|
Post by Fugou on Apr 10, 2011 11:40:00 GMT 2
Jjjoo, aattelin nyt pistää tämmöisen pystyyn. Eli otsikko kertookin kaiken oleellisen: minkä leffan olet viimeksi katsonut? Lisäksi tähän voisi vaikka yrittää pistää jonkinlaista keskustelua elokuvista pystyyn~
Ite katoin tuon Peter Jacksonin esikoisleffan Bad Taste. Kieli poskellahan se on tehty, mutta oli kyllä silti miun mielestä harvinaisen huono kauhusplatteri. Aattelin että ois ollu vähän tasokkaampi, vaikka tiesinkin että leffa on äärimmäisen pienellä budjetilla tehty jne. Oli siinä muutama kohta jolle jaksoi naurahtaa, mut muuten... njääh.
|
|
|
Post by Hiswa on Apr 10, 2011 11:44:19 GMT 2
Taisipas olla eilen kun katsoin Beethovenin kun se sattui telkkarista tulemaan atm. Minä niin rakastan näitä Beethoven elokuvia (ja muutenkin kaikkia elokuvia missä on paljon eläimiä!), kun ne koirat on niin mahdottoman sööttejä ja ne on saatu tekemän kaikkia hienoja temppuja ja "näyttelemään". Tietenkin se juonihan oli aika selvästi arvattavissa heti alusta asti jne, mutta todella ihana kokoperheen elokuva se oli. :3
Minä en muuten ole tainnut koskaan katsoa mitään muita Peter Jacksonin elokuvia kuin Taru Sormusten Herrasta- trilogian. o__o
|
|
|
Post by Fugou on Apr 10, 2011 16:54:22 GMT 2
Beethoven on muuten hyvä, vaikka ei ihan semmonen leffa mitä yleensä kattelen : DD Hyvin on ne koirat niissä saatu ainakin "näyttelemään" ja temppuilemaan ym.
Mie oon kattonu LOTR-trilogian lisäks tuon Bad Tasten, Braindeadin, District 9:n ja King Kongin ja kaikista muista oon kovasti pitäny paitsi tuosta Bad Tastesta.
|
|
|
Post by Fänkki on Apr 10, 2011 20:42:28 GMT 2
District 9 on aika kiwa.
Ööööö? Viimesimmäks taisin kattoo.. TWILIGHT UUSIKUUN! Ei oo iiiiiiiiiha semmone leffa, mitä tulis omal ajalla katottua, mut ny kattelin sitte "olosuhteitetn pakosta" Houkutuksen ja Uusikuun. Ei siin, kyl niit oli iha kiwa kattoo mut johtu varmaa seurasta enempi ko ite lehvoist :3
|
|
|
Post by Fugou on Apr 11, 2011 18:33:38 GMT 2
No on joo! Ite tykkäsin kovasti, vaikka kyllä nuo perus Alien-leffat District 9:n hakkaa mennen tullen : DD Äägh Twilight, ite vihaan sitä niiiiiin kauheasti :'D Kirjoja en oo ees lukenu, tiiä sitten oisko ne yhtään parempia, mut noh. Jotenkin muutenkin ärsyttää ku nykyään noi vampyyrit ynnä muut on joku muotivillitys, Twilightin jälkeen joka paikassa on hehkutettu niitä.
|
|
|
Post by Fänkki on Apr 11, 2011 18:35:55 GMT 2
Mie en oo nähny ko sen ekan Alienin, ja senki katoin niin pienenä että kauheat traumat jäi XD Voiskin kattoo sen uusiks joskus ja samal vilkuilla niitä jatko-osia : D
Diih, no mieki enemmi tykkään semmosist vanhoist vampyyri-leffoist ja näi mut kuka ny tykkää mistäki :'''D
|
|
|
Post by Fugou on Apr 11, 2011 18:42:11 GMT 2
Mie oon kattonu sen ekan Alienin ja Alien - Ylösnousemuksen, muut on vielä kattomatta. Tuollahan miulla ois boksi missä ois ne kaikki, vois varmaan tällä viikolla tuijotella ne läpi. Alien vs. Predator on myös tosi hyvä pätkä, oon innostunu siitä niin paljon että oon miettiny jos sitä tekisi aiheeseen liittyvän roolipelinkin : DD
Joo, totta! Miun mielestä vampyyrit on paljon siistempiä semmosina kalpeina ja kuolleen näkösinä kun semmosina minkälaisina ne Twilightissa esitetään.
|
|
|
Post by Fänkki on Apr 11, 2011 19:19:47 GMT 2
Mie en oo nähny sitä, hö! Jonku päivän vois pyhittää noitte kattelulle, koha saan katottua noi Perjantai 13. elokuvat loppuu xD
Diih. Nosferatu on kyl siistein :'''D
|
|
|
Post by Hiswa on Apr 12, 2011 10:17:30 GMT 2
Btw, Twilight-elokuvat on vielä p***mpia kuin ne itse kirjat, jotka on ihan luettavia (vaikkakin nykyään kun luen niitä niin en voi olla nauramatta). :'> Varsinkin se ensimmäinen elokuva... Se ohjaaja ei ollenkaan osannut työtään ja vain pahensi alkuperäistä versiota tekemällä siitä vielä enemmän kliseisemmän ja teinivampyyrimaisemman.
|
|
|
Post by Fugou on Apr 12, 2011 12:23:42 GMT 2
Miun mielestä paras vampyyrihahmo ever taitaa olla ihan tuo perinteinen Dracula, varsinkin Van Helsingissä. Myös ne Van Helsingissä olevat Draculan vaimot on aika cool : DD
Mie oon nähny Twilight-elokuvista vaan ne kaks ekaa, kolmatta en oo ees kattonut enkä kyllä haluakaan.
Mutjoo, katoin tänään tuon Aliens - Paluu:n joka on siis Alien-sarjan toinen osa, ja oli ihan jees kyllä. Ensi kertaa oli näkyvillä myös tuo Alieneiden kuningatar, sitä kun ei ykkösosassa näkynyt ollenkaan~
|
|