|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 11:14:46 GMT 2
//Fuji tänne oman Kimen kanssa. n__n//
Kino
Nuori naaras oli kävelyllä suuren tulivuoren lähellä. Se katsoi vähän kauempaa suurta vuorta, joka oli kuulemma tulivuori. Naaras ei ollut koskaan nähnyt vastaavaa, sillä olihan se saalistanut lumisilla vuorilla, eikä siellä ollut mitään vastaavaa. Siellä oli lämmin ja koiran jalkoja lämmitti lämmin maa. Se nosteli vähän tassujaan ja katseli niitä. Niissä ei ollut mitään vikaa, mutta lämpimät ne oli ainakin. Akita alkoi kiertämään vuorta, jotta näkisi tämän kokonaan. Se oli niin kiinnostunut siitä. Se ei edes katsonut eteensä, joten se saattoi törmätä johonkin milloin vaan.
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 3, 2008 11:24:29 GMT 2
Vaaleanruskea, pehmeäturkkinen uros nukkui kaikessa rauhassa tulivuoden juurella todella harvassa heinikossa. Kido haukotteli väsyneesti, ja ojenti jalkojaan kunnolliseen venytykseen. Pieni viileä tuulenpuuska puhalti tuon selkään. Uroksen herkät korvat kuulivat kuitenkin kohta pieniä askelia takaapäin, mutta se ei jaksanut niistä välittää. Kohta kuitenkin askeleet kuuluivat ihan tuon selän takaa, ja kohta uros tunsi jonkun tassun selkänsä päällä. Kido kierähti hämmästyksestä kyljelleen, ja huomasi nuoren nartun.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 14:35:50 GMT 2
Kino
Nuori naaras hölkkäsi vuorta ympäri ja tuijotti samalla sitä. Se ei yhtään huommanut maassa makaavaa urosta. Se astui vahingossa tassulla sen päälle, mutta sitten yhtäkkiä uros kääntyi kyljelleen ja naaras kaatui nokalleen maahan. ''Aijai..'' Kino sanoi, kun kaatui nokalleen, mutta nousi sitten ylös. Se näki vaalean ruskean uroksen maassa. ''Anteeksi, että astuin päällesi..'' Akita sanoi hätääntyneenä ja vähän nolostuneena. Se meinasi jatkaa lausetta, mutta jatkanut.
//Tulipas lyhyt.. O___o'//
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 3, 2008 14:44:06 GMT 2
Kime nousi nopeasti ylös, katsahti säikähtäneenä narttuun. "Ei kai sattunut?" Kime kerkesi sanoa, kun toinen pyyteli jo anteeksi. "Ei se mitään. Anteeksi kun olin tielläsi" uros sanoi ystävällisesti katsoen toista tuon vihreisiin silmiin. Kido hymyili pienesti, ja lausahti sitten: " Kaunis päivä kävelylle. Minne neiti on muuten menossa?" Uros haukotteli pienesti, ja katsahti sitten toiseen. Päivä oli kirkkaimmillaan, ja ihanan lämpimät auringonsäteet paistoivat suoraan Kimen silmiin, niin että tämä joutui hieman siristämään silmiään. Kidon katse kierteli kauniin nartun ympärillä, kiintyen sitten taas toisen silmiin.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 15:23:34 GMT 2
Kino
Naaras oli edelleen vähän hädissään, mutta sanoi silti. ''Ei, se oli minun syy. Anteeksi kamalasti.'' Naaras pyyteli vielä anteeksi. Sitten toinen kysyi, että minne tämä oli menossa. ''Olin katsomassa tulivuorta, koska en ollut koskaan nähnyt sellaista. Päätin kiertää sen ja olin aivan ajatuksissani, kunnes törmäsin sinuun. Anteeksi vielä kerran!'' Sitten naaras katsoi urosta ja heidän katseensa kohtasivat, sillä uros oli tuijottanut häntä. Kino vähän punastui ja käänsi päätä pois päin. ''Mitä nyt..?'' Akita kysyi vähän ujona.
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 4, 2008 12:34:06 GMT 2
Kun Kinon ja Kimen katseet kohtasivat, Kime punastui pienesti kun narttu huomasi uroksen katselevan tätä. Tuo käänsi katseensa maahan. "E-ei mitään... Olette vain upean näköinen tälläisellä ilmalla heti aamutuimaan" Kido sai sanotuksi nolostukseltaan. Uros hymyili pienesti, katsahti narttuun ja otti muutaman askeleen päästen tuon vierelle. "Haluaisiko neiti jatkaa kävelyä kanssani?" tuo kysyi kohteliaasti, yhä aurinkoisesti hymyillen. Kime oli jo lähdössä hiljalleen kävelemään, kunnes tuo pysähtyi ja käänsi katseensa toiseen. "Mikä on muuten neidin nimi, olettehan neiti?" uros kysäisi katsoen toista silmiin.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 6, 2008 13:31:11 GMT 2
Kino
Naaras katsoi urosta edelleen nolona ja kuunteli samalla mitä toinen sanoi. Se punastui entistä enemmän ja käänsi päätä vähän pois päin. ''Kiitos..'' Se sanoi toiselle vastauseksi.
Sitten toinen kysyi haluaisiko toinen jatkaa kävelyään. ''Voin minä.'' Naaras sanoi ja katsoi toista. Se lähti seuraamaan toista, mutta sitten toinen kysyi, että mikä hänen nimensä oli samalla myös onko tämä neiti. ''Tottakai minä olen! En minä mikään uroskaan ole!'' Kino sanoi, mutta ei sentään huutanut.
Sitten naaras huomasi, että ei ollut vielä sanonut nimeään. ''Ai, niin minä olen Kino. Entä kuka sinä olet?'' Naaras katsoi toista ja käveli samalla perässä.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 29, 2008 12:09:22 GMT 2
//Anteeksi pusku, mutta revin Kinon pois tästä pelistä.//
|
|