|
Post by minna on Aug 29, 2010 12:48:56 GMT 2
Yasuki
Aurinko lämpimästi paistaa ja taivas on ihan pilvitön. Metsässä on rauhallista, ja keltainen koira syö juuri pyydystämässä jänistä. ''Nami nami tämä jänis on tosi hyvää'' Uros sanoi jatkaa syömistä. Sitten urosta janotti ja lähti etsimään juomis paikkaa. ''Täällä on kyllä aika hiljaista tunskin täällä muita koiria näkyy aikoihin'' Keltainen ajatteli, jatkaa matkaa ja etsii juoma paikkaa. Yasuki löysi sitten vähän ajan päästä juoman paikan ja meni sinne juomaan. ''Hmm... Tämä vesi virkistävää'' Yasuki sanoi, ja juo vaan vettä.
|
|
|
Post by elsku on Aug 29, 2010 16:14:28 GMT 2
Ladrón
Koirasusi makoili isolla kivellä, jonka aurinko piti lämpimänä. Uros haukotteli. Pian Don haistoi koiran. Seura kyllä kelpasi. Don nousi kiveltä ja lähti hajun suuntaan. Hetken päästä uros kuuli ääniä. Tämä katsoi äänien suuntaan, ja näki keltaisen koiran. Koira joi. "Päivää" Don sanoi ja astui esiin. Uros meni myös juomaan.
|
|
|
Post by minna on Sept 1, 2010 14:59:11 GMT 2
Yasuki
Uros heilutti korviaan, kun kuuli jokun puhuvan hänelle. Hän kääntyi äänen suuntaan, ja huomasi sitten uuden koiran. ''Päivää vaan.'' Koira sanoi ystävällisesti. Urosta alkoi vähän miettyttämään, että mistä toi koira tuli, vai kuuluko toi jonkun laumaan, vai onko laumaton. ''Mistäs hän noin vaan ilmestyi tänne?'' Keltainen ajatteli mielessään. Yasuki vähän ihmetteli koiraa, kun ei ole ennen nähdyt tuollaista.
(Sori kun tuli nyt lyhyt)
|
|
|
Post by elsku on Sept 2, 2010 9:19:48 GMT 2
Ladrón
Don joi vettä ahneesti. Uros ei ollut juonut tänään ollenkaan vettä. Koirasusi kuitenkin malttoi lopettaa juomisen. "Olen Ladrón, mutta sano vain Don" Uros esitteli itsensä ja odotti, esittelisikö toinenkin uros itsensä. //Sori, tästä tuli lyhyt//
|
|
|
Post by minna on Sept 6, 2010 5:56:29 GMT 2
Yasuki
''Kiva nimi ja minä olen Yasuki.'' Uros sanoi kun esitti itsensä. Hän ajattelee, jos saisi tuosta koirasta kivan ystävän. ''Hän näyttää mukavalta tyypiltä'' Koira ajatteli, ja aurinko lämmitti kivasti tämän turkkia. Ei ole satanut vähän aikaaan vettä, vaan on paistanut aina aurinko. ''Varmaan illalla taitaa tulla sadetta.'' Keltainen ajatteli, kun katsoi samalla taivaalle. ''Muuten haluaisin vaan kysyä, että mistä päin sinä tulet vai oletko mistään laumasta?'' Yasuki kysyi, mutta häntä vähän pelotti jos koira ei tykkää hänen kysymystä.
|
|