|
Post by Hiswa on Nov 19, 2010 22:58:24 GMT 2
Ah, olen jo kauan aikonut tehdä tämän topicin, mutta en ole jaksanut. Kaipas on nyt pakko. :'D
Eli, titteli a.k.a. nimitys on tuollainen pieni teksti tuossa tassumääränne alapuolella (esim. minulla Tikaholisti). Normaalilla tunnuksellahan ei vakiona ole tälläistä titteliä, ellei sitä erikseen lisätä. Siispä haluaisinkin, että kaikki pelaajat saavat valita itselleen oman henkilökohtaisen tittelinsa.
Lyhyesti: Postatkaa haluamanne nimike tähän töpöön, niin admin tai moderaattori muokkaa sen teille näkyville. Se voi olla myös pieni lausahdus (esim. Lankun titteli, Niin hyvää puuta), mutta ei mikään liian pitkä teksti.
Tähän samaan töpöön myös ilmoitukset nimityksen vaihdosta, jos tarvetta siihen ilmenee.
-----
Huom! Titteli ei saa sisältää/olla: - toisia loukkaava - kirosana - alfa, beta, admin, moderaattori tai muu virallinen foorumin valvoja-nimike (ellet sitten pelaa alfalla, betalla tai ole moderaattori).
|
|
Aya
Ihan uusi
Kisuke lover
Kisuke lover ~
|
Post by Aya on Dec 8, 2010 17:19:31 GMT 2
Hmm... mietin tuota hetken ja päähän tuli susi. Ehkä siitä, kun koulussa mua sanotaan sudeksi :'D
|
|
|
Post by Tika on Dec 9, 2010 10:46:19 GMT 2
Otin oikeuden omiin käsiini, tuhma globaali. Mutta toiveesi on täytetty, olet nyt susi
|
|
Aya
Ihan uusi
Kisuke lover
Kisuke lover ~
|
Post by Aya on Dec 9, 2010 20:40:01 GMT 2
Ah, kiitos
|
|
Aya
Ihan uusi
Kisuke lover
Kisuke lover ~
|
Post by Aya on Dec 28, 2010 20:27:47 GMT 2
Hemuli nyt pitää puskea Juu vaihatte sen sittenkin tuoksi ~ Kisuke lover ~ :iksi >83 ruma pyyntö tiedän.
|
|
|
Post by Hiswa on Dec 29, 2010 0:43:57 GMT 2
Okkay, vaihtelen.
|
|
tyyppi
Ihan uusi
Fanittaa hauvoja
|
Post by tyyppi on Jan 10, 2011 17:28:21 GMT 2
No saisinko sellaisen kuin: Fanittaa hauvoja!!! ?
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 10, 2011 18:11:07 GMT 2
Toki. :>
|
|