Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 25, 2007 17:25:15 GMT 2
Niin siis tässä töpössä kerrot mitä mieltä olet sinua edeltäneestä viestin laittajasta. Esim. se joka laittaa seuraavaksi viestin kertoo mitä mieltä on minusta. Ymmärretty? Hyvä >)
|
|
|
Post by Hiswa on Aug 25, 2007 17:38:53 GMT 2
Lara: Hyvin aktiivinen pelaaja, osaa pelata hyviä rooleja. Muutenkin, kiva ihminen. 8)
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 25, 2007 17:48:34 GMT 2
Fujiih ~ : Fuji on muksa dyypperöinen ja Inu Shiman Admin. Tavattiin ensimmäistä kertaa kuolossa muistaakseni. Son aktiivinen ja kiva. Hihhuli >) Jeah, Nothing Els |3
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 26, 2007 4:31:39 GMT 2
Öh... Lara on Lara. Mussuni. Vain minun.
Tavattiin ensimmäistä kertaa revasta kun Miksu ja Aisai otti erää. Silloin pyysin varmaan kaikkien mesejä ja päätin ottaa Laranki. Järkytyin ko huomasin sen olevan 96 (stereotypiä, veljeni on sen ikäinen) ja huomasin että olet aika helmi 83 Rrakas~ <333333
|
|
|
Post by mcromu on Aug 26, 2007 18:03:07 GMT 2
Aah, fangipalleroisenimussukkaiseni ^^ <3 Paras kamu ja hyvä roolipelaaja. Aina juoruamassa joistain ilkimyksistä miun kanssa jossai nurkassa. Hyvä piirtäjä, rakastan siun piirrustustyyliä 8) Digimon fani forever ^^
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 12:32:48 GMT 2
McRomu, se on miun paras ystävä 8) (tavallaan IRL, Lara on URL bestis =)
Mutta juu. Se on tosi hyvä piirtämään (nyyh, miksen minä ossaa), sillä on kivoja juttuja ja meillä on niin fiksut inside jutut :'D (Holy shit!) Kestää miun törttöilyt ja on uskollinen kuin pieni koira. Mukava immeinen, joskin oma mielipide on joskus hiukan hakusessa. Siitä on näinä parina vuonna tullut enemmän kaltaiseni mutta seura tekee kaltaisekseen x) Hyvä juoruamaan, et onnistunut siinä yrityksessäsi pysyä aina puolueettomana. (Uskotteko, ennen se ei juorunnut ikinä!) olen kouluttanut sen hyvin ^____^ Rrrrakastettava pikku hyypiö ~<333333 Me muutetaan kyllä sitten isona kämppiksiksi! 83 Se on sovittu jo sylkikättä päälle. Ja se on sitovaa se x3 Sillä on melkein aina rahaa jolla se kustantaa miunkin ruuat, ja se tykkää kivoista lauluista ja lähettelee niitä aina miullekkin~ Se antaa miun kirjoitella sen penaaliin rivouksia x)))) Kaikki tahtoo olla sen kaveri ko se on niin kiva, ja siksi joudunkin joskus pitämään hirveitä mustasukkaisuus show'ta. Mutta luulen ettei se ikinä karkaisi kenenkään muun matkaan, ellei se rakastais mua enää :<
Mutta juu, se on maailman hauskin jätkä :>
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Sept 9, 2007 15:06:27 GMT 2
Oijoi ;_; Mien raksu lopetti mutta kommentoin silti 8) Niin siis mein raksuhanikultamussuni <333 Rakastan sitä aina ja ikuisesti >D Kukaan ei voi eikä SAA tunkea meirän väliin ;_; Jos fang lopettais kaikkialla kokonaan kuolisin. Mutta että tällästä. Mie roikkuu vaikka jalassa kiinni ~ Mutta näin. Ymmärsittekö mitä tarkoitan? Jos ette niin tarkoitan että rakastan tätä ihmistä ja hän on minulle mahdottoman tärkeä ;_;
"Kirjoitin nimesi käteeni, äiti käski pestä sen pois. Kirjoitin nimesi vihkooni, opettaja käski pyyhkiä sen pois. Kirjoitin nimesi sydämeeni... siellä se pysyy aina<3"
|
|
|
Post by teba on Sept 9, 2007 20:13:16 GMT 2
Lara on... Lara. No joo, en osaa sanoa muuta kuin että se osaa olla ärsyttävä jos haluaa, mutta on yleisesti ottaen muksa tyyppi ja suht aktiivinen ropeltaja (heijee, tunnen sen IRL)
|
|
|
Post by mcromu on Sept 11, 2007 16:16:37 GMT 2
Uusi tuttavuus netin ihmeellisessä maailmassa, mutta silti, Tikalla kyllä riittä juttua vaikka maailman ääriin. Silon hjuvia juttuja ja muutenkin, miun mustikkamurukeksi 8) (lara on mustikkarinkeli ja tika on mustikkamurukeksi )
|
|
|
Post by teba on Sept 11, 2007 21:12:33 GMT 2
Ahaa > Romu~ Se on juu kunte jo sanoit, niin uusimpia tuttavuuksia netissä 83 Mutta joo, Romu jaksaa kuunnella minun juttuja (mikä on jo saavutus sinänsä x3) ja on muutenkin kiva hyyppä Juu, ja se on minun suklaaraedonitsi 8)
|
|