähän vettä. ''Tämä on hyvää'' Nuori uros sanoi, kun joi samalla vettä.
|
|
|
Post by yuria on Feb 16, 2008 19:47:05 GMT 2
Sinituuli kuuli jonkin tulevan. Se katsoi suuntaan mistä tulija lähestyi. Koirasusi näkikin edessään pennun. Se nousi kuitenkin istumaan. Kun se istui pitkää pituuttaan, pentu sen vieressä näytti vielä pienemmältä. Naaras katsoi nuorta urosta. Aika rohkea pentu. Tulee vaan ja esittäytyy tuntemattomille.
Koirasuden olemus saattoi näyttää joidenkin silmiin epäilyttävltä, mutta tämä hymyili pennulle. "Päiviä. Minä viihdyn yksin." Se sanoi toiselle. Se katsoi kun toinen meni juomaan vettä. Naaras hymähti pikkaisen. "Takami, etkö yhtään pelkää tulla tuntemattoman luo? Jotku voisivat tehdä vaikka mitä pahaa pienimmille..." Se sanoi hymy kuonollaan ja tökki pikkaisen kynnellään pentua.
|
|
|
Post by minna on Feb 18, 2008 16:22:57 GMT 2
Takami
Pentu kääntyi naaraanseen päin ja katsoi häntä lempeästi hymyillen. ''Saatan ehkä pelätä, mutta ensi kerralla lupaan olla varovainen.'' Nuori uros sanoi. Pentua vähän pelotti, kun naaras tökki pikkaisen kynnellään. Nuori uros meni vähän peloissaan taaksepäin ja häntä meni kopien väliin. ''Aiotko sinä vähän pelotella minua?'' Pentu kysyi ja on vähän peloissaan. Koirasusi katsoo pentua epäillen. Pieni pentu katsoo naarasta pelottavasti ja makaa maassa vähän tutisten. ''Hän pelottaa minua ja hänellä on pelottava katse.'' Pieni koira makaa vaan maassa ja vähän tutisee pelosta. Sudet katselevat toisiaan ja ovat ihan hiljaa. Naaras katsoo pientä koiraa joka on vähän peloissaan. Nuori uros aikoo lähteä pakoon ja kävellee hiljalleen pois. Koirasusi katsoo vaan häntä ja on vaan ihan hiljaa. Pentu otti äkkiä jalat alle ja lähtee kovalla vauhdilla pakoon naarasta. Koirasusi jäi sinne ja katsoo vaan pennun perään.
|
|
|
Post by yuria on Feb 18, 2008 16:56:10 GMT 2
// Hei tos tuli vähän autohittausta. Eli toisen hahmoa ei saa ohjailla noin. Mutta ei haittaa tälläkertaa, Mut muista tulevaisuudes. n_n //
Sinituuli näki pennun pelkäävän. Sen katse ja olemus oli tuollainen. Naaras otti pari askelta taaksepäin.
Pentu oli kuitenkin jo menossa näemmä karkuun. Koirasusi katsoi sitä. "Minä olen Sinituuli, en tee sinulle pahaa." Se sanoi selvästi vähän kovempaan ääneen, jotta pentu kuulisi.
Sinituuli ei haluaisi hirveästi loppujen lopuksi pelotella toisia, ja tämä oli vieläpä pentu. Se toivoi että pentu ei nyt pelkäisi sitä, ja se hymyili ystävällisesti, jos pentu sattuisi kääntymään.
|
|
|
Post by minna on Feb 19, 2008 8:12:16 GMT 2
Takami
Pentu meni piiloon pensan taakse ja kurkisti sieltä. Hän katsoi suta ja pelkäsi sitä. Haluako hän olla minun ystäväni? Pentu ajatteli. Pieni pentu mietti hetken ja astui pois piillostaan. Nuoru uros käveli varovasti naarasta kohti. ''Haluatko sinä olla minun ystäväni?'' Nuori uros kysyi ja käveli ihan varovasti sutta kohti. Pieni koira katsoi Sinituulia arkavasti ja häntä on koipien välissä. Pentua vielä vähän pelotti ja makasi vähän tutisten maassa. Pieni koira makaa vielä maassa ja pelkää vähän naarasta. Koira katsoi sutta silmiin ja huomasi hänellä olevan lempeä katse. Luulen että hän ei aio tehdä minulla pahaa kun hän katsoo minua noin. Nuori uros ajatteli. Pentu käveli ihan varovasti sutta kohti ja katsoo häntä pelottavasti.
|
|
|
Post by yuria on Feb 19, 2008 14:50:30 GMT 2
Naaras näki pennun tulevan takaisin. Se oli vielä hiljaa, ja kun Pentu oli kysynyt, se oli vielä silloinkin hiljaa. Kun pentu oli tullut lähelle, Sinituuli vastasi tälle vihdoin.
"Voin olla ystäväsi, jos niin tahot." Se sanoin, ja katsoi yhdellä ainokaisella silmällään pentua luottavalla katseella. Se meni istaaltaan makuulle, pennun eteen. Naaras oli isokokoinen, mutta kun se laskeutui maahan, se toivoi ettei näyttäisi niin uhkaavalta.
"No mitäs sinä teet yksin täällä metsässä?" Se kysyi pennulta.
|
|
|
Post by minna on Feb 19, 2008 15:06:54 GMT 2
Takami
Nuori uros katsoi naarasta, ja katsoi häntä silmiin. Pentu oli vielä hetken hiljaa ja hän pelkäsi vähäsen naarasta. ''Näyttää siltä että hän tahtoo olla minun ystäväni. No taidanpa sitten tottua tähän kaveriin. Pentu ajatteli. Pieni koira katsoi naarasta, ja vähän rauhottui kun tämä laskeutui maahan. ''Halautko sinä todella olla minun ystäväni? Kyllä se minulle sopii. Se sanoi ja häntä heilui iloisesti. Pieni uros katsoi sutta ja huomasi ettei tämä olekaan niin unka, kuin luuli tämän olevan. ''Olen täällä koska minulla ei ole yhtään ystävää, ja eikä kukaan edes välitä minusta.'' Pentu vastasi hänen kysymykseen ja häntä vaan heiluu iloisesti. Pieni koira nousi istumaan ja katsoi sutta lempeästi hymyilen.
|
|
|
Post by yuria on Feb 20, 2008 17:28:37 GMT 2
Sinituuli
Kun pentu kysyi, että tahtoisiko koirasusi olla todellakin tämän ystävä, Sinituuli hymyili tälle ja nyökkäsi. Pentu heilutti häntäänsä, ja Sinituuli helpottui ajatuksesta, että pentu ei enää pelkäisi tätä.
Naaras kuuli ettei pennulla ollut yhtään ystävää. Sille muistuui mieleen sen oma pentuaika. Sekin oli hylätty perheen kesken, eikä sillä ollut ystäviä. Nyt se oli tässä, ja sen edessä oli saman kohtalon kokenut pentu. Ei ystäviä. Kuitenkin pentu vaikutti noin reippaalta. Sinituuli näki siinä elämäniloa.
"Olet vähän ninkuin minä. Minullakaan ei ollut ystäviä kun olin pentu. Sinä kuitenkin sait nyt ystävän." Se sanoi toiselle, ja hymyili tälle. naaras ojensi tassuaan järveen. Vesi oli lämmintä. Se kasteli ja pyöritti hiljaa tassuaan.
|
|
|
Post by minna on Feb 20, 2008 19:07:08 GMT 2
Takami
Pennulla heilui iloisesti häntä kun tämä sai ystävän. ''Mukavaa kun sain oman ystävän.'' Pentu sanoi ja hymyili lempeästi. Pieni koira katsoi naarasta kun tämä pöyritti tassuaan vedessä. Koira meni suden viereen istumaan katsoi tätä huolestuneena. ''Hän näyttää ihan rauhalliselta kaverilta mutta hän näyttää olevan vähän surullisen näköinen'' Pentu ajatteli ja katsoi sutta huolestuneena. Hän meni naaraan luo ja istui tämän viereen. ''Huolestuttaako sinua jokin?'' Takami kysyi.
|
|