|
Post by midorikawa on Feb 21, 2008 16:47:17 GMT 2
//Minna sitten tänne.//
Kino
Vuori oli hengen vaarallinen paikka, koska jos sieltä putoaaa, niin kuolee. Kuitenkin vuorilla kiipeili joku tai jokin. Se oli harmaa akita naaras. Se oli kiipeämässä vuoren rinnettä ylös, mutta aika vaikeasti. Se halusi nähdä koko laakson ja sen se oli päättänyt tehdä, mutta se ei olisi varmaan ajatellut, että tämän henki oli nyt vaarassa. Naaras katsoi alas vähän hermostuneena, sillä se ajatteli, että mitä tapahtuisi jos se tippuisi alas. Siitä jäisi vaan märkä läntti maahan. Naaras, Kino nimeltään jatkoi silti matkaansa, sillä olihan se päättänyt kiivetä niin ylös, että näkisi koko saaren.
|
|
|
Post by minna on Feb 21, 2008 19:20:40 GMT 2
Takami
Pentu oli juuri kävelyllä kun näki jonkun kipeeävän vuorta ylös. ''Kuka olisi niin hullu että kiipeäsi tuonne ylös?'' Hän ajatteli. Nuori uros lähtee ottamaan siitä selvää, että kuka kiipeää vuorta ylös. Hän lähti juoksemalla, ja ei voinnut uskoa näkemästään. ''Mitä sinä oikein teet? Tuo on hyvin vaarallista!'' Pentu huusi naaraskselle. Naaras ei kuullut häntä vaan jatkaa kiipeämästä. Takami vähän huolestui että, miksi hän on niin hullu. Pieni koira katsoo vähän kauhistuneena, ja hänellä on korvat alhaalla ja häntä koipien välissä.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 22, 2008 18:24:12 GMT 2
//Kuule, sinä et voi määrätä mitä toisen hahmo tekee. Voit sanoa sen vaikka näin: Pentu huusi naaraalle, mutta se ei välttämättä kuullut sitä. Noin voisit alkaa laittaa sitä.//
Kino
Naaras oli kiipeämässä ulos, mutta sitten se kuuli jotain. Ihan kuin joku olisi huutanut jotain, mutta naaras oli liian korkealla jo, että ei kuullut tarpeeksi hyvin. ''Olin kuulevinani jotain.. se oli varmaan tuuli..'' Joten akita jatkoi ylös kiipeämistä.
Se oli jo aika korkealla, joten jos nyt alas putoaisi, niin se olisi varman kuolema. Sitten yhtäkkiä naaraan tassu lipesi. Kino meni paniikkiin, mutta sai kumminkin tassun taas paikoilleen. ''Huh.. se oli lähellä..'' Kido-laumalainen ajatteli ja alkoi taas jatkaa matkaa.
|
|
|
Post by minna on Feb 23, 2008 8:53:14 GMT 2
Takami
Pentu huokaili helpotuksesta että naaras oli vähällä pudota alas. Hän katsoi ylöspäin, ja lähtee kävelen pois. ''Tuskin minä haluaisin tuonne kiivetä kun se on vaarallista.'' Pentu ajatteli ja häipyy paikalta. Sitten hän pyshätyi mutta päättikin lähteä pois. ''Miksi he olisivat niin tyhmiä kun he kiipeävät vaarallista vuorta ylös? Minä en olisi niin tyhmä. Nuori uros sanoi ja jatkaa matkaansa. Pieni koira meni rannan reinulle ja alkoi juoda vettä. Hän nosti pään ylös ja kääntyi vuorta kohti. Takami ei ole siitä mokiskaan vaan jatkaa juomista.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 23, 2008 11:37:37 GMT 2
//Aijotko lopettaa pelin? Kuule, ei kukaan pelaa kahden viestin peliä, jos tiesit. Muutes, voisit vähän katsoa miten kirjoitat, ensin se katsoo vuorta ja sitten se yhtäkkiä juomassa vettä..?//
Kino
Naaras kiipesi ylös päin ja ajatteli samalla, että ei katsoisi alas, mutta katsoi silti alas. Putodus olisi kamala. Kinoa alkoi jo pelottaa kamalasti ja ajatteli lopettamista. Sitten se näki alhaalla toisen koiran. Jos naaras menisi alas, niin olisi ainakin seuraa. Kino päätti lopettaa kiipeämisen ja alkoi kavuamaan alas. Se hyppeli varovasti vähän väliä.
Vähän ajan päästä naaras oli alhaalla ja se käveli pennun luo. ''Hei. Minä olen Kino. Kuka sinä olet?'' Kino kysyi ja toivoi, että toinen ei olisi sellainen koppava pentu. Pentu oli jopa vielä uros ja Kino ei pitänyt kovin paljoa uroksista.
|
|
|
Post by minna on Feb 23, 2008 19:09:22 GMT 2
Takami
Pentu kääntyi ja huomasi naarasksen. ''Minä olen Takami, ja olen täällä ihan yksin. Hän vastasi hänen kysymykseen. Pentu meni istumaan ja katsoi naarasta silmiin. Tuli hetki hiljaisuus. ''Haluako hän olla minun ystäväni? Hän näyttää minusta vähän pelottavalta.'' Nuori uros ajatteli ja katsoi naarasta vähän pelottavasti. ''Muuten sinä teit siellä vuorilla? Se näyttää aika vaarallista.'' Pentu sanoi ja vähän rapsutti itseään. Naaras vaan katsoo pentua kun tämä rapsutti itseään. Pieni koira laski oman päänsä alas ja on vähän allapäinsen näköinen. Hän meni makulleen ja ei vähän uskaltanut sanoa mitään. Takami ajatteli omaa menneisyyttä, mutta ei halunnut kertoa sitä hänelle. Hän on surullinen ja eikä saanut sanaa suustaan.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 25, 2008 17:53:55 GMT 2
//Siis, taas sinä määräät minun hahmoa. Et sinä voi määrätä että tuijottaako minun hahmo sinun Takamia, ymmärrätkö..?//
Kino
Naaras oli iloinen, että toinen vastasi hänelle. ''Ethän sinä ole enään yksin..'' Kino sanoi vähän ihmettelevän näköisenä. Eihän se tietenkeen ollut yksin, jos Kino oli tullut paikalle.
Toinen kysyi miksi naaras oli siellä vuorelle kiipeilemässä. ''Minä halusin nähdä koko saaren tuolta ylhäältä käsin. Se tuntui tarpeeksi korkealta, mutta päätin lopettaa, kun se oli liian vaarallista.'' Naaras näytti olevan vähän nolona, kun oli edes ryhtynyt siihen.
Sitten toinen näytti olevan ihan maassa ja jopa makaamassa. ''Onko sinulla jokin hätänä?'' Naaras kysyi katsoen huolestuneena. Takami näytti mököttvän.
|
|
|
Post by minna on Feb 26, 2008 18:19:06 GMT 2
Takami
Pentu katsoi naarasta mutta ei uskaltanut sanoa mitään. Vaan makaa hiljaa maassa. ''Mitä minä oikien teen? Uskallanko puhua enää hänelle? Hän näyttää olevan huolestunut. Nuori uros ajatteli on vielä vähän surullisen näköinen. ''Ei minua vaivaa mikään. Ajattelen vaan omia asioita ja enkä tahdo puhua niistä. Hei mennäänkö yhdessä kävelylle, sopiiko se sinulle?'' Hän kysyi. Takami katsoo naarasta ja hänellä heiluu häntä iloisesti.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 27, 2008 17:35:34 GMT 2
Kino
Naaras katsoi huolissaan, kun pentu makoi ja murjotti, mutta sitten yhtäkkiä pentu sanoi jotain ja keskeen lauseen se alkoi heiluttamaan häntäänsä ja puhui iloisena. Naaras vähän yllättyi, kun toinen kysyi yhtäkkiä kävelylle lähtöä. ''Voidaan kai me..?'' Kino ei ollut varma vastauksestaan, mutta lähti silti kävelemään.
Naaras käveli vuoren rinteen reunalla ja katseli ylös. Vuoret olivat suuria ja jyrkkiä. Yhtäkkiä aurinko pisti naaraan vihreisiin silmiin yhdestä pienestä raosta. Naaras sulki silmänsä häikäisyltä ja käveli samalla eteenpäin. Sitten kun aurinko oli mennyt taas piiloon, niin naaras avasi silmänsä ja katsoi sitten pentua, että mitä tämä tekee nyt.
|
|
|
Post by minna on Feb 27, 2008 19:23:16 GMT 2
Takami
Pentu innostui oitis kun naaras on vastanut hänen kysymykseen. Hän riemustui kun naaras lupasi lähteä hänen kanssaan kävelylle. Nuori uros lähti edellä iloisena juoksemaan ja naaras kävelee hänen perässään. Pieni koira iloisena ja tyytyväisenä hyppii ja juoksee ilosta. Aurinko paistaa iloisesti ja päivä on todella viileä. ''Täsät tulee mahtavaa. Kunpa tämä sama päivä olisi joka päivä.'' Nuori uros ajatteli ja jatkaa kävelelyään. ''Eikö tämä ihanna ilma ole sinusta hyvä?'' Pentu kysyi ja katsoi naarasta hymyilen lempeästi. Takami katsoi naarasta hetken ja jatkaa samalla kälelyään ja hymylilee iloisesti ja häntä heiluu tosi iloisesti.
|
|