|
Post by tonakai on Jun 14, 2008 19:06:03 GMT 2
Reiji
Reiji kyllästyi lehtien jahtaamiseen ja lopetti innokkaan loikkimisensa. Raitaturkkinen pentu laski kuononsa lähelle rantahiekkaa ja haisteli. Se sai kuonoonsa kiinnostavan hajun ja lähti innoissaan seuraamaan sitä. Tuuhea häntä heilui puolelta toiselle pennun seuratessa hajua. Raitaturkkinen pentu kuitenkin keskeytti puuhansa, koska huomasi Yasukin näyttävän mietteliäältä.
" Hee, etkä sinä tiedä mikä Kido on? Se on lauman nimi. " Reiji sanoi ja heilautti topakasti tuuheaa häntäänä. Kidot olivat tuon pennun mielestä kauheinta mitä maa päällään kantaa. " Ne ovat ihan idiootteja. " Raitaturkki jatkoi ja keskittyi sitten taas omiin puuhiinsa.
|
|
|
Post by minna on Jun 14, 2008 19:16:55 GMT 2
Yasuki
Uros vähän vielä vähän ihmetteli, että miten niin kido on lauman nimi. ''Kuka on sellaisen nimen lauman nimen on keksinyt? Miksi ne ovat idiootteja?'' Hän kysyi, ja vähän hailautti pään kallelleen. ''En vähän taida ymmärtää, mitä hän noilla sanoilla tarkoitti, että miten muka kido lauma ovat idiootteja. Enpä taida uskaltaa kysyä häneltä sinä, jos hän saattaisi suuttua siitä.'' Keltainen koira ajatteli, ja vähän pohtii sen kidon lauman nimeä. ''Mikä se kido tarkoittaa? Mistä se nimi edes on peräinsin?'' Yasuki kysyi, ja katsoo Reijiä huolestuneella katsella.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 14, 2008 19:25:53 GMT 2
Reiji
Reiji keskeytti taas puuhansa kun Yasuki puhui. Keltaturkkinen uros kyseli kaikenlaista Kidosta, lauman nimestä ja sen alkuperästä. Reiji ihmetteli miten uros ei ollut kuullut siitä aiemmin. " Missä kaapissa sinut on kasvatettu? Tällä saarella on kaksi laumaa, Menra ja Kido. Niiden lisäksi on laumattomat, joihin sinä ilmeisesti kuulut.. " Reiji kertoi ja katsoi Yasukia merkitsevästi.
Yasuki kysyi lisää Kidosta ja Reijiä alkoi jo vähän ärsyttää. Se ei halunnut puhua laumasta jota vihasi yli kaiken. " Mistä minä sen voisin tietää?! Ne typerykset eivät kiinnosta minua vähääkään. " Raitaturkki tuhahti ärtyneesti ja katsoi Yasukia syyttävästi.
|
|
|
Post by minna on Jun 19, 2008 15:30:17 GMT 2
Yasuki
Uros vähän säikähti, kun raitatrukki suuttui kun hän kysyi vähän liikaa. ''Anteeksi, en vaan tahtonut suuttuttaa sinua.'' Hän sanoi, ja meni vähän surulliseksi. Keltainen koira meni maahan makamaan, ja nauttii lämpimästä ilmasta. ''Miksi hän noin suuttui, jos vaan kysyin? Taisin olla liian uitelias.'' Yasuki ajatteli, ja on myös vähän surullinen.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 22, 2008 19:42:00 GMT 2
//Repesin tuolle kirjoitusvirheelle, Reiji on raitatrukki~ 8')
Reiji
Yasuki vaikutti vähän pelästyneeltä eikä Reiji ihmetellyt miksi. Pentu tiesi itsekin että se osasi suuttuessaan olla todella pelottava. " Äh.. ei se mitään. Oikeastaan minun pitäisi pyytää anteeksi. Mutta minä en voi sietää Kidoja.. " Reiji sanoi ja katsoi Yasukia. Raitaturkkisen pennun korvat painuivat hetkeksi luimuun, mutta pian ne olivat taas pystyssä.
Pentu asteli itsevarmasti muutaman askeleen lähemmäksi keltaturkkista urosta ja istahti rantahiekalle. " Kaunis ilma, eikös? " Reiji sanoi ja nosti katseensa kohti taivasta.
|
|
|
Post by minna on Jun 23, 2008 9:13:43 GMT 2
//Selkaista sattuu jos tulee kirjoitus virheitä.//
Yasuki
Uros tuli vähän hyvälle tuulle, kun pentu lohdutti häntä. ''Ei se mitään, ja saat anteeksi.'' Hän sanoi, ja hymyili lempeästi. Keltaturkkinen koira katsoi taivaalle, ja taivas on ihan tyyni, ja rauhallinen. ''Ilma on kyllä kaunis, ja mä tykkään tästä ilmasta. Tykkäätkö sinä?'' Yasuki kysyi, ja katsoi raitaturkista pentua hymyilen.
|
|
|
Post by tonakai on Jul 2, 2008 14:59:32 GMT 2
Reiji
Yasuki ei vaikuttanut ollenkaan siltä että olisi pahoittanut mielensä Reijin äksyilyn takia. Keltaturkkinen uros vain hymyili lempeästi, katsoen sitten taivaalle. 'Hassua, viime aikoina olen törmännyt vain tällaisiin ystävällisiin tyyppeihin..' Reiji ajatteli ja seurasi Yasukin katsetta taivaalle.
" Kyllä.. Ilma on kaunis. " Reiji vastasi virnistäen, mutta huokaisi sitten. Säästä oli aina jotenkin helppo puhua. 'Mitäköhän Yorulle kuuluu? Vai kuulukohan mitään.. En minä tiedä onko hän enää elossa.' Raitaturkki ajatteli ja huokaisi uudestaan.
|
|
|
Post by minna on Jul 2, 2008 18:22:31 GMT 2
Yasuki
Keltainen uros tykkäisi mukavasta ilmasta, ja aurinko lämpimästi paistaa. Hänellä heilui häntä mukvasti, mutta hän katsoi omaa ystävää huolestuneena. Reiji näyttää ajattelvan jotain, ja sekarotuinen katsoi tätä huolestuneella ilmellä. ''Huolestukkaa sinua jokin?'' Hän kysyi, ja lopetti samalla hännän heilumisen. ''Hän näyttää kyllä ajattelevan jotain, mutta en vaan tiedä että mitä.'' Yasuki ajatteli, ja katsoi raitaturkista pentua huolestuneena.
|
|
|
Post by tonakai on Jul 7, 2008 16:19:39 GMT 2
Reiji
Reiji katsahti Yasukia, joka kysyi huolestuttiko pentua jokin. Raitaturkkinen pentu naurahti lyhyesti ja nyökkäsi. " Monikin asia. Menneisyys on ihan liian epäselvä ja sekava.. Mutta se ei silti merkitse minulle mitään. " Reiji sanoi napakasti ja sen häntä heilahti puolelta toiselle, ei kuitenkaan iloisesti kuten yleensä. Pentu valehteli muttei halunnut Yasukin huomaavan sitä. 'Kyllä se merkitsee.. Paljonkin! Mutta Yasukille minä en voi sitä kertoa..' Reiji ajatteli. Oikeastaan Reijin olisi tehnyt mieli puhua menneisyydestään jonkun kanssa, mutta sen ylpeys ei antanut periksi.
|
|
|
Post by minna on Jul 8, 2008 9:51:25 GMT 2
Yasuki
Uros katsoi pentua vähän huolestuneena, kun tämä sanoi että ''mutta se merkitse minulle mitään.'' Hän rupesi huolestua, että täm meinaa ehkä valehdella hänelle. ''Miksi hän noin sanoo, jos ei muka merkitse hänelle mitään? En minä vähän ymmärrä mitään.'' Koira ajatteli, ja alkoi mennä vähän surullisesksi. Hänkään ei tahdo puhua menneisyydestä mitään, kun häntä vähän pelottaa edes puhua siitä. Keltainen uros kääntyi katsomaan taivaalle, ja näki että taivas on tyyni ja rauhallinen. ''Taivas on kyllä rauhallinen, että sitä kyllä ei voita mikään. Onko ilma sinusta ihana?'' Yasuki kysyi, ja nauttii kauniista ilmasta.
|
|