|
Post by tonakai on Jun 7, 2008 17:10:01 GMT 2
//Minna tänne~ 8)
Reiji[/color]
Järven rantavesi loiskui sinne ja tänne pienen tummaturkkisen pennun loikkiessa siinä. Menraan kuuluva pentu Reiji oli saapunut laumattomien alueen järvelle ja oli päättänyt jäädä sinne hetkeksi leikkimään. Raitaturkki loikkasi rannalle ja lähti märin käpälin juoksemaan. Järven rannalla oli paljon puita. Tuuli kuljetti niiden keveitä lehtiä ympäri rantaa ja Reiji yritti innoissaan saada niitä kiinni. Pienet vaaleanharmaat tassut tavoittivat yhden lehdistä ja pentu läiskäisi sen voitonriemuisena maahan. " Sain seeeenn! " Reiji huudahti iloisesti ja loikki ympäri järven rantaa. Yksinäinen pentu osasi kyllä viihdyttää itseään.
|
|
|
Post by minna on Jun 9, 2008 17:18:24 GMT 2
Yasuki
Koira on juuri kävelyllä, kun tämä huomasi raituturkkisen pennun, joka on juuri leikkimässä järvellä. ''Kuka tuo pentu on? En ole ennen nähdyt tuollaista koiraa täälläpäin. Uskallanko mennä lähemmäs?'' Hän ajatteli, ja yritti mennä vähän lähemmäs harmaa pentua. Mutta häntä vähän pelottaa, kun pentu saattaisi olla jonkun lauman jäsen. Keltainen uros käveli hiljaa järven luokse, ja yrittää hiipiä niin hiljaa, kun vaan osaa. Yasuki Pääsi verjen lähellä, ja alkkoi juoda vähän vettä.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 9, 2008 18:01:21 GMT 2
Reiji
Reiji haistoi toisen koiran ja kääntyi katsomaan sinne missä se arveli koiran olevan. Tuntematon koira hiipi hiljaa lähemmäksi. Uroksella näytti olevan keltainen turkki, punaiset tassut ja jotain violetteja siteitä. Reiji lopetti loikkimisen hetkeksi ja katsoi koiraa arvioiden. 'Miksi se hiipii..?' Pentu ihmetteli ja kurtisti kulmiaan.
" Mitä sinä oikein aiot? " Reiji kysyi mutta keltaturkkinen koira oli jo kävellyt rantaan ja alkanut juoda vettä. Raitaturkki tuhahti ja loikki itsekin rantaan. Se kuitenkin piti urokseen monen metrin välimatkaa, ihan varmuuden vuoksi. Reiji loikkasi taas veteen ja huiski samalla iloisesti hännällänsä. Vedessä leikkiminen oli pennun mielestä todella mukavaa.
|
|
|
Post by minna on Jun 10, 2008 16:40:54 GMT 2
Yasuki
Koira kääntyi, kun pentu kysyi häneltä jotain. ''En mitään, kun näytät olevan jonkun toisen lauman jäsen.'' Hän vastasi, ja katsoi pentua silmiin. ''Ai niin, unohdin vähän esittyätä itseni. Minun nimeni on Yasuki, ja mikä sinun nimesi on?'' Keltaturkkinen koira kysyi, ja hänellä vähän heiluu häntä iloisesti. ''Hän kyllä aika kivan näköinen kaveri, jos voisin tutustua häneen. Jos vaan saisin tietää hänen nimensä.'' Yasuki ajatteli, ja katsoo Reijiä hellästi silmiin.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 10, 2008 17:02:38 GMT 2
Reiji
Keltaturkkinen uros vastasi ja Reiji kääntyi katsomaan sen suuntaan. " Joo, minä olen Menra. " Reiji sanoi ylpeällä äänellä ja jatkoi sitten vedessä loiskuttelua. Keltaturkkinen esittäytyi Yasukiksi ja kysyi heti perään pennun nimeä. Taas Reiji kääntyi uroksen suuntaan ja katsoi toista rohkeasti ja itsevarmasti silmiin. Raitaturkki halusi tehdä selväksi että se oli vahva, vaikka olikin pentu.
" Jaa jaa.. Minä olen Reiji. " Raitaturkki vastasi reippaalla äänellä ja tassutteli sitten rannalle. Pentu ravisteli tumman, raidallisen turkkinsa kuivemmaksi ja katsahti Yasukia, joka katsoi Reijiä hellästi silmiin. Raitaturkki alkoi taas juosta ja yritti hyppien tavoittaa puiden lehtiä. Se oli todella leikkisällä tuulella, eikä antanut Yasukin läsnäolon häiritä itseään.
|
|
|
Post by minna on Jun 12, 2008 17:23:27 GMT 2
Yasuki
Koira katseli pennun touhuja, ja ei tahtonut häiritä häntä. ''Kunpa saisin hänestä hyvän ystävän, niin oltaisiin voittu leikkiä yhdessä.'' Hän ajatteli, ja istui vaan kaikessa rauhassa. ''Kuule sinun nimesi, on aika kiva. Reiji on kyllä tosi kiva nimi.'' Keltainen uros sanoi, ja hän hymyillee samalla lempeästi. Hän auttii kaunista ilmasta, ja hän välillä katselee taivaallle. Yasuki katseli pilviä, ja on tyytyväinen auringon paisteesta.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 13, 2008 14:05:08 GMT 2
Reiji
Reijiistä tuntui että Yasuki katselisi sitä jatkuvasti. Oikeastaan se oli pennun mielestä vähän kiusallista, mutta ei kuitenkaan häiritsevällä tavalla. Raitaturkki juoksenteli ympäri järvenrantaa jahdatessaan lehtiä. Pentu kuitenkin pysähtyi kun kuuli Yasukin sanovan jotakin. Keltaturkkinen uros kehui Reijin nimeä.
" Kiitos. Minunkin mielestä se on ihan kiva nimi. Reiji tarkoittaa keskiyötä japaniksi. " Reiji vastasi ja selitti nimensä tarkoituksen, hymyillen samalla iloisesti. Raitaturkkinen pentu tiesi miten hirveitä sen vanhemmat olivat, mutta se oli iloinen siitä että oli saanut heiltä itselleen sopivan nimen.
|
|
|
Post by minna on Jun 13, 2008 17:24:30 GMT 2
Yasuki
Uros seisoi hetken paikallaan, ja ei tahtoisi häiritä toisen tuohuja. ''Pidätkö sinä minun nimestäni? Hei voitaisiko me olla ystäviä?'' Hän kysyi, ja vähän hymyili lempeästi. ''Voisiko hän olla minun ystäväni, jos hän on kerta Meran lauman jäsen? Kumpa hän ei olisi mikään vihollinen.'' Yasuki ajatteli, ja nauttii lämpimäsä ilmasta.
|
|
|
Post by tonakai on Jun 13, 2008 17:44:48 GMT 2
Reiji
Keltaturkkinen uros kysyi pitikö Reiji sen nimestä. Raitaturkkinen pentu mietti hetken ja vastasi sitten. " Joo, pidän minä. Yasuki on kiva nimi. " Reiji vastasi. Pentu hymyili iloisesti ja sen suuret taivaansiniset silmät loistivat. Yasuki kysyi heti perään voisivatko he olla ystäviä.
" Minä en kyllä tunne sinua.. mutta jos olet hyvä tyyppi etkä kuulu Kidoon niin sitten se sopii. " Reiji vastasi ja virnisti ilkikurisesti.
|
|
|
Post by minna on Jun 14, 2008 18:59:04 GMT 2
Yasuki
Keltainen uros hymyili, kun pentu tykkäsi hänen nimestä. ''Kiva, että tykkäät minun nimestä. Tuli hyvä mieli.'' Hän sanoi, ja vähän hymyili lempeästi. Sitten hän vähän ihmetteli, kun hän kuuli kido nimen. ''Mikä tuo kido nimi tarkoittaa? Onko hän Reijin lauman johtaja?'' Yasuki ajatteli, ja hän vielä vähän miettii sitä kidon nimeä. Hän katsoi taivaalle, ja miettii sitten kidon nimeä.
|
|