|
Post by Fänkki on Apr 12, 2011 12:40:45 GMT 2
Mie en oo lukenu niitä Twilight-kirjoi, koska en jaksa ikinä lukea mitää xDD Mut ehkä mie joskus luen ne kummiki, hmph, jos saan serkulta lainaa ne ettei tarvi ite mennä lainaa niitä kirjastosta XD
Van Helsing on kiva, mitä nyt muistan siitä, siitäki on jo aikaa ko viimeeks katoin sen 8)
Mie kattelin eile Terminaattori 2 - Tuomion Päivän, se on iha hyvä leffa kyl miusta. Siin on tarpeeks "scifiä" ja tarpeeks toimintaa :''''D
|
|
|
Post by Hiswa on Apr 12, 2011 17:41:30 GMT 2
//OT//
Van Helsingin Dracula on übercool, ja very hot. :D Meikäläinen tykkää myös Alucardista, joka on siis "Dracula" takaperin ja ko. hahmo esiintyy Helsing-nimisessä animessa ja mangassa. Hyvin pahismainen ja the ultimate creep.
//OT//
|
|
|
Post by Fänkki on Apr 13, 2011 11:32:49 GMT 2
Kattelin eile Halloween - Naamioiden yön, oli aika kiva. Tykkään muuteki tommosist "vanhemmist" kauhuelokuvista 8) Vaikkei ne silleeeeen pelottavia ookkaan, koska ne on nii ennalta arvattavia xD
|
|
June
Lähipiireissä
|
Post by June on Apr 13, 2011 13:33:46 GMT 2
Kaunan. 8>
|
|
|
Post by Fugou on Apr 13, 2011 14:46:00 GMT 2
Joo Van Helsing tosiaan on aika mahti, vois varmaan joskus lähipäivinä kattoa sen pitkästä aikaa. Kunhan ekaks saan noi kaikki Alienit kahlailtua läpi. Ja on überhot tuo Van Helsingin Dracula tosiaan, omnomnom ♥ Helsing-animea tai mangaa en oo katellu, kaverin kanssa piti tuossa viikonloppuna kattoa sitä animea kun se sitä kovasti hehkuttaa, mut eipä sit keretty.
Tuota Terminaattoria en ookaan nähnyt, tietääkseni ainakaan. Siitä ekasta oon vissiin osan nähny, pitäs nuokin joskus katsoa kun aika tunnettuja kuitenkin ovat. Pitää täyttää tämä hurja aukko sivistyksessäni!
Mie en oo noista Halloweeneista nähny kun tuon Naamioiden yön remaken, joka taitaa olla Rob Zombien ohjaama mikäli oikein muistan. Se oli aika nice kyllä, vaikkakin ennalta-arvattava, mikä sinänsä on aika yleistä kauhuleffoissa. Ja Michael Myers on niin mahtihahmo ettei mitään järkeä 8)
June, katoitko Kaunan amerikkalaisen vai japanilaisen version? Ite oon nähnyt vaan nuo amerikkalaiset versiot, ja taitaapa miulla olla Kauna 2 ihan omanakin.
|
|
|
Post by Fänkki on Apr 13, 2011 17:54:15 GMT 2
Mie haluisin nähä muutkin Terminaattorin, koha sais aikasiks.. ASD nii paljo kaikkii leffoi mitä pitäs kattoo xD
Aa, nii on se vissii sen. Mie en sitä remakea oo viittiny katella, ko yleesä just ne vanhat on enempi miun mieleen :3
Hm, japanilaiset Kaunat on hyviä! Mie katoin tos viime keväänä ko ne tuli, hyi, oli oikeesti aika jänniä xD Amerikkalaisia en sit oo kattonu kunnolla, sillee puolel silmäl vaa :'''D
|
|
|
Post by Hiswa on Apr 14, 2011 14:41:21 GMT 2
Terminaattori-elokuvat on katsomisen arvoisia ihan vaan koska niissä näyttelee se vaikeaniminen näyttelijä jonka etunimi on Arnold. :'D
Meikäläinen on nähnyt amerikkalaiset versiot kahdesta Kauna-elokuvasta, mutta olen nähnyt muistaakseni pätkän sitä alkuperäistä japanilaista Ringu-elokuvaa.
edit // Onko kukaan katsonut Tappajahai-elokuvia? x)
|
|
|
Post by Fugou on Apr 14, 2011 15:21:44 GMT 2
Haluisin nähdä noi japanilaiset Kaunat kun oon kuullut että ne ois oikeesti aika karua ja pelottavaakin settiä. Ärsyttää kun pitää olla näin hyvähermoinen ettei melkein mitkään leffat kauhistuta juuri ollenkaan 8'D
Mie oon Ringeistäkin kattonu vaan ne amerikkalaisversiot. Ring taitaa olla yksi niistä harvoista leffoista, jotka oikeesti pelotti, tosin olin sillon vissiin 11-vuotias kun katoin sen. Nyt sillä tuskin olisi samaa vaikutusta, vaikka tuo psykologinen kauhu onkin ihan eri maata kuin yltiöpäinen verellä ja suolenpätkillä mässäily.
Tappajahai-leffoista oon kattonut ne kaksi ekaa ja oli ihan katottavia pätkiä. Säikähdin siinä ekassa yhtä kohtaa aivan saatanasti :'D En rupea kuitenkaan spoilaamaan tässä.
|
|
|
Post by Hiswa on Apr 14, 2011 15:50:22 GMT 2
OT// Muuten, kannattaa kattoo se kolmonen vaikka youtubesta (Shark Attack 3: Megalodon), se on niin huonosti tehty että ihan naurattaa. Sain tuossa reilu viikko sitten tietää, että yksi lempinäyttelijöistäni näytteli siinä joskus sillon 2000-luvun alussa. XD
|
|
|
Post by Fänkki on Apr 15, 2011 17:48:37 GMT 2
Amerikkalainen Ring oli miusta aika paska.. Haluisin nähä sen japanilaisen version siitä 8)
Tappajahaista oon nähnyt ainakin sen ekan osan pari kertaa, en muista oonko katellut niitä muita osia :''''D
Hm.. Mie ajattelin tänään kattoa ton 28 Päivää Myöhemmin kun tuli se divarista hommattua tos viime viikolla 8)
|
|