|
Post by teba on Jan 16, 2008 19:28:55 GMT 2
Niinpä x)
E// PItää emnnä, morojens
|
|
|
Post by meriampiainen on Jan 16, 2008 20:21:39 GMT 2
Geez, pääsen koneelleni yleensä vasta illalla ja jään kaikesta paitsi -.-' Sairaushommelista sen verran että minä yleensä sairastun lomien aikana ja muuten olen terve kuin pukki. Ei oo kiva.
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 16, 2008 21:04:49 GMT 2
Minä yleensä sairastun esim. flunssaan juuri hieman ennen lomia niin, että koulussa ehdin käydä helpoimmat päivät, ja kun pahenee niin juuri alkaa loma. x) Harmi ku et pääse aikaisemmin koskaan koneelle, mutta parempihan se on että illalla, kuin että ei pääsisi ollenkaan.
Minä taas voin olla yleensä 1-2 tuntia putkeen aina koneella, koska aina silloin tällöin isoveli tulee ja riistää minulta raukalta netin. Katsos, kun meillä on kotona kolme konetta, mutta nettikaapelissa on vain kaksi toimivaa paikkaa. Ärsyttävää. ö....ö
|
|
|
Post by meriampiainen on Jan 16, 2008 21:59:03 GMT 2
Minulla on vain sisko ja hänkin on muuttanut pois kotoa. Normaalisti pääsisin koulun jälkeen, mutta joskus saattaa tulla muuta menoa. Maanantaisin minulla on kitaratunti ja keskiviikkoisin kuvataidekoulu, jolloin en pääse koneelle. Lomilla voin olla koneellani suunnilleen yli 12 tuntia jos haluan.
|
|
|
Post by teba on Jan 16, 2008 22:07:46 GMT 2
Meikä on koneella miten haluaa > Harvemmin kukaan tulee häätämään, sen verran vaan komentaa että koiran muistan ruokkia x) E// Ei tästä tule mitään tolkkua, kun en osaa edes kirjoittaa enää -__-
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 17, 2008 8:13:06 GMT 2
Minulla on kuvataidekerho tiistaisin, joten silloin olen aina vähemmän koneella ~
Joo, arg. Kohta pitää lähtee ihan näillä minuuteilla kouluun, ja meillä on LUISTELUA. Eeep. D8
|
|
|
Post by teba on Jan 17, 2008 15:52:51 GMT 2
Voi Vuji rassua, meillä oli luistelua jo tiistaina... -___-
|
|
|
Post by meriampiainen on Jan 17, 2008 15:54:19 GMT 2
Hohoo, meillä on jää niin sulannut että ei luistelusta mitään tule.. Paitsi jos meidän pitää mennä jäähallille.. ' Pitääkös kukaan teistä hiihdosta? Minä en.
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 17, 2008 16:07:07 GMT 2
Meillä olikin jäähallilla ~
Inhoan hiihtoa sekä luistelua. D8
|
|
|
Post by teba on Jan 17, 2008 16:10:14 GMT 2
Meilläkin on jäähallilla, tosin ihan sama mikä sää on, kuiteskin on siellä. Hmn. Luistelu on inhottavaa, mutta vain jos pitää tehdä jotain 'pakollista' koulussa. Muuten ihan kivaa, ja sama juttu hiihdossakin, missä tosin saamme ihan vapaasti omaa tahtia hiihtää, se on ihan kivaakin ^_^
|
|