|
Post by tuulikala on Jun 2, 2010 20:57:38 GMT 2
Tene makasi hiekalla ja alkoi avata silmiään. Auringonpaiste oli pistävä. Aaltojen vaimea pauhu rantaa vasten sai aikaan rauhoittavan huminan. "Minä... Minäkö selvisin?" TB ajatteli kääntäessään varovasti katsettaan säikähtäneen näköiseen lokkiin, joka ilmeisesti oli luullut Teneä raadoksi.. Tai muutenvaan ajopuuksi. "Minä todellakin olen elossa... Enpä olisi uskonut.." Koirasusi naurahti itsekseen, kangeten samalla itsensä istumaan, vielä heikkona ja pää pyörällä, vettä yhä yskien. Hetken palauduttuaan se nosti katseensa hiekanjyvistä, katsoakseen ympärilleen. "Tämä ei taida olla se poukama johon yritin uida.. Tai ainakaan sitä aallonmurtajaa ei näy" se mietti, sen suun hiljalleen vääntyessä vinoon irvistykseen. "Eikai tämä vaan ole niitä autiosaaria..?" se sulki silmänsä ja huokaisi. "Noh.. Ainakin olen elossa.. Kasvaakohan tuolla sisämaassa missään kirsikoita..? Olisi nälkäkin.." Se virnisti itsekseen ja lähti päättäväisesti, mutta silti hiukan hoiperrellen tassuttelemaan kohti sekametsän puurajaa..
((En tiedä tarkalleen teidän RoPe tavoista mutta koitan oppia nopeasti. toivottavasti en nyt kauheasti sääntöjä riko x3))
|
|
|
Post by Hiswa on Jun 18, 2010 1:41:36 GMT 2
// Anteeksi että kesti, löysin vasta nyt tämän topicin. :B //
Keir tallusteli tömistellen aivan laumattomien alueen rantaviivan rajoilla. Tuo mutisi jotain epäselvää, ja mulkoili jokaista puuta joka sattui vastaan. Mokomatkin puut. Mitäs olivat hänen tiellään. Tumma uros huokaisi, kurtistaen kulmiaan. Päätä alkoi jomottaa, ja kaikki ärsytti niin himputisti. Mokoma aurinkokin pistää silmiin, uros nurisi mielessään ja putkahti puunrajasta hietikolle. Nyt tarvittaisiin jotain hauskaa tekemistä vitutusta lievittämään... 'Ahaa!', uros virnisti huomatessaan jonkun nousevan hietikolta, yskäisevän ja lähtien hoiperrellen kohti puunrajaa hieman kauempana edessäpäin. Nyt saataisiin hieman toimintaa. Luultavasti jokin tänne uinut idiootti.. Mistä hitosta niitä oikein sikiää. "Hei sinä!", Keir karjahti vihaisella äänensävyllään ja otti muutaman hieman nopeamman askeleen toisen perään. Mulkoillen tulokasta päästä varpaisiin ja huomatessaan että tuo oli kooltaan paljon pienempi, uros varmistui siitä että tästä tulisi hauskaa.
// Whaa, hahmoni on niin ilkeä. Tene-parka. 8''D //
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 2, 2010 22:28:51 GMT 2
// Vetäisen hahmoni poes, kun jumittaa niin kovasti. //
|
|