|
Post by mcromu on Aug 27, 2007 17:45:28 GMT 2
Niin, eli siis tarkoituksena olisi kertoa, mistä pelaajanimenne ovat syntyneet? Mistä saitte ideat niihin? Kertokaa toki 8)
McRomu tuli siitä, kun itselläni ei ollut kovin hienoa nettinimeä. Joku karkkironsteri oli ekana, ihan tyhmä, ja siitä vääntyi sitten ronsteriksi. Sitten katoin jotain ihmeen ohjelmaa, missä oli vieraana joku suomalainen räppäri, MCPöly. Mietin, että se oli aika hauska, mutta keksin lopun uudestaan, ja päätyi jotenkin McRomuksi. En halunnut isoa M:ää ja isoa C:tä, vaan muutin ne McRomuksi. Nettinimeäni ei lausuta 'ämseeromu' vaan 'mäkromu'. Ja niin syntyi nettinimi tähän maailmaan, McRomu.
|
|
|
Post by Hiswa on Aug 27, 2007 18:08:57 GMT 2
No uskon että kaikki jotka ovat katsoneet Hopeanuolta niin tietävät minun nimeni lähtökohdan. >D No kuitenkin. Olin joku 11 vuotias pirpana. (Omg, olen ollut lapsi? D8) Näin että netissä oli hauskoja kaikkia piirtäjiä ja sellasia hauskoja nimiä kaikilla. No minä silleen että hmh.. en keksi itelleni. Sitten tuli vaan mieleen Fuji ja otin sen. Omg. x)
Jaaa... Japanissahan on Fuji-vuori, ja Fujitsu tietokonemerkkikin on olemassa.. >)
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 12:26:29 GMT 2
Yhdyn Fujin nimimerkin alkuperään, kaikki jotka tietävät Hopeanuolen tietävät että sen englannin kielinen nimi on Silver Fang :'D
No joo. Olin joskus seiskalla sellainen tyhmä kakara (hei, tyhmä olen yhä.) Mutta kumminkin, mulla, McRomulla ja vielä yhdellä kaverillamme oli sellainen jengi jonka nimi oli "Nuijat". Minä olin muistaakseni Tosinuija, mutta aluksi olin pelkkä Nuija. Selailin kaikkia nettisivuja ja pidin omiakin (freewebsin valmis pohja, hei wow). Olin sitten Nuija. Mutta sitten oli hirveä Hopeanuoli buumi (kiitos McRomu) ja jostain syystä vaihdoin nickini Fangiksi. Myöhemmin aloin kirjoittaa sitä aina pienellä koska se näytti hienommalta ja siitä sitten tuli fang.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 28, 2007 14:02:06 GMT 2
Ööö-- Ma en tieda O.o Lara vain tuli jostain. Halusin kuitenkin jonkun A:han loppuvan nimen koska miin sisko Nita (oletteko kuullut?) nickinen loppui A:han. No sitten päätin että joo. Se loppuu A:han. Mitiskelin että en halua hirveän vaikeaa koska muilla oli sellasia upeita nimiä ja halusin tavallisen. (Joo olin 10 vuotta aloittaessani roolauksen.) Sitten aloin kehittelemään nimeä. En itse tiedä mistä se loppujen loppuaan tuli se Lar siihen alkuun. Mutta sitten kun laitoin myös ensimmäisen hahmoni nimeksi Lara varmisti asian. Sitten halusin jotain Lara nimistä IRL ja näin ollen kun olimme koiraa hankkimassa niin äidin kanssa päätettiin että se olisi Lara vaikka sisko oli nimelle vasta hakoinen (itse halusi sille nimeksi Data xD O.o) ja näin ollen se sitten jäi Laraksi vaikka joskus mietin että haluan vaihtaa Nikciä mutta olen jo kiintynyt O.o
|
|
|
Post by zerah on Aug 30, 2007 19:31:40 GMT 2
Oman niccini, Adamin nappasin eräästä aivan vastuttamattoman ihanasta kirjasta - Liian iso rakkaus. Kirjan olen lukenut nyt jo kolme kertaa, ja kun seuraavan kerran osuu kohdalle niin joko ostan tai lainaan uudestaan 8) Adam oli siinä aika herkullinen poika, ja nic olikin ensin vain mesessä. Sitten halusin uuden nettinimen vanhani tilalle (tietäkööt ketkä tietää) ja otin sitten Adamin 8)
|
|
|
Post by midorikawa on Jan 19, 2008 14:12:05 GMT 2
Kaverini löysi testin jossa voi testata oman japanilaisen nimen. Siispä kokeilimme sitä, ja minun nimeksi tuli Midorikawa ja se oli hyvä, joten laitoin sen nimekseni. :3
|
|
|
Post by meriampiainen on Jan 20, 2008 11:53:57 GMT 2
Hmm. Taisin repäistä sen sähköpostistani ja jostain meduusadokkarista. Meriampiaiset ovat hauskoja pikku löllejä ;D
|
|
|
Post by Takibi on Feb 24, 2008 17:54:39 GMT 2
Öhh, aluksi nimemerkkini vaihtelivat tosi paljon, Pagesta Angeliin ja niin edelleen. Kyllästyin kuiteskin niihin, kun ne vaikuttivat niin tavallisilta. No aloin ystäväni kanssa suunnitella sarjakuvaa kahdesta sudesta. Halusimme susille erikoiset nimet, joten otimme japanin sanakirjan käteen ja etsimme sopivat nimet. Toinen susi sai nimekseen Koorin-Ame, joka tärkoittaa jääsadetta ja toinen nimekseen Takibi, joka tarkoittaa nuotiota. Tykästyin Takibi nimeen heti ja nappasin sen omaksi pelaajanimekseni :> Nykyään nimestä on eri väännöksiä kuten Takki, Taki, Takikika, Takkinakki jne.
|
|
|
Post by yuria on Feb 25, 2008 11:57:32 GMT 2
Noh, minulla on ollut monta eri nettinimeä. Tämä nykyinen on sitten pelkän aivojen rääkkäyksen tulos. Vääntelin ja kääntelin vähän nimestäni noita kirjaimia, ja niin sitten tuli mun pelaajanimi, Yuria. Eihän se mikään erikoinen ole, mutta jos keksin uuden nimen, vaihdankin.
|
|
|
Post by sakuravuh on Feb 29, 2008 14:53:21 GMT 2
Olen kaverini kanssa Naruto fani ja piti keksiä joku nimi ropeen. Sain idean Sakuran nimestä ja vuh tuli mieleen yhdestä peli sivusta. Päätin yhdistää ne.
|
|