VuoriKettu
Ihan uusi
"Dear sister... Are you leaving me again..?"
|
Post by VuoriKettu on Jan 13, 2011 17:17:00 GMT 2
Mjoo, siis. Kuten otsikko jo kertookin, etsiskelen hahmolleni, Kiralle, seuraa. Minulle kelpaa niin kaksin- kuin moninpelikin. ^^
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
You're doing it wrong[D3v:parsastus]
|
Post by Tucci on Jan 13, 2011 17:32:05 GMT 2
Minä voisin ainakin Äniä tarjoilla seuraksi?
|
|
VuoriKettu
Ihan uusi
|
Post by VuoriKettu on Jan 13, 2011 17:37:05 GMT 2
Ohhoh, en oottanutkaan, että joku vastais tänne näin noppeesti o.O Mut joo, kyllä seura kelpaa aina! ^^ Voijaanhan aloittaa vaik heti... Mikä paikka ja kumpi aloittaa?
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
|
Post by Tucci on Jan 13, 2011 17:42:57 GMT 2
Olen valppaana miettinyt tässä ekan pelin aloittamista joten osuit vaan sopivasti tulilinjalle!
Kidojen alueelta tuo pieni järvi osui silmään, kelpailisikos se? Sinänsä ei nyt väliä, kun en oo kauheasti alueistoon vielä perehtynyt. Oon kyllä mahdollisesti valmis aloittamaankin, mutta kyselen silti haluaisitkos sinä hoitaa sen?
|
|
VuoriKettu
Ihan uusi
|
Post by VuoriKettu on Jan 13, 2011 17:46:34 GMT 2
Ai että tulilinjalle? O.o Pelottavaa... Joo, kyllä tuo paikka kelepaapi. ^^ Ja voinhan mieki sen aloituksen tehä, mutta onkos mitään ideoita otsikoksi?
|
|
Tucci
Lähipiireissä
Kuukauden pelaaja
|
Post by Tucci on Jan 13, 2011 17:53:52 GMT 2
Järvestä voisi saada jotain aktiviteettia aikaan niin oisko jotain uimiseen, polskutteluun, kahlailuun, kalastukseen, vilvoitteluun liittyvää vaikka? En tiiä mistä hahmosi tykkää, minun neiti ei ainakaan kalastaa osaa.
|
|
VuoriKettu
Ihan uusi
|
Post by VuoriKettu on Jan 13, 2011 18:03:31 GMT 2
Hmm...kyllähän siitä saattais saada jottain ideaa. Saas nähä, mitä mie keksin.^^ Mutta menenpä nyt pistämään sinne sen aloitusviestin~
*muoks muoks*
Rope pistetty nyt sinne järvelle pystyyn, otsikolla "Järvestähän saa kalaa..ehkä?", joten sinne vaan sitten! ^^
|
|