|
Post by Hiswa on Jun 19, 2010 11:28:49 GMT 2
Elikkäs, en muista missä tämän ensikerran näin, saattoi olla Tuonpuoleisessa, muttah anyway. Ideanahan on kirjoittaa edellisen kirjoittama lause silmät kiinni (ja voi myös kokeilla kirjoittaa omaansa). Ei tarvitse edes olla järkevä lause, tai edes suomeksi, mutta jonkin verran pituutta olisi mukava olla. :''3
Meikäpäs aloittaa.
Oletko koskaan nähnyt Night Wishin laulajia ratsastamassa strutseilla? Oletko koskaan nähnyt Night Wishin laulajia ratsastamassa strustseilla?
Öm, tein ehkä liian helpon. >D Keksikää te parempia..
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Jun 19, 2010 11:56:57 GMT 2
Oletko koskaan nähnyt night wishin laulajia ratsastamassa sturseilla´?
Haluaisitko pelata the sims 3'sta nyt? Minä ainakin Haluaisitko nyt pelata 5the sims 3'sta? Minä ainakin.
|
|
|
Post by Hiswa on Jun 19, 2010 14:26:39 GMT 2
Haluaisitko pelata The Sims 3:Sta juuri nyt? Minä ainkain.
The HighSchool Musical on tosi tylsä elokuva :--3 The Hichshhool Musival on tosi tylsä elokuva. :--3
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Jun 19, 2010 17:35:01 GMT 2
The HighSchool musical on tosi tylsä elokuva :--3
Everyone are going to die, you too, Zaboo Everyone are going to die, you too, zaboo
|
|
|
Post by Hiswa on Jun 19, 2010 19:12:58 GMT 2
Everyone are going to die, you too Zaboo.
There's so much fail in that sentence that I can hardly begin. There's so much fail in that sentence, that I can hardly begin.
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 19:11:50 GMT 2
Jostain syystä tää ei oo oikein oo ottanu jäädäkseen tää topic. Yritän herätellä. : DD
Hokkus pokkus oli oikeesti latinaa ja tarkotti patinaa. Hokkus pokkus oli oikeesti latinaa ja tarkotti patoraa.
|
|
June
Lähipiireissä
|
Post by June on Mar 11, 2011 14:09:43 GMT 2
Hokkus pijjys iku iujestu latunaa ha tarjiuttu oatunaa,
Onko sielläpäin kamala ilma? Täällä ainakin on hirveää. Onko sielläpäin kamala lma? Täällä on aunajun hurveää.
|
|
|
Post by posonee on Apr 3, 2011 16:23:39 GMT 2
Onko siellöpäin iJo ilma? Täällä om aomalom hitbeöö. ~ Njo just ;D
Yleisin salasana on Seesam aukene tai englanniksi Open Sesame. Yleisin salasana on Seesam aukene tau enfkannujsu Ooen seesane
|
|