|
Post by Hiswa on Nov 3, 2010 11:14:28 GMT 2
Ava -- No, joo, oonko vähän puolueellinen. SON TENNANT MÄ RAKASTAN. >D Pt -- Sopii hyvin kuvaan, tosi söötti. Ak -- Ihanat mussut siinä aww. Löytyypi myös pelaaja ja hahmot, sekä pätkä jotain runoa taikkas laulua. Kokonaisuus -- 9½+ Ahem. Edit // Koji, se on eräs lausahdus Doctor Whosta. Ne kummatkin on. :3
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Nov 6, 2010 22:06:29 GMT 2
Ava~~ Hauska xD Vaikken taida ihan tajuta. PT~~ Mahtava! Niin totta XD AK~~ Linkit hahmoihin ja ne piilotettu kivasti johonki sanoitukseen x) Pidän.
Kokonaisuus~~~ Varmaan tuon 9 tai 9+ maissa :3
|
|
|
Post by Tika on Nov 7, 2010 1:09:42 GMT 2
Ava :: Haha, ilme, ei voi kun tykätä x) Pt :: Sopii kuvaan. Muuten vähän irrelevantti x) Ak :: No picture? D8 Mut kiva tekstinpätkä, linkki hahmoon jee. Hyvä onn Kokonaisuus :: Nuu 8½?
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 7, 2010 1:32:22 GMT 2
Ava :: Aivan helskutin SÖPÖ. <3 Pt :: Hassu ja naseva. :'3 Ak :: Söötti kuva, tiedot löytyy, pelaaja löytyy.
Kokonaisuus :: -10
[[ edit ]] Tika, Jotenkin arvasin. x)
|
|
|
Post by Tika on Nov 7, 2010 1:45:43 GMT 2
Ryöstin mun pt:n Dr. houselta btw xD Ava :: Nyahnyah, Doctah <3 Pt :: Haha reps tää on kyl ihan jotain parasta Ak :: NOUH PICTURE >8( Muuten hieno, tekstin pätkä ja tiedot ja linkit ja kaikki löytyy > Kokonaisuus :: 9+
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
|
Post by Koji on Nov 20, 2010 20:24:42 GMT 2
Ava: Nyaaathii.... Söpö x3 PT: Ihan hauska. Ak: Kuvia, kiva teksti ja linkit hahmoihin x) Hyvä. Rakastan noit tekemiäs pikkukuvii.
Kokonaisuus: 9½
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 20, 2010 20:33:46 GMT 2
Avatar :: Aika huvittava, oikein Simpsonien Nelsonin "Haa haa!", ilme. x) Pt :: Sopii mukavasi avatariin. :'3 Ak :: Kumpikin hahmonen löytyy hienosta runon/laulunpätkästä. Hieman miinusta kuitenkin pelaajan nimen sekä kuvan puuttumisesta.
Kokonaisuus :: 9+
|
|
|
Post by Tika on Nov 22, 2010 13:57:21 GMT 2
Ava :: Ei elämä :'D Jotenkin... OMITUISTA nähdä tuollainen ava sulla, en enää tunnista sua foorulla XD Sekotan sut aina Kojiin. Anyways, ihankai kiva jee. Pt :: No ainakin sopii avan ilmeeseen ' Ak :: ... Miksei sul oo kuvaaa >__> Mun on pakko kohta tehdä sulle kuva ku et ite sitä tee XD Anyways, teksti jeejee linkki ja pelaaja ja kaikki tiedot löytyy, HOMMAA KUVA lapsi rakas <3 Kokonaisuus :: 9-
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 9, 2011 3:00:53 GMT 2
// Nyt arvostelen sut uudelleen kun haluan mielipiteen mun avatarista. JULMAA. XD //
Ava: Ei ole tainnut muuttua paljon viimekerrasta. Todella söötti on. 8'D Pt: Ihana, tyksin edelleen. Ak: Siinä ne rivissä vaan istuu ja napittaa nappisilmillään. Awss. Löytyypi pelaaja, hahmot sekä muksa tekstinpätkänen~
Kokonaisuus: -10
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
|
Post by Koji on Jan 16, 2011 14:38:22 GMT 2
Ava: Se on aika hauska ja sen tajuaa x) PT: Niin totta, yhdyn kommenttiin. Ak: Tekstin pätkä ja linkki hahmoihin, kaikki tärkeät on.
Kokonaisuus: 10
|
|