|
Post by sulka on Mar 3, 2008 16:51:27 GMT 2
Eli koska Sëlen eikä tämän luonne inspaa, olen päättänyt hankkia tälle kaksi pentua.
Toinen, vanhempi, tulee minulle. Tästä tulee myös seuraava johtaja. Pentu on naaras, ja tällä on aivan erilainen luonne kuin lempeällä äidillään sillä tyttö on ilkeä ja juonitteleva, mutta periaatteessa hyvä johtaja - pitäähän tämä kapinoitsijat ja muutkin laumalaiset ruodussa. Lisäksi neiti inhoaa menroja todella paljon, jonka takia on laumauskollinen.
Pennut tullaan nimeämään erikoisesti, koska Sëlen nimeää nämä Vesiruusun kultin nimellä. Kuitenkaan pennut eivät saa Vrüsesrés ñeÿn-päätettä nimeensä, sillä tämä ei aio kastaa pentujaan kultin palvojaksi.
Omasta pennustasi tulisi myöskin narttu - tosin enemmän äitinsä luontoinen koska en halua kahta samanlaista pentua. Tietenkin sallin eron, mutta perusluonteeltaan mukava ja huolehtivainen. Ulkonäössä en ole juuri ollenkaan tiukka, mutta pennun täytyy mennä isoina Kidoihin. Lisäksi kummatkin pennut ovat kovin siroja. Luovutettavan pennun nimeksi tulee Serena Shréyënel. Eli suomeksi; Serena Tuulenkukka.
Koska haluan pennulle hyvän kodin, annan myöskin ehtoja pelaajalle;
- Olet aktiivinen. - Et ole tapattamassa pentua. - Jos olet luovuttamassa pentua, ilmoita minulle niin minä etsin sille uuden pelaajan. - Koska olen nirso asian suhteen, haluan pelinäytteen ellen ole pelannut kanssasi. - Sinulla on pelikokemusta.
Ehdokkaat;
~ Tika ~ Takibi
|
|
|
Post by teba on Mar 3, 2008 19:56:04 GMT 2
Katsos, tämähän tulisi juuri sopivasti Olen nimittäin suunnitellut uutta hahmoa jo jonkin aikaa~ Eli ehdolle haluaisin asettua. - Olen aktiivinen, vietän joka päivä tuntikausia Inu Shimassa. - En pystyisi tapattamaan/luovuttamaan mitään hahmoistani. En ole ikinä niin tehnyt, enkä tule tekemään. Kaikista kehittyy liian rakkaita~ - Sama kuin yllä - Pelinäytteeksi kelvannee se meidän kesken oleva pelimme - Kokemusta löytyy noin kahden vuoden takaa Eli tälläistä ;D
|
|
|
Post by sulka on Mar 4, 2008 14:46:47 GMT 2
ja Tika sinut minä tunnenkin, tiedän että pitäisit hyvää huolta Serenasta. olisi kiva nähdä minkälaista ulkonäköä suunnittelit ja minkälaista luonnetta olet ajatellut. laitanpa sinut ehdolle.
|
|
|
Post by Takibi on Mar 4, 2008 17:15:27 GMT 2
Takibi ilmottautuu myös vapaaehtoiseksi :3 Ja merkkejä on tarpeeksi uuden hahmon ottoon ja olisin kiinnostunut pennun otosta :3
~Olen melko aktiivinen, käyn täällä melkein joka päivä, ellei kokeita ole ~En tapa koskaan hahmojani, joten siitä ei ole huolta ~En ole luovuttamassa kyllä pitkään aikaan : o tai edes lopettamassa ~Minulla on kokemusta n. parin vuoden takaa ja tykkään muutenkin kirjoitella. ~Tykkään keksiä erilaisia luonteita hahmoille ja pidän myös kuvien piirtämisestä :3
Ja tässä pelinäyte;
Suuret valkoiset lumihiutaleet putoilivat taivaalta kohti maata. Oli joulukuun ensimmäinen päivä ja ensilumi oli saapunut. Sävyltään tumma, melkein musta susi uros asteli havumetsän pienellä poluilla. Sen tassun jäljet painautuivat alla olevaan lumeen. Susi haisteli ilmaa hetken ja tassutteli hitaasti, mutta varmasti eteenpäin. Uros katsahti maahan ja näki tuoreet poron jäljet lumessa. Se nuolaisi huulian. Oli päivällisen aika. Musta lähti hölkkäilemään eteenpäin lisäten kokoajan vauhtiaan, juosten lopulta kevyesti eteenpäin. Muutaman kymmenen metrin päässä susi näki kohteensa. 'Hyvä, se on vasta nuori' Susi ajatteli ja näki mielessään ja tulevan lounaan. Se pysähtyi erään puun taakse ja katseli, kun nuori poro näykki lumea, yrittäen etsiä sopivaa syötävää. 'NYT!' Susi ajatteli ja ponkaisi puun takaa esiin. Poro huomasi suden, mutta silloin oli jo liian myöhäistä. Yksi tarkkaan tähdätty isku ja poro oli kuollut. Päivällinen oli katettu.
Tuossa tuommoinen siis, ja tapahtumapaikka vaikka Suomen Lappi 8]] toivottavasti kelpaa
//offaus, teen Sëlenistä muuten fan-arttia, joten vilkuileppa pian tuonne fan-arttien puolelle 8]]//
|
|
|
Post by sulka on Mar 4, 2008 19:00:43 GMT 2
Vaikka en sinua Takibi tunnekkaan niin silti vaikutat sinäkin varsin hyvältä ehdokkaalta. Pelinäyte on hyvä, siinä ei ole mitään moitittavaa. Sama kuin Tikalle, ulkonäköä ja luonnetta olisi kiva saada. Sinäkin ehdolle.
|
|
|
Post by Takibi on Mar 4, 2008 19:09:42 GMT 2
Hmm, ajattelin itse entä pentu olisi tavattoman utelias, ehkäpä hieman sinisilmäinen. Kunniottaa myös todella paljon äitiään ja yrittää matkia tätä kaikessa. Ei myöskään ole kateelinen siskolleen, siitä, että tämä pääsee aikoinan johtajaksi vaan on tyytyväinen omaan osaansa. On kohtelias kaikille tapaamilleen, eikä vielä ymmärrä, että menrat ovat vihollislaumasta. Leikkisä ja iloinen pieni pentu ja on aina kyselemässä kaikkea. Erittäin oppimishaluinen. Huolehtivainen. <--- tuossa hieman alkuluonnetta, keksin kyllä lisää, jos pennun saan ^___^
Ulkonäöstä ajattelin, että karva on vaaleaa, sävyltään melkein äitinsä kuvioiden väriä. Omistaa myös harjan joka on tumman ruskea. Silmät vihreät. Korvissa menee ulkoreunassa tumman ruskeat viirut ja silmien kulmiin ajattelin jotain tummaa raitaa. Myös selässä tummia viiruja. Häntä tuuhea ja päässä tummanruskea kuvio. Jaloissa myös ruskeita viiruja. Karva paksua ja tuuheaa (kuten äidillään). <--- jos saan pennun teen tarkemman kuvauksen kyllä. Tuollaista olen kuitenkin ajatellut. Kuvan piirtelyä aloittelen.
Toivottavasti kelpaa >_____________________<
|
|
|
Post by teba on Mar 4, 2008 19:20:18 GMT 2
Tuollaista ajattelin :3 Eli joidenkin karvojen päässä on oranssia väriä ja noin. Ja ajattelin, että tuosta harjatupsusta tulisi pennun kasvaessa vähän erilainen kuin Sëlenillä, silkkisempi 8) Ja värityshän on vähän kirkkaampaa kuin Sëlenillä, jos se vaikka on sen isältä perittyä ^^' Ja lyhyt ja karkea luonne: Serena Shréyënel on innokas ja vauhdikas nuori koiran alku. Pentu on emonsa tavoin kohtelias, erityisesti uusille tuttavuuksille. Koirasusi on myös avoin ja lempeä otus. Se ymmärtää muiden murheet ja jaksaa kuunnella niitä. Pentu pyrkii olemaan kohtelias ja kiltti kaikille, paitsi menroille. Menroja kohtaan ruskea tuntee emoltaan perittyä vihaa, eikä lainkaan halua puheisiin menrojen kanssa. Koirasuden pään sisällä on eräänlainen valheenpaljastin, se nimittäin kummallisesti vaistoaa suurimman osan muiden valheista. Pentua ei siis noin vain huijata. Vesi on tälle mieluinen elementti, ja koirasusi viihtyy hyvin veden lähellä. Lumesta Serena ei pahemmin perusta, ja jäätä se peräti inhoaa. Lämpimät alueet ovat penskalle mieleen. Ruskea on hiukan pikkuvanha pentu, ja olettaa olevansa jotenkin muiden pentujen ”lapsellisuuden” yläpuolella. Mieluummin tämä siis viettää aikaa itseään vanhempien kanssa, kuin oman ikäistensä kanssa leikkimässä.
|
|
|
Post by sulka on Mar 4, 2008 20:03:26 GMT 2
hoo, kumpikin kuulostaa todella mielenkiintoiselta tapaukselta. 8DD en vielä päätä mitään, jos tulee lisää ehdokkaita. Takibi kun kerkeät niin olisi kiva saada myöskin kuvaa neidistä. Ei kuitenkaan mitään kiirettä vielä. Ainiin, ja kun saa pennun läpi Inuun niin melkein heti alkaakin pentupeli.
|
|
|
Post by teba on Mar 4, 2008 20:14:10 GMT 2
Selvän teki ^^ Eli jäädään odottelemaan
|
|
|
Post by Takibi on Mar 4, 2008 20:26:02 GMT 2
Ja Takibin kuva tuli 8]] Vähän kiire tuli tekemisessä ja kasvot aivan pilalla, mutta tälläinen tuli 8] tuollaista siis ajattelin. Jossain vaiheessa rustaan vielä uuden kuvan (;
|
|