|
Post by yuria on Mar 24, 2008 15:34:25 GMT 2
Sinituuli
Naaras istuutui maahan Takamin eteen. Sen onneksi se ei ollut näemmä vahingoittanut sitä kynsillän kaivaessaan. Pentu kiitti Sinituulta, ja naaras nyökkäsi päällään. Pakkohan se oli auttaa, ystäväksihän se oli lupautunut. Yksi silmä katsahti taivaalle. Jäänsininen lävitsepääsevä katse katsoi kohti aurinkoa. Naaras nousi ylos. Se otti pari askelta Takamin viereen. "Kuule Takami. Minä taidan lähteä nyt. " Se sanoi hiljaa toiselle. "Koita pärjäillä." Se sanoi vielä, ja katsoi Takamiin. Sitten isokokoinen susi lähti kävelemään poispäin Järvestä. Sen askeleet olivat vakaat.
--> Poistuu paikalta~
# Kiitti pelistä minun osalta. Vedin Sinituulen pois, kun ei oikein inspannu tähän peliin. Toivottvasti sua ei haittaa paljoa. :3 #
|
|
|
Post by minna on Mar 25, 2008 16:34:09 GMT 2
Takami
Pentu katsoi naarasta lempeästi hymyilen ja hänellä heiluu samalla häntä. Sitten hänellä loppui hännän heilaus kun naaras sanoi lähtevänsä pois hän ei suttunut siitä, vaan hän hymyilee lempeästi. ''Minä kyllä pidän huolta itsestäni ja koita sinä pärjäillä yksinäsi.'' Se sanoi ja lähtee kävelen järven luota pois. Hän pysähtyi vähäksi aikaa ja katsoi vielä Siinituulia jonka on jo lähtenyt pois. ''Onnea matkaan ystäväiseni. Toivon että me nähdään taas.'' Takami ajatteli ja lähti sitten pois.
-->Poistuu pelistä~
#Oli kivaa pelata sinun kanssasi. Voidaan ehkä pelata joskus toisten, kun oli aika mukavaa. Ei minua haittaa yhtään että sä vähän panit vähän inspannu tähän peliin. Hyvää jatkoa sulle. XD#
|
|