|
Post by Hiswa on Jan 15, 2008 21:56:03 GMT 2
Tahdotko moderaattoriksi? Oletko aktiivinen pelaaja? Tunnetko roolipelien ja netin perusetiketit? Osaatko, ja tahdotko neuvoa aloittelevia pelaajia?
...
Sitten taidatkin olla juuri sopiva tähän hommaan. Haen siis tähän roolipeliin kahta aktiivista moderaattoria avukseni, jotka vahtivat perusjärjestystä, ja avittavat vasta-alkajia. Kuten varmaan jo äsken huomasitte, täytyy olla kokemusta, osaamista sekä ainakin jonkinmoista aktiivisuutta. Jos kerkeät käydä vain kerran viikossa tässä roolipelissä, pelkäämpä että se ei ihan riitä. Tietenkin, moderaattoritkin saavat pitää ihan normaalin pelajaan lailla taukoja ja muita, mutta kuitenkin pääasiassa olla sen verran aktiivinen, että kävisi foorumissa vähintään joka kolmas päivä tarkistamassa tilanteen.
Kummallekkin moderaattorille tulee viestien muokkaus- ja poisto mahdollisuudet, ja he valvovat että roolipelin sääntöjä noudatetaan.
Tähän topiciin lähetetään hakemukset (joihin täytyy tulla myös perustelut, miksi juuri sinä olisit sopiva moderaattori), sekä mahdolliset kysymykset "virkaan" koskien.
Moderaattoriksi hakevat:
- Tika - Meriampiainen - Sulka
|
|
|
Post by teba on Jan 15, 2008 22:04:30 GMT 2
Hömhöm. Joo, olen niin hölmö, että haen tätä virkaa, vaikka muutenkin jo tiukka aikataulu O_x No ei, hahaha. - Mutta siis, olen roolinut -öö- varmaan hmn, parisen vuotta? Jotain sinne päin, että kokemusta nyt pitäisi löytyä ainakin jonkin verran... - Aloittelevia on kiva neuvoa, sikälimikäli neuvoja kaipaavat~ - Aktiivinen olen joo, ainakin mielestäni :3 - Jaa, Fuji myös tietää/tuntee miut~ Siinäpä nuo tiivistettynä...
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 16, 2008 8:07:57 GMT 2
Selvä, laitetaan listaan ~
Antakaamme tämän asian muhia päässämme. n__n
|
|
|
Post by meriampiainen on Jan 21, 2008 18:57:04 GMT 2
Köh, jos nyt hakisin.. - Pelikokemusta on nyt jonkin verran, ainakin yli pari vuotta ropettanut olen.. - Olen ilta-aktiivinen. *köh* - Aloittelijoiden neuvominen saattaisi olla kivaakin ;3 - Hmmh.. Mitä kertoisin? Osaan netin/roolipelien perusjutut ja moderoiminen on hauskaa xD
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 22, 2008 16:39:19 GMT 2
Lisään siis sinutkin. ^_^
|
|
|
Post by sulka on Jan 22, 2008 18:33:40 GMT 2
voisin minäkin tulla tyrkylle. minut sinä jo tunnetkin ( vai mistä tiedät etten ole naapurin pedari ? >3 ). aivan, ehtoja miksi haluaisin ? taiemmätiiä voiko näitä laskea ehdoiksi mutmut.. joo. - Tosiaan, olen itse pelannut jo sen kolme vuotta roolipeleissä. - Dataan todella usein ( viikonloppuisin saatan datailla reippaasti yli yhdentoistakin ) - Osaan auttaa aloittelijoita fooruminkin kanssa ( olen omistanut roolipelin missä proboardsin foorumi, joten admin-puolenkin osaan ) - Olen ollut Inussa ensimmäisten joukoissa joten tunnen myös ko. paikan 8) - Aktiivinen olen~
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 22, 2008 18:35:44 GMT 2
Ohohho. Aika vakuuttavaa. Lisäilen ~
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 27, 2008 15:10:44 GMT 2
Moderaattorit valittu.
Sulka ja Tika astuvat remmiin. Meriampiainen, pahoitteluni, mutta aina ei voi voittaa.
|
|
|
Post by teba on Jan 27, 2008 15:13:23 GMT 2
Oij, kiitosta kovasti Fuji 8DD
|
|
|
Post by sulka on Jan 27, 2008 18:30:41 GMT 2
whouu, pääsin modeksi. Fuji, sulka likes loves you ~ ( olipa yllätys että eräs pieni hyypiö täällä ruudun takana tyksii teitiä )
|
|