|
Post by midorikawa on Feb 9, 2008 13:50:21 GMT 2
Kino
Nuori naaras käveli järven rannassa. Se ihasteli kaunista rantaa ja katseli siihen suuntaan. Se ei ollut koskaan nähnyt niin kaunista järveä. Aurinko lämmitti ilmaa ja samalla heijasti järveä. Kido-laumalaisen teki mieli mennä uimaan tähän ihanaan järveen, mutta jäi kumminkin rannalle, puun alle makaamaan.
Se ajatteli menneisyyttää ja omia veljiään, joita hänellä oli ollut. Tästä saaresta oli tullut sille uusi koti. Naaras, nimeltään Kino, makasi maassa selällään ja katsoi taivaalle. Sen olo oli ollut todella rauhallinen ja iloinen. Ehkä se johtui kauniista säästä ja järvestä.
|
|
|
Post by harebell on Feb 9, 2008 13:58:57 GMT 2
Fenris
Fenris käveli järven rannalla. Uros oli vasta tullut saarelle ja oli alkanut tukimaan paikkoja rohkeasti. Se haisteli ilmaa ja tunsi naaraan hajun. Fenris käveli eteen päin ja näkiki naaraan makoilemassa ja tuijottamassa taivasta. Uros katsoi itsekki taivaalle. 'hmm mitähän se tuotakin tuijottaa?' "hei!" Fenris tervehti naarasta ja katsoi toista.
[[ jep oisi pitäny kursivoida mutta tyhmä ko olen nii en osanut >.< ]]
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 9, 2008 14:12:35 GMT 2
//Ne kursivoidaan -merkkien väliin~ :3//
Kino
Naaras edelleen katseli taivaalle, mutta sen rauhaa häirittiin, kun joku tervehti häntä. Kino katsoi siihen suuntaan. Se näki mustan koiran ja yleensä mustat koirat luokiteltiin Menraiksi, eli pahaksi laumaksi. Kinon ilme muuttui vihaiseksi ja vakavaksi. Se nousi seisomaan ja katsoi toista. ''Mitä sinä täällä teet? Kuulutko Menra-laumaan?'' Naaraan lempeä luonne oli kadonnut tiehensä ja paikalla oli vihainen koira. Se meilkein murisi toiselle, sillä Menra- ja Kido-laumalaiset luokitellaan viholliseksi.
|
|
|
Post by harebell on Feb 9, 2008 14:22:17 GMT 2
[[ ah kiitos tiedosta ]]
Fenris
Uros tuijotti toista hölmönä. "Menra?" Se kallisti hieman päätään. "Olen itse asiassa vasta tullut tänne. Enkä tiiä yhtään mitään mistään menra-laumasta" Fenris istahti ja tuijotti naarasta. "Ilmeisesti et pidä näistä menroista?" Uros alkoi nuolla tassuaan. "Ota rauhassa señjorita. en tee sulle pahaa" Uros hymyili ja jatkoi tassun nuolemista.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 9, 2008 14:38:39 GMT 2
//Oho, ei se näy.. Siis [ i ] [ /i ] -merkkien väliin..Poistat vain välilyönnit välistä.. n_n'//
Kino
Toinen uros ei näyttänyt valehtelevan, sillä se oli yhtä ihmeissään kuin Kino, joka oli yllättynyt todella paljon. ''Anteeksi, mutta kaikki Menra-laumalaiset ovat mustia ja Kido-laumalaisten vihollisia. Anteeksi tämä erehdys, mutta älä sano minua señjoritaksi..'' Uros oli ensin vaikuttanut mukavalta, mutta sitten tämä ei vaikuttanut siltä. Kinolla tuli mieleen pervo tai jotain. Niin hän ajatteli meilkein kaikista uroksista, siksi viihtyy enemmän naaraiden seurassa.
|
|
|
Post by harebell on Feb 9, 2008 14:49:27 GMT 2
[[ ai noh kiitos uudestaan ]] Fenrish Se tuijotti naarasta. "Anteeksi. Äitini opetti minut kohteliaaksi naaraita kohtaan." Fenriksen ilme muuttui hieman surulliseksi. "Äitini on kaunis valkoinen susi. Hän huolehti hyvin minusta" Sitten uroksen ilme muuttuikin vihaseksi "Toisinko isäni... Hän oli sekarotuinen musta psykopaatti. Ajatella repiä omalta pojaltaan korvan irti, vaikka pikkunen poikanen ei tehnyt mitään" Fenris heilautti huivia joka korvas hänen korvaansa.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 9, 2008 15:27:59 GMT 2
//Ole hyvä.. n____n'//
Kino
Naaras muutti taas mielipidettään, se vaikutti sittenkin mukavalta. ''Siksi pojat ovat niin outoja.. Heistä on niin mahdotonta päättää..'' naaras ajatteli ja katsoi toista vähän nolostuneena. Uros selitti jotain vanhemmistaan ja Kino kuunteli tarkasti. Naaras päätti kertoa omista vanhemmistaan, kun toinen oli kertonut omistaan. ''Minut otettiin äidiltäni aikaisin, koska minut piti opettaa metsästämään. Isääni en koskaan tavannut.'' Naaras sanoi ja katsoi toista. Se ei oikeasti koskaan nähnyt isäänsä ja eikä tiennyt mitä tälle oli tapahtunut.
|
|
|
Post by harebell on Feb 9, 2008 18:11:02 GMT 2
Fenri
Uros tuijotti naarasta. Se huomasi hieman rauhallisemman olon naaraan kasvoilla. Lopulta sekin alkoi puhumaan ja kertomaan. "Raukka. minua ei ikinä viety emoni luota. Isäni jo alkoi opettaan minua pikkusena metsästää." Fenris katseli järvelle. "Sitten me äitini kanssa liityimme isompaan koiralaumaan missä sain kovan taistelu koulutuksen. Lopulta lähin pois laumasta etsimään isääni ja kostamaan" Fenriksen ilme muutti vihaseksi, jopa psykopaatin näköiseksi. Sitten se katsoi naarasta ja hymyili taas rauhallisena. "Niin mikäs sinun nimesi muuten on. Señ... Ah anteeksi et halunut, että sanon nuin" Fenris naurahti.
|
|
|
Post by midorikawa on Feb 11, 2008 17:16:24 GMT 2
Kino
Uros näköjään jatkoi vielä tarinaansa ja naaras kuunteli ihan rauhassa, maassa samalla istuessa. ''Eräs ihminen otti minut huostaansa ja koulutti minut metsästämään. Kerran metsässä liukastuin ja löi pääni. En enään osannut sieltä kotiin, joten eksyin maailmalle ja tässä ollaan.'' Naaras selitti ja katsoi Fenriä. Sitten toinen näytti olevan vihainen, mutta muuttui täysin kysyessään Kinon nimeä. ''Olen Kino ja sinä olet?'' Nuori naaras sanoi nimensä, mutta halusi samalla tietää toisenkin, jos tämä toinen ei kertoisi nimeään, niin naaras ei luottaisi tähän enään, ei varmasti.
|
|
|
Post by harebell on Feb 11, 2008 18:39:27 GMT 2
[[ Voi vitales mie tota fenriksen nime heittelen miten sattuu jätän s kirmaimen lisään h:n tai yritän z työntää ]] Fenris Fenrsi kuunteli naaraasta ja sitten se sanoikin nimekseen Kino. "Olen Fenris" Uros sanoi ja tuijotti hetken hiljaa naarasta, sitten se vilkuili järvelle."Hmm voisi hieman tutkia saarta enemmän, mutta ennen sitä voisi täyttää mahan. Tiedätkös sinä missä oisi runsaasti saalista?" Uros katsoi Kinoa kysyvästi.
|
|