|
Post by midorikawa on Jan 21, 2008 16:30:16 GMT 2
Tänne pistän hahmoni pelitilanteen. Saa tulla varaamaan. x)
Kino: Kuuluu Kido laumaan, mutta ei luokittele ketään laumansa perusteella. Saattaa vaikuttaa ujolta, mutta kunhan tutustut naaraaseen, niin saattaa tämä olla yhtäkkiä ystävällinen ja puhelias.
Normaali - Lähde Extrapeli -
Kageshu: Menra-laumaan kuuluva uros, joka omistaa tumman turkin ja ruskeat raidat. Ikä sillä on 26 v. ihmisissä. Luonteeltaan erakko ja todella hiljainen. Ystävien kanssa paljon puheliaanpi. Taivata taistelemaan, mutta yrittää silti kiertää kaikki taistelut.
Normaali - Lahti / Ranta Extrapeli -
Tuska: Laumaton uros. Valkoinen, jossain osin oranssia. Todella hiljainen uros, joka saattaa vaikuttaa todella oudolta. Saattaa hyökätä, jopa ilman syytä. Ei pelkää oikein mitään ja ei pidä oikein mistään. On kasvatettu labrassa, joten siitä on tehty ruumillisesti vähän voimakkaampi kuin tavallinen koira.
Normaali - Extrapeli -
Yôkuro: Kido-laumaan kuuluva nuori uros. Iältään 14 ihmisissä ja koirissa 2. Pennulla on kuin 'kaksi' luonnetta. Ensimmäinen on iloinen, puhelias ja leikkisä, joka tykkää saada uusia ystäviä. Se pitää paljon toisten kanssa leikkimisestä. Pentu saattaa vaikuttaa tyhmältä ja aloittelialta joka asiassa. Toinen on tarkka, johtajamainen, päättäväinen. Se esiintyy yleensä vaan viholliselle ja taistelussa. Tässä luonteessa pentu saattaa vaikuttaa juuri vastakohdalta toiselle luonteelleen.
Normaali - Järvi Extrapeli -
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 18, 2008 14:49:11 GMT 2
Molemmat hauvat tarvii seuraa. ;D
Haluaako kukaan?
|
|
|
Post by minna on Feb 18, 2008 16:33:38 GMT 2
Minä voisin olla heille seuraa. Jos se vaan sopii?
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 19, 2008 16:29:03 GMT 2
Sopii~ Huomasitko, että sinun pitää pelata extra peliä? Sinulla on hahmosi oikeassa, niin se pitää ottaa extrapeliin. Älä mene sitten varaamaan hahmoasi minnekään ennen kuin se on vapaa. Kumman kanssa haluat pelata? Minä ainakin haluaisin ottaa Kageshun peliin. Minä voin tehdä sen viestin.
|
|
|
Post by minna on Feb 20, 2008 19:12:35 GMT 2
Mä pelaan vaikka Kinon kanssa. Sopiiko?
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 21, 2008 16:27:12 GMT 2
Hyvä on sitten.. nyyh.. Teen sen viestin nyt~ >:3 Paina tästä
|
|
|
Post by meriampiainen on Feb 22, 2008 15:58:17 GMT 2
Miulla on sellanen möllityskohtaus ja kysysin että käviskö jos Mittie tulis Kageshun seuraksi normiin?
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 22, 2008 18:02:00 GMT 2
Käyhän se~ :3
Teetkö sinä töpön?
|
|
|
Post by meriampiainen on Feb 23, 2008 12:24:50 GMT 2
|
|
|
Post by sakuravuh on Feb 29, 2008 20:35:24 GMT 2
Haluaisin pelata Kinon kanssa, koska se kuuluu samaan laumaan kuin minä.
|
|