|
Post by Fugou on Jan 20, 2011 21:56:47 GMT 2
Jeps, eli oon tosiaan uusi täällä ja kaipailisin tuolle hahmoselleni seuraa. Mikä vaan kelpaa~ Ja töpöhän on tässä.
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 12, 2011 10:53:26 GMT 2
Huomasin, että Kraft on myös hitaassa varattuna... Ja pitäisi joskus pelata se Kraftin ylentämis peli Zorianin kanssa (en ole vielä ihan varma, että kannattaako minun siihen mukaan tunkea kun väliaikaisen alfan mielipide riittäisi varmasti yksinkin. Vai?). Joten miten olisi että pelaisitte Zorianin ja sinun kesken Zenja x Kraft pelin, kun olet pelannut tuon hitaan pelisi ensin loppuun?
|
|
zorian
Ihan uusi
Zenja :> <3
|
Post by zorian on Mar 12, 2011 12:37:13 GMT 2
Mulle käy hei kummin vaan ja kuten olen ylläpidolta saanut luvan, niin hahmoillani pelaan vain hitaalla, joten Zenjalla olisi yksi hidas pelitys vapaana, eli kunhan Kraft on vapaa peliin niin voimme mun puolesta aloitella. :>
Pitäis kai kuitenkin suunnitella sitä peliä, eli miten se etenee ja missä vaiheessa Zenja tarjoaa Kraftille ylennystä jne.. ehdotuksia?
|
|
|
Post by Fugou on Mar 13, 2011 15:33:28 GMT 2
Juu sopii mainiosti, pelataan se peli kunhan saan Kraftin vapaalle tuolla hitaalla puolella! Ja miullekin tosiaan sopii miten vain~
Hmm, oon yrittänyt tuota pohtia ja ainakaan vielä en oo mitään kovin tähdellistä keksinyt. Joku taistelujuttu voisi ainakin toimia että pelissä olisi vaikka yksi menralainen tjsp., siinä Kraft pääsisi ainakin todistamaan fyysisen kuntonsa ja taistelutaitojensa riittävyyden kyseiseen asemaan. Mietin vain sitä, että kun tuo Kraft on vähän "sovinistinen", tai ei nyt ihan sovinistinen kuitenkaan mutta suhtautuu vähän epäilevästi narttuihin sotatantereella saati lauman johtoportaassa, niin pitäisi jotain keksiä että Kraftin ennakkoluulot hälvenisivät ja se tosiaan ymmärtäisi Zenjan olevan asemansa arvoinen jne. :'D
|
|
zorian
Ihan uusi
Zenja :> <3
|
Post by zorian on Mar 13, 2011 15:40:08 GMT 2
Samaa mietin itsekin.. oisko niin et kaks Menralaista ahdistelee Zenjaa ja noh, yksin tuo kyllä pärjäisi yhtä vastaan, mutta kaksi taitavaa vastustajaa on kenelle vain liikaa joten Kraft tulisi väliin. Molemmat sais oman vastustajan ja pääsis näyttään kykynsä. :)
|
|
|
Post by Fugou on Mar 13, 2011 16:46:24 GMT 2
Juu, sopii loistavasti :>
|
|