|
Post by yuria on Mar 3, 2008 19:04:30 GMT 2
Sulle annetaankin kasetti, ja alat innolla kuunteleaan sitä. Mutta siellä onkin pelkkää oopperaa~
Mä tahdon nähä jatkoa mun hyvälle unelle~ n__n
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 19:06:43 GMT 2
Näät siitä pilaverision ja saat traumoja siitä. xD Tahtoo että uusi Naruto peli tulisi kauppoihin!
|
|
|
Post by yuria on Mar 3, 2008 19:09:38 GMT 2
Se ilmestryy vain Japaniin, ja sielläkin niitä on vain rajaton määrä. Suomeen niitä ei edes aijotakkaan tuoda myyntiin~
Mä tahdon piirtää keksimiäni hahmoja:3
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 19:12:16 GMT 2
Yrität piirtää niitä, mutta unohdat miltä ne näyttävät.
Tahtoo nähdä Oopperan kummitus -elokuvan
|
|
|
Post by yuria on Mar 3, 2008 19:14:13 GMT 2
Se on juuri tulossa telkusta, mutta sähköt katkeaa, ja kun ne vihdoin tulee, elokuva on jo loppunut. Päätät katsoa sen netistä, mutta kone on mennyt sököksi. Päätät vuokrata sen jostain, mutta sitä ei saa mistään.
Mä tahdon Fretin:3
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 19:16:02 GMT 2
Jos haluat fretin, niin joudut ensin ampumaan oman hamsterisi. Tahtoo olla Akatsukilainen! >
|
|
|
Post by yuria on Mar 3, 2008 19:18:53 GMT 2
Kun meet Akatsukilaisten luo ja sanot et tahtoisit liit- Niin Pein jo potkii sinut pois.
No mä tahtoisin kuulua Akatsukiin: D
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 19:20:07 GMT 2
Peinniltä lähtee hermot, kun koko ajan tulee lisää liittyjiä, joten se päättää että ei ota enään yhtään mukaan. x)
Tahtoo että minulla olisi mukava isoveli.
|
|
|
Post by yuria on Mar 3, 2008 19:23:01 GMT 2
palaat ajassa taakseppäin, ja jotenkin onnistut saamaan isoveljen. Mutta sitten näetkin menneisyydestä, että veli olisikin ärsyttävä ja ääliö. Joten tyydyt nykyhetkeen.
Tahdon että osaisin piirtää
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 3, 2008 19:27:15 GMT 2
//Pertti sentään! Sinä osaat piirtää! Äläkä väitä vastaan!//
Joudut onnettumuuteen, jossa sinulla menee molemmat kädet poikki. Joudut pitämään niitä niin kauan paketissa, että unohdat miten piirretään. Sitten kun kädet ovat parantuneet, niin osaat piirtää niin hyvin kolme vuotias.
Tahtoo osata myös piirtää. Varsinkin koneella.
|
|