|
Post by Tika on Jan 26, 2010 21:18:19 GMT 2
[Hoho : D]
Kane
"Mmm", mumisi uros ja pyöräytti silmiään. Ei toisesta siis tainnut eroon päästä, joten eikait tässä ollut mitään järkeä mököttääkään. Ehkä tästä jonkun edes epämääräisesti järkevän keskustelun vielä saisi aikaan. Vaikka taitaisi jäädä suden vastuulle johdatella keskustelua. Kane hengitti syvään kerran. "Mites ihmeessä tänne eksyit, kun kerran Kido olet?" kysyi laumaton uteliaana. Varmaan toinen ei ainakaan olisi mikään kidojen ääriaatteen kannattaja, kun kuitenkin laumattomien alueella vaelteli ja vieläpä alkoi juttusille laumattoman kanssa.
|
|
|
Post by Fänkki on Jan 27, 2010 16:22:11 GMT 2
"Saanhan minä kiertää tätä pientä saarenkuvatusta juuri miten lystään," Ässä tokaisi tuohtuneena. "Olen asunut täällä koko ikäni, ja vituttaa tämä laumojen erottelu," susi sitten jatkoi, ja vilkaisi äkkiä muualle. Ei olisi pitäny puhua koko aiheesta. Lauma erottelut toivat Ässän mieleen aina tämän oman isän, joka on - tai oli - Menra-laumasta. Keltaturkkinen keräsi ajatuksensa ja kääntyi taas katsomaan Kanea. "Mutta mitä tuollainen laumaton ymmärtäisi laumaerottelusta," uros sitten tuhahti. Vihreäsilmäinen pyöräytti silmiään. "Toisaalta heikkopäisimmistä kiihkoilija-menroista saa joskus paljon hupia. Tiedäthän, menemälle niitten reviirille ja kettuilemalla kaikille." Ässä tiesi, että joskus hän joutuisin vielä hankaluuksiin. Osa menroista oli varmasti hyviä taistelijoita. Yksikään tosin ei ollut ollut Ässää parempi. Hah hah haa.
|
|
|
Post by Tika on Jan 27, 2010 23:29:54 GMT 2
Kane
Oo, nyt toinen oli TODELLA saanut tämän huomion. Kane möllötti toista hetken hämmentyneenä, ja sitten hymy jo nousi tämän kasvoille. Se oli löytänyt hengenheimolaisen, vai miten sitä nyt sanotaankaan. Toinen ei ollutkaan siis minkään älytön ääliö. Se oli oikeasti fiksu. "No, itseasiassa tämä laumaton tietää kuin tietääkin laumaerottelusta", hetkeksi tämän ajatukset livahti suden isäukkoon ja velipoikaan, mutta susi päätti nyt jättää perhesuhteet sikseen. Hetken tämä pohti, mainitsisiko aiemmasta menralaisuudestaan toiselle. Mutta eipä se toisaalta ollut tärkeää, joten parempi jättää asia sikseen. "Ja olen aivan samaa mieltä kanssasi. Naurettavampaa asiaa saa hakea kuin laumaerottelu... Ei siitä mitään iloa ainakaan seuraa", puheli tämä. Toisen kiihkoilija-menrat kommentille tämä vain pyöräytti hiukan silmiään. "On todella uskomatonta miten laumojen ääripäät kohtelevatkin toista laumaa niin naurettavan vihamielisesti...." tuhisi tämä vielä.
|
|
|
Post by Fänkki on Jan 28, 2010 16:39:21 GMT 2
Ässä hymähti hieman. Uh, viimeinkin jotain yhteistä tuon toisen kanssa. Ässä tunsi siitä pientä iloa. Ja se ilontunne sai uroksen hämmenyksen valtaan. Tuo siirsi tunteensa taka-alalle ja nuolaisi jälleen huuliaan. Siitä oli muodostumassa pakkomielle Ässälle. "Niin.. En oikein ikinä ole tajunnut erottelun ideaa. Onhan se hyvä, että on eri laumoja, mutta laumat pitäisi jakaa vaikka aatteitten mukaan," susi sanoi ja haukotteli hieman. "Mikään ääripää ei ole ikinä hyväksi," susi tokaisi ja tunsi itsensä hieman masentuneeksi. Tuolla lausahduksella hän ei varsinaisesti omassa mielessään tarkoittanut laumaerottelujen ääripäitä, vaan ylipäätänsä ääripäitä. Uros kuitenkin kokosi ajatuksensa taas tähän hetkeen, ettei heittäytyisi liian masentuneeksi ja herkkämieliseksi. Eihän tuon toisen sopinut tietää Ässään todellista luontoa.
[Taitaa olla vähä sekava viesti XD]
|
|
|
Post by Tika on Jan 28, 2010 17:54:53 GMT 2
Susi nyökytteli pontevasti toisen jutustelulle. "Eihän siinä mitään ideaa olekaan... Suurelta osinhan riidat johtuvat menralaisista, luulen ma", sanoi Kane. Se osasi sentään sen verran päätellä omien kokemuksiensa pohjalta. Sellaiset sudet kuin hänen isänsä olivat aivan älyttömiä. Että vain sudet olisivat jotenkin 'korkea-arvoisempia' kuin koirat ja koirasudet. Että koirat ja koirasudet olivat vain alamaisia... Uros uhisi itsekseen. Sitä raivostutti isänsä käytös, ja samalla suretti se fakta, että pikkuveli oli niellyt väitteet. Laumaton huokaisi. "Menralaiset kun tapaavat ajatella itseään niin kovin ylempiarvoisina", sanoi tämä vielä ääneenkin, inho selkeästi kuultavana äänessä.
|
|
|
Post by Fänkki on Jan 29, 2010 13:46:50 GMT 2
Ässä murahti hieman. "Kaikki menralaiset eivät ole sellaisia," tuo sanoi. Vaikka suden isässä ei ollut juuri mitään puolustettavaa tai kehuttavaa, oli hänessä se plussa, ettei Väinö ollut juuri katsellut mistä laumasta kukakin tulee. "Tämä saari.. Tämä saari on melko paha paikka," Ässä sitten tokaisi. Oli ylipäätänsä ihme, että hän oli selvinnyt teininä yksin täällä. No, rankka lapsuus kasvattaa astetta kovempia tyyppejä. "Lähtisin tältä saarelta, ellei minua kiehtoisi nähdä, miten elukat täällä tuhoavat itsensä," kidolainen tokaisi hieman tympääntyneenä. Susi ajatteli hetken omiaan, ja vilkaisi sitten kulmat koholla toista. Koko ajan toisen seurassa olo tuntui mukavammalta.
|
|
|
Post by Tika on Feb 17, 2010 15:02:07 GMT 2
[ANTEEEKSIII 8< Koulu kiusaa. Huomenna onneksi on penkkarit -> ei kunnon koulua, nii ehtii vastaamaanki : 3]]
Kane
"No, okei, ei ehkä kaikki, mutta monet 'puhtaat' menralaiset ovat", sanoi susi synkästi. Itseään se ei laskenut puhtaaksi menralaiseksi, vaikka periaatteessa sellainen oli sukujuuriltaan. Menneet tapahtumat olivat kuitenkin vieroittaneet tämän suvustaan. Eihän tämä ollut edes menralainen. "Mmm, tämä on. Minä olen ihan vakavissani kyllä harkinnut lähtemistä, mutta... En minä voi", huokaisi tämä. Susi elätteli yhä toivoa veljensä tapaamisesta, eikä siksi millään halunnut tai edes voinut lähteä saarelta. Eipä tämä kyllä olisi osannut muualla asuakaan. Keskustelu alkoi kuitenkin nyt yhtäkkiä kiusata tätä kamalasti. "Mutta minun täytyy nyt mennä", kehitteli hukka hätävalheen ja sinkosi matkoihinsa synkeänä.
/Sinne män :3 Sorry./
|
|