|
Post by Fugou on Jan 23, 2011 14:15:25 GMT 2
Pieni, aavistuksen huvittunut naurahdus karkasi uroksen huulilta. Jollain hassulla tapaa se ei tavallaan voinut olla pitämättä nuoremmasta. Itsevarmuutta koirasudelta ei ainakaan puuttunut, ja se oli hyvä se. "Eipä ole ei, mutta voi tulla. Mutta omapa on asiasi, tee kuten tahdot", se tokaisi toista ruskeilla silmillään arvioiden, ja painaen sitten takamuksensa maahan. "Olen Kraft von Donner, mutta voit kutsua Kraftiksi", rottweriler esittäytyi nuorukaiselle tuttuun, kohteliaaseen tapaansa.
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jan 26, 2011 21:38:38 GMT 2
Morten naurahti kuivasti. Rupesi sitten kidolainen tuttavalliseksi... Ei häntä kiinnostanut toiseen tutustuminen laisinkaan. Ei ollut syytä siihen. Vihollisten kanssa ei kaveerattu. Tosin parempi näin, kuin tuollainen köriläs niskassa kiinni. Silti tätä huoletti toisen kidon saapuminen paikalle. Tosin harvemmin ne riitaa haastoi. "Morten..." tämä esittäytyi hieman ärtyneesti. Enempää ei toiselle tarvitsisi kertoa, tiesi jo tarpeeksi. Susikoiraa ihmetytti todellakin rottwailerin kohteliaisuus. Ei selvästi ollut asunut tällä kirotun saarella koko elämäänsä, kun noin käyttäytyi.
|
|
|
Post by Fugou on Jan 26, 2011 23:08:36 GMT 2
Uros nyökkäsi nuoremmalle tämän esittäytyessä. Rottweiler kyllä huomasi, ettei toinen ollut kovinkaan innoissaan tutustumisesta, mutta hyviä käytöstapoja noudattaen tämä päätti kaikesta huolimatta edes yrittää pitää keskustelua yllä. Kunhan toinen ei liian nokkavaksi alkaisi, niin hyvä olisi. "Mukava tavata", se hymähti uudelle tuttavuudelleen ja antoi jälleen katseensa vaeltaa nuoressa koirasudessa hetken. Jatkuva tarkkailu saattoi tietysti tuntua toisesta hieman ahdistavalta, mutta Kraft itse ei ollut tullut edes ajatelleeksi moista vaihtoehtoa. "Oletko syntynyt tällä saarella, Morten?", tumma päätti sitten kysyä keskustelua jatkaakseen.
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jan 28, 2011 16:18:05 GMT 2
"Joo, mukava..." tämä mutisi hieman sarkastiseen sävyyn. Erittäin mukavaa. Mortenia hieman ärsytti, kun tämän ystävä oli taas kadonnut. Nuorukainen oli ollut viimeisimmät päivät taas vain yksin, muutamaan otteeseen vaihtanut pari sanaa sisarustensa kanssa. Vaikka juttuseura olisi mukavaa ei Morten aikonut tehdä kunnolla tuttavuutta Kidon kanssa. Katse palasi metsiköstä Kraftiin. "Olen." menra vastasi. Häntä hieman kiinnosti millaista muualla olisi, vaikkei haluaisi saarelta lähteä uimaankaan pois. "Itse tuskin olet, vai olenko väärässä?" kyseli nuorempi neutraaliin sävyyn.
|
|
|
Post by Fugou on Jan 28, 2011 22:14:59 GMT 2
Kraft jätti Mortenin hieman sarkastiseen sävyyn sanotun kommentin omaan arvoonsa, sivuuttaen sen vain pienellä tuhahduksella. Se kyllä tiesi, että menrat harvoin tekivät innoissaan tuttavuutta kidoihin, eikä voinut siten Mortenia asiasta edes syyttää - luultavasti toinen oli kasvatettu menrojen perinteisten oppien mukaan, eli vihaamaan tai vähintäänkin halveksumaan kidoja, ja Kraft, vaikkei laumojen välisiä erimielisyyksiä ymmärtänytkään, halusi kunnioittaa nuoremman mielipidettä siinä missä kenen tahansa muunkin mielipidettä. Minkäs toinen ajatusmaailmalleen mahtoi, mikäli oli kasvatettu menrojen oppien mukaan. "Jep", tuo vastasi Mortenin vastaukseen, piti pienen tauon miettiäkseen seuraavia sanojaan ja jatkoi sitten: "En ole syntynyt täällä, mutta minulla ei valitettavasti ole mitään muistikuvia aikaisemmasta elämästäni." Äänensävy oli neutraali, ehkä jopa aavistuksen pahoitteleva. Uros tosiaan toivoi, että olisi muistanut aiemmasta elämästään jotain - ei vain siksi, että olisi voinut kertoa jotain toiselle, vaan myös oman itsensä takia. Asia vaivasi rottweileria paljon.
|
|
|
Post by Fugou on Mar 27, 2011 14:53:42 GMT 2
[Mie vedän Kraftin pojes tästä kun on jumittanut jo jonnin aikaa. Kiitos kuitenkin peliseurasta :3]
|
|