Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 22:36:59 GMT 2
Oho, unohdin että olin käyny sanomassa täällä jo iltaa. :''D Mutta hei vain Fang ja Hiswa!
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 22:38:37 GMT 2
En varmaan ole ainoa jolla on tylsää tänään? : D
Mitäs kaikki immeiset teette tänään illalla? Vai jokos ootte nukkumassa kaikki?
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 10, 2011 22:42:17 GMT 2
Miulla on ollu taas tosi tylsä päivä. Ainoot piristäjät oli House ja se et kuvikses sai jtn aikaseks ja oli seuraa siel. Jaa-a. Lukisin eilistä akkaria jos tietäisin missä se on, mutta ko en tiiä voisin harkita nukkumaa menoa
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 22:43:21 GMT 2
Et taida olla et. :'D
Minä tässä hienosti latailen 5streetiä koneelle (en halua kokeilla kaikkea jos joku kysyy) ja vittuunnuin kun kirjotin eka sähköpostini päätteeksi com, vaikka se on fi jajaja menetin nikkini ja jouduin rekkaamaan toisella nimimerkillä uusiksi. Angst. :''''D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 22:43:26 GMT 2
Mäkin katoin tosiaan Housen äsken. Vähän ehkä erikoinen jakso (minua ei haitannut, mutta isä murisi jotain siitä miten koko sarjasta oli tullut outo *eyroll*), mutta minusta oli mukavaa kun Wilson tuli takas. <3
Wilson on niin awws.
|
|
|
Post by Fugou on Mar 10, 2011 22:44:44 GMT 2
No mie varmaan siivoilun lisäks vaan datailen tässä, voi olla että menee taas aika myöhäselle ennen kuin jaksaa unten maille siirtyä. damn kun tää yhteiskunta suosii aamuvirkkuja, ja mie oon ihan yöeläin itse : DD
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 22:48:11 GMT 2
Meikäkin on yöeläin, aamulla ei esim. yleensä inspaa oikein kirjottamisessa, piirtämisessä tai missään. Mutta heti kun alkaa olla pimeä ja kello lähentyy yhtätoista ja kahtatoista, niin sitten syntyy ideoita ja tekstiä ja vaikka mitä! :''D
Vartijaton; rakastan tuota avataria. Se vaan joskus kuvaa niin hyvin turhautumista tietokoneen kanssa.
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 22:50:40 GMT 2
Min olen ikuinen yöeläjä :'D
Hiswa, yeaah... Tosin nyt se katos johonkin... *menee laittamaan uudestaan*
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 10, 2011 22:52:52 GMT 2
Minulla se ei näkynyt vähän aikaa sitten, mutta yhtäkkiä alkoi taas näkymään. Mikä lienee häiriö. o_o'
Oon muuten huomannu, että nykyään mä jotenkin ihmeellisesti pitkitän mun viestejä täällä kerhiksellä. Pari vuotta sitten joku yks sananen tai lauseinen viesti oli ihan vakiomitta.
Ja mitenniin teen sitä taas? : DD
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 10, 2011 22:56:59 GMT 2
Olipas se huora, jospa tinypic olisi kivempi. :''D
Miulla venyy aina vanhingossa sillon kun on venyäkseen :''D
|
|