|
Post by midorikawa on Feb 28, 2008 16:34:38 GMT 2
Kino
Naaras jatkoi kävelyään ja katseli suuria vuoria. Taivaalla lensi pari iloista pikkulintua ja ne lauloivat samalla. Koiran naamalla tuli väkisin hymy kasvoille. Kino katsoi pentua ja hymyili. Se oli iloinen, että toinen nautti tästä.
Sitten yhtäkkiä toinen kysyy, että eikö olekin kaunis sää. ''Joo, on se.'' Naaras vastasi iloisesti hymyillen ja jatkoi edelleen kävelyä.
|
|
|
Post by minna on Feb 29, 2008 18:57:16 GMT 2
Takami
Pentu jatkoi iloisena kävelyään ja nauttii kaunista ilmaasta. Hän on tyytyväinen kun naaras vastasi kiltisti hänen kysymykseen. ''Minä pidän todella tästä kauniista ilmaasta.Pidätkö sinä? Nuori uros kysyi ja katsoi naarasta lempäesti hymyilen. Pieni koira katseli maisemia ja juoksenteli iloisena ympäriinsä. ''Tämä se on vasta elämää. Kunpa tämä kaunis ilma olisi aina ja eikä tulisi huono sää.'' Takami ajatteli jatkaa kävelemistään.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 1, 2008 13:01:46 GMT 2
Kino
Naaras jatkoi kävelyään ja katseli taas taivaalle, mutta sitten kysyi taas yhtäkkiä eikös ole kaunis sää? Naaras katsoi vähän ihmeissään ja tylsistyneenä, mutta vastasi silti. ''On kaunis sää.''
Koska oli kaunis sää, niin naaras päätti jatkaa kävelyään muualla. ''Minä tästä taidan lähteä. Näkemiin.'' Naaras sanoi ja lähti kävelmään pois päin. Vähän ajan päästä Kino katosi näkymistä.
--> poistuu pelistä.
//Minä sitten lopetin pelin. Sinäkin voit lopettaa tämän pelin.//
|
|
|
Post by minna on Mar 1, 2008 19:40:38 GMT 2
Takami
Pentu oli kävelyllä ja huomasi naaraan lähtevän pois. ''Hei hei Kino.'' Hän sanoi ja lähtee myös pois. Takami lähti metsään ja päätti etsiä uusia ystäviä. Se toivoo että saisi liittyä susi laumaan.
--> poistuu
|
|