|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 23:55:03 GMT 2
Olisiko muuten ketään, joka haluaisi suunnitella itselleen poppamiehen tai heimopäällikön hahmokseen? :D
Kun nämä paikat pitäisi saada täytettyä ennen kuin tulivuorenpurkaus -yhteispeli voidaan aloittaa.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 12, 2011 11:31:26 GMT 2
Tiedän, että olen uusi pelaaja jonka vuoksi mahdollisuuteni saattavat olla heikot, mutta olen aivan pian kerännyt nuo tarvittavat viestit uuteen hahmoon, jonka vuoksi heittäydyn ehdolle suunnittelemaan tuota heimopäällikköä. Olen kokenut pelaaja ja osaat kirjoittaa sujuvaa tekstiä, niin pitkiä kuin lyhyitäkin viestejä. Paneudun hahmon luomiseen aina, enkä hutiloi vaan luon hahmoni rakkaudella. Kauhea mainospuhe, mutta totta joka sana. :'D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 12, 2011 19:07:27 GMT 2
Selvä. Voit ainakin näin alustavasti alkaa suunnittelemaan sitä. Onkos sinulla mitään erikoista vielä mielessä luonteelle tai ulkonäölle? :>
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 12, 2011 20:14:24 GMT 2
Yeah! :'D Tuossa päivällä, kun oli tylsää niin muokkasin tällaisen. En ole vielä ihan varma jätänkö ulonäön tuollaiseksi jos hahmon edes saan. :'D Luonnetta en ole vielä ajatellut, mutta jotain erinäisiä pikku ideoita on pyörinyt päässä. :')
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 13, 2011 0:02:39 GMT 2
Hmm, alustavasti tuo näyttäisi kyllä aika hienolta. Mutta, olisi suotavaa jos heimopäälliköllä olisi jonkinlainen "mutaatio", kun se nyt edustaa melkein koko lauama. Esim nyt vaikka ylimääräinen silmä, häntä, tms. :D
Mutta tuo on kyllä erikoisen hieno muokkaus, nam.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 13, 2011 0:04:52 GMT 2
Ai nii unohdinkin tuossa äsköisessä mainita, että ajattelin herralle hieman useampaa häntää, enkä jaksanut niitä tuohon alkaa muokkaamaan kun en ole edes varma vielä tahdonko juuri ne. Itsekin nimittäin ajattelin että mutaatio olisi hyvä~:'D
Kiitos! :')
|
|
hiro
Ihan uusi
|
Post by hiro on Apr 9, 2011 17:17:17 GMT 2
jihuu! mahtavaa! uusi laji
|
|