Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 23:31:17 GMT 2
Hei fang! :'D olempa kiitollinen etten itse joudu kirjotuksia kokemaan! : DD
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 9, 2011 23:32:01 GMT 2
Hei Vartijaton 8) No sietääkin olla kiitollinen, ainaki miun mielestä
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 23:32:36 GMT 2
Hummm, mitäs aineita kirjoitat? Ite meinaan varmaan kirjoittaa historian, uskonnon, ruotsin, englannin ja äidinkielen. Niissä on varmaan ihan tarpeeksi, kun suurin osa yliopistoista kattoo päättötodistusta eikä kirjoituksia, kuhan hatun on saanu. :P
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 23:32:55 GMT 2
Uskon, ei ole iha tuo lukemine minu juttuja :''D
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 9, 2011 23:34:00 GMT 2
Kirjotan psykan, matikan, äikän ja englannin, en mitää ylimääräisii.
Vartijaton, ei se oo miunkaa juttu ja siks mietin et mitä vittua teen lukiossa XD
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 23:35:48 GMT 2
Fang, jos tuota mieltä olet, voisin kysyä ihan samaa :'''''''D pelaatsä muuten muissa roolipeleissä ko nikki kuullostaa etäsesti tutulle? :'D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 23:36:02 GMT 2
Ai, kirjotat matikan? Mie ajattelin vielä yläasteella että kirjotan matikan, mutta sitten kun ekat matikan kurssit oli menty läpi niin muutin mieleni. Minulla ei vaan kait yksinkertaisesti ole matikkapäätä tai jotain, kun ei muutenkaan numerot kiinnosta hirveästi. >D Jotenpa kirjotan ruotsin. Sitäkään en kyllä ihan mielelläni kirjottaisi jos valita saisin, kun ei ole sekään minun yksi parhaista aineista. :''>
|
|
|
Post by Fänkki on Mar 9, 2011 23:37:47 GMT 2
Yeah Hm, miun nikki voi olla tuttu siks et oon kauhee peelo ollu netissä jo pitkään XD Mutta juu. Enpä "pelaa" enää muuallako miun omassa ropessa Kuolossa, jonka tosin annan yhelle miun "netti"kaverille Kridulle 8) Pelaakko sie muissa paikoissa? Hmhm. Vois harkita nukkumaa menoo. //Fuj.. Hiswa kerpele kerkes välii! Nonii :''D Miulla ei oo matikkapäätä mutta vielä vähemmi kielipäätä eli.. XD
|
|
Vartijaton
Kaikkien tuttu
Vapaana kuin vartija
|
Post by Vartijaton on Mar 9, 2011 23:39:30 GMT 2
Hiswahan on kova poika kirjottamaan :''D
Fang, no tuohan oli... Jännä kuulla :'''''D Ai, kiva, onko se millanen peli sitten? :'D En tällä hetkellä, mutta oon joskus aikasemmin pelannu muissakin pikku peleissä. : D
|
|
|
Post by Hiswa on Mar 9, 2011 23:39:41 GMT 2
Lol, mä kyttään täällä ihan vain kirjottaakseni väliin niin että ihmiset sekaantuu. >8DDD
The evil deed of the day is done. Yay.
|
|